• THE BRIMSTONE BLEED
    • • •
    Een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen met als prijs het Medicijn.





          “Als je deze boodschap hoort, ben je uitgenodigd om Deelnemer te zijn in de Brimstone Bleed. Alle Deelnemers moeten zich binnen achtenveertig uur melden om hun Pandora–metgezel te kiezen. Indien je niet binnen achtenveertig uur verschijnt, komt je uitnodiging te vervallen. Het Pandora–selectieproces zal plaatsvinden in het Oude Rode Museum. Het is heel belangrijk welke Pandora je kiest, want dat zal je enige hulpbron zijn tijdens de race. De Brimstone Bleed duurt drie maanden en vindt plaats in vier ecosystemen: woestijn, zee, bergen en oerwoud. De prijs bestaat uit het Medicijn: een remedie tegen elke aandoening voor één persoon.
          Er kan slechts één winnaar zijn.”


    • — • — •


    • VERHAAL

    Verhaallijn —
          De personages die we volgen in dit rollen– en speeltopic zijn Deelnemers aan de Brimstone Bleed. Elk personage heeft een dierbare welke lijdt aan een geheimzinnige ziekte. Artsen en dokters hebben deze ziekte nog nooit gezien en hebben geen idee wat ze eraan kunnen doen, de meeste slachtoffers zijn dus al opgegeven. Plotseling krijgen de personages een geheimzinnig, blauw doosje binnen. Daarin zit een wit oortje. Wanneer zij deze in doen horen ze de uitnodiging om mee te doen aan de Brimstone Bleed. Allemaal willen ze de race winnen, want als ze dat doen krijgen ze de remedie tegen de ziekte.


    Pandora’s —
          Pandora’s zijn genetisch gemanipuleerde dieren die de Deelnemers vergezellen tijdens de race. Elke pandora heeft een unieke ‘gave’ als het ware, waarmee hij/zij hopelijk de Deelnemer helpt de race te winnen. Pandora’s kunnen niet praten, al lijken ze wel altijd te weten hoe hun baasje zich voelt. Ze zullen dan ook altijd komen helpen wanneer ze voelen dat hun Deelnemer in gevaar is – dit gebeurt echter alleen wanneer ze een goede band met hun Deelnemer hebben.
          De eerste keer dat de Deelnemers in aanraking komen met Pandora’s is bij het Pandora–selectieproces. Daar zitten de Pandora’s nog in hun eieren. Er zijn niet genoeg eieren voor alle Deelnemers dus op dat moment vallen er al mensen af, want zonder Pandora mag je niet aan de race beginnen. Pas tijdens de race komen ze uit.


    • — • — •


    • ROLLEN

    Invullijst
    Naam
    Leeftijd Er is geen minimum of maximum leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Pandora–nummer
    Sterktes
    Zwaktes
    Angsten
    Extra


          Vrouwen
    • Valerie Rose Matthews • Eavan
    Gereserveerd door Vale
    • Darya Mireya Dalca • Feyre
    Gereserveerd door Aveyard
    R • Neressa Cassie Doyle • Vulcan
    • Katharina Dinapoli • Layden


          Mannen
    R • Benjamin Rylan Winchester • Fukari
    • Marcus Halstrom • Penoza
    • Malakai Terre Bonnet • Facilier
    R • Giovanni Agostini • Pinkett
    R • Aidan Blade Cyrus Ripley • Aeacus


    • — • — •


    • Pandora’s
    Om te zorgen dat jullie je Pandora’s niet te sterk maken heb ik er al een aantal gemaakt. Ik heb er op dit moment tien in een lijstje staan. Jullie reserveren/kiezen dus een nummer t/m tien en krijgen dan te horen welke Pandora je hebt. Je kan niet ruilen.

    1. SX-5 • Facilier
    2. MR-72 • Vulcan
    3. T-08 • Penoza
    4. QR-2 • Fukari
    5. G-34 • Feyre
    6. AC-9 • Eavan
    7. DK-21 • Vale
    8. V-65 • Aveyard
    9. O-28 • Aeacus
    10. WH-6 • Pinkett
    11. J-63 • Layden



    WHAT WOULD YOU DO TO SAVE SOMEONE YOU LOVE?

    © Gebaseerd op het boek van Victoria Scott.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 17:22 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    (...)

    Je kan elkaars rollen doorlezen om te kijken wat jouw personage van die ander zou vinden. Zo kan je besluiten of ze vrienden worden, bijvoorbeeld, of niet. Waarschijnlijk worden er alleen ‘oppervlakkige’ relaties gemaakt en zal dat in het speeltopic ontwikkelen. Als je liever geen toekomstige relaties wilt bedenken hoeft dat niet. (:


    Yeah, maar ik heb ook geen zin om als enige nog niks te verzinnen :')
    Ik vind het gewoon kinda strange, omdat ze dus nooit ontmoet hebben. Ik kan wel denken dat mijn personage iemand aardig zou vinden, maar als ze verder niks samen meegemaakt hebben en ik enkel af moet gaan op een omschrijving van innerlijk, dan kan dat zomaar anders zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Eavan & Vulcan: Waar denken jullie aan met een relatie met Malakai? Ik ga nu slapen, want ik ben echt moe, maar laat me gerust jullie ideeën horen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Even om me in de discussie te mengen: Wat nou als de posts geheel anders beschreven worden dan het karakter?
    Ik doe denk ik niet mee aan het hele relatie - gedoe, simpelweg omdat je iets voor de toekomst nog niet kan weten. Althans, naar mijn idee. Zonder dat vind ik het eveneens vermakelijker om de posts door te lezen en te denken van: Hè wat grappig, die en die vinden zoiets van mijn personage!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor degenen die geen relaties e.d. willen afspreken hoeft dit natuurlijk ook niet, maar degenen die wat richtlijnen beter vinden, kunnen dit doen. No problem at all, toch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aidan Blade Cyrus Ripley




    [/center]

    [center]-



    Naam –

    Aidan - "little fiery one"
    Blade - "wealthy glory"
    Cyrus - "throne"
    Ripley - "strip of clearing in the woods"

    Leeftijd –

    27

    Innerlijk –



    -



    – Koppig
    Aidan is iemand erg koppig is, zeker als hij zeker is van zijn standpunt. Hij geeft daarom ook niet snel op en gaat door totdat iets hem gelukt is, zelfs als het een hopeloze zaak is. Kan niet, staat vaak dan ook niet in zijn woordenboek.

    – Actief
    Aidan houdt ervan om bezig te zijn. Of het nou een stevige wandeling maken is of iets maken van hout, hij doet het.
    Hij is niet een persoon die vaak stilzit en weet altijd wel wat te doen. Het leukst vindt hij om dingen te bouwen of te repareren, dit zul je hem dan ook vaak zien doen. Als je ooit een klusjesman nodig hebt, is Aidan te aangewezen persoon. Hij weet alles wel te maken.
    Hij is dan ook een erge liefhebber van de natuur en gaat van tijd tot tijd kamperen in de natuur. Dan maakt hij wandelingen of beklimt hij bergen, hij doet dan van alles.

    – Afstandelijk
    Aidan is liever op zichzelf dan iemand om zich heen te hebben. Hij vertrouwt mensen niet snel en warmt ook niet gelijk helemaal op voor een persoon. Je moet echt een goede eerste indruk op hem maken, om hem iets te doen opwarmen voor je.
    Alhoewel hij afstandelijk is, zal hij je wel helpen als je echt in diepe nood zit. Je kunt echter niet van hem verwachten dat hij super gezellig is dan.
    Hierdoor is hij wel een goede geheimhouder. Aidan houdt er sowieso niet van als mensen roddelen en de geheimen maken hem waarschijnlijk niet zo heel veel uit, ook vindt hij dat het andere gewoon niet aangaat. Je kunt hem dan ook vertrouwen.

    – Belofte nakomen
    Aidan zal als hij een belofte heeft gemaakt er al zijn kracht in stoppen om te zorgen dat hij die houdt. Hij zal dan ook niet snel beloftes maken die hij niet kan houden. Aidan maakt sowieso al niet vaak beloftes, maar als hij dat wel doet dan kun je - je vingers erop natellen dat hij ervoor zorgt.

    – Waarheid
    Aidan zegt wat hij denkt, hierdoor zijn niet al te veel mensen fan van hem. Dat maakt hem echter niks uit. Hij zegt het zoals het is. Soms floept het er al uit voordat hij erover nadenkt. Alleen voor degene om wie hij geeft zal hij het wat vriendelijker brengen of uitkijken met wat hij zegt.
    Aidan is niet iemand die nooit liegt, hij doet het van tijd tot tijd. Tegen iemand die hij mag of met wie hij medelijden heeft, dat gebeurt niet zo snel, zal hij wel eens liegen om de pijn te verzachten.

    – Zingen
    Al zou je het niet van Aidan verwachten, hij houdt van zingen. Hij kan het ook goed en vindt het leuk om 's avonds met zijn gitaar onder de sterren een muziekje te spelen. Dit weet echter maar één andere persoon. Hij laat het dan ook niet de wereld weten.

    – Geheugen
    Aidan heeft een super goed geheugen, hij kan de kleinste dingen onthouden die je misschien maar een keer hebt genoemd. Ook weet hij mensen te herkennen die hij al jaren niet meer heeft gezien.

    – Stil
    Aidan is iemand die niet veel praat. Hij observeert en analyseert eerst voordat hij zijn mond opentrekt, daarom heeft hij ook snel dingen door.
    Soms als je tegen hem praat, lijkt het alsof hij niet aan het luisteren is omdat hij ook met andere dingen bezig is, maar hij luistert altijd.

    – Boos
    Aidan is dan wel een nors persoon, maar je krijgt hem niet snel boos, al lijkt dit soms wel.
    Als je hem echt boos krijgt, dan heb je ofwel iets heel fouts gezegd of gedaan, maar dan heb je het goed bij hem verkloot. Je wilt hem dan ook niet zien als hij boos is.

    – Sluw
    Aidan weet de goede dingen wel de doen, maar doet dit vaak op een sluwe wijze. Hierdoor hebben mensen vaak niet door wat hij doet voordat het te laat is. Hij gebruikt het niet vaak, maar vindt het wel handig. Door dit weet hij mensen ook op slinkse wijze om te praten, al is hij niet altijd even goed met woorden.

    – Talenknobbel
    Aidan is iemand die een hele grote talenknobbel heeft. Hij leert talen binnen een mum van tijd en weet nu dan ook meer dan tien talen te spreken.



    -



    Uiterlijk –

    Aidan heeft donkerblond, lichtbruin haar wat wel wat langer is. Hij heeft heldere blauw/grijze ogen die soms door je heen lijken te boren.
    Met een lengte van 1.86 m heeft hij een normale lente voor zijn gevoel. Door het vele bouwen en activiteiten zoals bergbeklimmen is hij redelijk gespierd. Aidan is vaak buiten te vinden, daarom heeft hij een standaard licht getint kleurtje op zijn huid.
    Hij heeft verscheidene littekens op zijn lichaam staan, doordat er iets misging met dingen bouwen, sommigen hebben ook met zijn verleden te maken. Op zijn gezicht heeft aan zijn linkerkant een litteken

    zitten.
    Aidan draagt gemakkelijke kleren die een wat donkerdere kleur hebben, je zult hem niet snel in lichte kleuren zien. Als hij dit in de natuur zou dragen, zo hij de dieren ook afschrikken.

    Pandora-nummer –



    Pandora: O-28
    Type: Poema
    Vaardigheid A: Kan vlammen produceren met zijn bek
    Toegewezen aan: Aidan Blade Cyrus Ripley
    Kleur: Licht bruin

    Sterktes –

    x Aidan kan goed overleven in de natuur, omdat hij er vaak in zijn eentje op uitging in de natuur. Hij houdt daarbij ook van de natuur en weet er veel van af. Ook weet hij wapens te maken van spullen in de natuur. Messen werpen is één van zijn specialiteiten, hier is hij heel goed in.

    x Aidan kan zich geruisloos bewegen. Hij ging er namelijk wel eens op uit en als hij dan een bijzonder dier zag, besloop hij hem zachtjes om hem beter te kunnen zien. Hij is scherp, oplettend. Hij merkt soms dingen op die andere niet opvallen en heeft snel dingen door.

    Zwaktes –

    x Aidan is niet altijd even goed met zijn worden, hierdoor kan hij soms lomp/gemeen zijn en mensen wegjagen. Soms moet hij zich er ook aan herinneren iets te voelen en niet gevoelloos/gedachteloos dingen te doen. Soms wordt hij hierdoor ook wat roekeloos.

    x Aidan krijgt heel snel hoofdpijn, vaak ook op onverwachte momenten, en kan zich hierdoor veel slechter concentreren. Alhoewel hij het niet weet, heeft dit met zijn verleden te maken en de druk op zijn schouders die zich opstapelt.

    Angsten –

    x Angst om dierbaren te verliezen

    Extra –

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 21:56 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Het spijt me, maar ik heb echt totaal geen inspiratie voor mijn rol. Ik schrijf me dus uit :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    Het spijt me, maar ik heb echt totaal geen inspiratie voor mijn rol. Ik schrijf me dus uit :c


    Noo Flo!


    take me back to the basics and the simple life

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 19:12 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zie het niet goed, kan het duidelijker? :W

    :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat mijn personage wel zo ongeveer klaar is.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki