• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Shahkulu schreef:
    Oh, vakantie. Daar ben je eindelijk (flower)


    Some people are art and do art at the same time

    Eindelijk vakantie o wacht ik heb geen vakantie maar tentamens zijn ook best leuk yesss


    i put the fun in funeral

    Trees schreef:
    (...)

    Just tried, works indeed.


    Yush. En zo komt ook niemand erachter dat je gehuild hebt en krijg je geen vragen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God 's avonds thuis zitten werkt echt niet voor me. Verveel me dood met mezelf.


    i put the fun in funeral

    Penoza schreef:
    (...)

    Yush. En zo komt ook niemand erachter dat je gehuild hebt en krijg je geen vragen (:

    Aah, lijkt me heerlijk. Ik kan niet echt meer huilen, dat is best naar ;-;


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Aah, lijkt me heerlijk. Ik kan niet echt meer huilen, dat is best naar ;-;


    Hoe komt dat? Mag ook in pb als je dat liever hebt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze opdracht is echt lame


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik? Druk? Naaahh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik weet dat ik geen enkel recht heb me zo te voelen, maar het is toch zo. Misschien moet ik maar naar bed gaan. Dit wordt niet meer beter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Auauau, mn nek brandt :C Stomme eczeem :/


    Stenenlikker

    Arm kind :\
    Mijn beste vriendin heeft gebroken met haar vriend en ze is nu op vakantie naar Frankrijk, waardoor ik haar niet kan knuffelen. Fuck it. Ik hoop dat ze er een beetje bovenop komt nu. Bah. Bah. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Arm kind :\
    Mijn beste vriendin heeft gebroken met haar vriend en ze is nu op vakantie naar Frankrijk, waardoor ik haar niet kan knuffelen. Fuck it. Ik hoop dat ze er een beetje bovenop komt nu. Bah. Bah. Bah.


    Nawh, wie?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Nawh, wie?

    Relinde, die met het korte haar. Haar vriend zat naast jou toen met mijn feest(je).


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Hoe komt dat? Mag ook in pb als je dat liever hebt.

    Het is wel oké, ik probeer me meer open te stellen anyway :p Ik voel me alleen zo'n drama-queen als ik het over mezelf heb.
    Wacht, ik zet het onder een spoiler, dat helpt.
    Op een gegeven moment besloot ik dat een emotionele muur beter zou zijn dan emoties tonen en daar ben ik een beetje in doorgeslagen, met het resultaat dat ik nog slechter ben geworden in gevoelens uiten. Hoe graag ik het ook wil.
    Klinkt verschrikkelijk dramatisch, maar dat dus.


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Het is wel oké, ik probeer me meer open te stellen anyway :p Ik voel me alleen zo'n drama-queen als ik het over mezelf heb.
    Wacht, ik zet het onder een spoiler, dat helpt.
    Op een gegeven moment besloot ik dat een emotionele muur beter zou zijn dan emoties tonen en daar ben ik een beetje in doorgeslagen, met het resultaat dat ik nog slechter ben geworden in gevoelens uiten. Hoe graag ik het ook wil.
    Klinkt verschrikkelijk dramatisch, maar dat dus.

    Ah ja, kun je het niet proberen af te bouwen? Jezelf trainen erin?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.