• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Trees schreef:
    (...)

    Maybe, als je beloofd dat Mitchell kleren draagt ^^


    Die is er niet.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Die is er niet.


    Ahw, dan moet je he-le-maal alleen die taart opeten O: Verkeerde timing, dit weekend is er Jota Joti, so nopeee ik blijf lekker op het clubhuis.

    Je bent nu net zo bezig als de mensen waarop je eerst zat te klagen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Trees schreef:
    (...)

    Ahw, dan moet je he-le-maal alleen die taart opeten O: Verkeerde timing, dit weekend is er Jota Joti, so nopeee ik blijf lekker op het clubhuis.


    Yap, ik ga hem helemaal alleen opeten. 8D Maar misschien ook zondag, want ik hoor net dat ik morgen naar een verjaardag moet.


    Your make-up is terrible

    Oh, vakantie. Daar ben je eindelijk (flower)

    Heb ik eindelijk eens de ballen om aan te geven dat ik een heel groot probleem heb met de manier waarop jij met voedsel omgaat, is je enige antwoord "ja, het is fout, maar ik zou megod niet weten hoe ik jullie anders moet motiveren om iets te doen zonder kwaad te worden". ??? mensen meeslepen in je eetstoornis klinkt niet echt als een betere optie dan kwaad worden tbh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom is het leven zo.. vermoeiend? Muh, ik wil slapuh. Later word ik een burrito.
    tot zover mijn secret dubbelleven als sluipmoordenaar hehe

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 16:43 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit moet er even uit en ik wil geen heel topic eraan wijden, want ik heb geen behoefte aan reacties. Ik kan het nergens anders kwijt.

    Weet je, ik gun mijn zusje de helft van mijn schadevergoeding niet eens meer. Ik heb aan mijn ouders beloofd om haar de helft te geven zodra ik achttien ben, zodat zij met evenveel geld het huis uitgaat als ik. Maar ik heb dat ongeluk gehad, en zij niet. En hoe ondankbaar en verwend ze nu de hele tijd doet, vind ik ook niet meer normaal. Altijd moet alles op mij afgereageerd worden, en mijn ouders geven mij de hele tijd op mijn donder als ik er wat van zeg. En dat is nu al een heel jaar gaande. Noem het puberteit, het maakt mij geen flikker meer uit, maar ik ben geen oud vuil dat je opraapt wanneer je het toevallig even nodig hebt. Dit is geen puberteit meer, dit is gewoon haar verziekte karakter. Van mij hoeft ze geen rooie cent of enige hulp meer te verwachten. Die vergoeding houd ik zelf, die hulp die ik je constant aanbied voor school (en die je tevens met een snauw en een lelijke blik afwijst, tenzij je een oud werkstuk moet lenen) kun je ook wel vergeten, en je hoeft er ook niet meer op te rekenen dat ik je met iets anders help waar je mee zit. Je vernedert me, kraakt me constant af waar iedereen bij is, en je probeert me gewoon te raken op elke manier die mogelijk is. Je pikt zelfs mijn spullen en liegt er dan keihard over, waardoor iedereen denkt dat ik gek geworden ben. Ik gun jou niks meer. Voor mijn part draait je leven uit tot een mislukking - het interesseert me niks. Voor mij besta je niet meer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    First of all fuck you. Wie zegt nu midden in een gesprek "Weet je, Lene heeft broekmaat 40." Dat doe je toch niet? It's none of their business, het is niet jouw plaats om dat zomaar mee te delen en die cute jongen zat daar en je weet dat ik een low key crush op 'm heb. Goeie beste vriendin ben jij.
    \\ You're cute af and you're probs gonna think I'm mental.


    kindness is never a burden.

    "Ja, nou wordt 'ie mooi zeg. Kijk, als jouw broer gewoon had gedaan wat we hem vroegen, had hij nu nog gezellig bij zijn familie geweest." Snuift de man met een plat accent. Hij maakt een gebaar met zijn hand en er komt een vrouw vanachter hem aangelopen. Ze legt een pistool in zijn hand. Mijn hart begint automatisch sneller te kloppen. Ik slik en kijk naar de man. "En als zijn broertje nou niet zo'n nieuwsgierig kut jochie was, had die ook langer kunnen leven." Hij laadt het pistool en kijkt mij aan.
    "Hoe oud ben je nou?" Hij bekijkt het pistool. Ik geef geen antwoord, omdat mijn keel zo droog is als een kurk. Ik zie hem ongeduldig worden.
    "Geef antwoord!" Hij richt het pistool op me.
    "A-achttien-" Stamel ik zacht.


    Waarom vind ik dit zo heerlijk om te schrijven :')

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 17:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin om onder de douche te gaan staan en te gaan huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik heb zin om onder de douche te gaan staan en te gaan huilen.


    Doe het, het helpt echt. Geloof me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben blij dat ik met je gepraat heb <3


    Your make-up is terrible


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Penoza schreef:
    (...)

    Doe het, het helpt echt. Geloof me.


    Just tried, works indeed.