• Rijke kinderen die de baas spelen over de armen, leerkrachten die sadistisch zijn en die zich laten omkopen.
    Cijfers die te koop zijn net als voorrechten. Dit is Avalon, de tuchtschool waar probleemjongeren heen gestuurd worden of jongeren gedumpt kunnen worden door de staat.

    Geld bepaald je leven hier. Als je rijk bent krijg je alles, cijfers op een presenteerblad, drank,... zelf je eigen slaafjes.
    Als je arm bent dan ga je een helse tijd tegemoet. De regels van de wet gelden hier niet.


    Regels:
    - Geen oneliners: probeer toch zeker aan 150 woorden te geraken zonder iemands tekst te kopiëren.
    - Zo weinig moeilijk OOC
    - Ik maak de topics aan tenzij er anders besproken wordt.
    - geen Mary Sue's/ Gary Stu's
    - om iedereen gelijke kansen te geven: probeer niet op voorhand koppels te vormen ;)
    (ten zij ze bv al samen zijn voor het RPG start met andere woorden vanaf post 1)


    Rollen:
    Rijk:
    -Gwendolyn Theresa Redmond-Smith-Moodkiller
    -Jasmin Ann Braiden-Eavan
    -Hayley Jane Tonkin - S_Stilinski
    -Ashton "Ash" Rawn-Wander
    -Lucas Watson-Tuck
    -Joshua Adam Asch-MissBurton

    Arm:
    -Camille 'Cami' Pipes -S_Stilinski
    -Gereserveerd-Veilliers
    -Sunset Ella Sky-Wander[/
    -Christian Raphael Baker - [q]Moodkiller

    -Christian "Chris" Mortimer-penoza
    -Thomas "Tommy" Hurst-MissBurton

    In te vullen rol:
    - Naam:
    - Leeftijd [16-23]:
    - Uiterlijk:
    - Karakter:
    - Reden: [waarom zitten ze er?]
    - Sociale status: [arm/rijk]
    - Geschiedenis: [niet verplicht]
    - Extra: [niet verplicht]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 12:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    oh het spijt me! moet ik hem veranderen? IK luisterde eigenlijk gewoon naar mijn zus voor een faceclaim :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hahah, nee het is prima :P


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Foei foei Burton ;o


    Hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Het spijt me heel erg, maar ik schrijf me uit.


    take me back to the basics and the simple life

    gaan w e toch ooit beginnen? :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    aan het wachten op Wander


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Morgen komt mijn andere rol! Sorry dat het zo lang duurt


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    zal ik dan eventueel het laatste meisje nemen om het weer gelijk te maken? Of hoe wil wou je dat gaan oplossen? Nou heb je zo;n ongelijk aantal xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    voor mij gelijk x het mag maar moet niet x zal dan topic online zetten vanaf wander's rol ingevuld is


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ik maak de mijne ook morgen tijdens school hihi :3 *boefjes*


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hayley Jane Tonkin
    "Sometimes when I feel like it’s me against the world, it keept me going."





    " No one is going to respect you
    until you show them who you really are,
    so if you wear old lady choker scarves,
    you're going to get old lady goats. "


    "I hate this.. I feel completely useless “


    " Oh I still think you’re a bitch.
    I’ve just grown to like that about you.”


    - Naam: Hayley Jane Tonkin

    - Leeftijd [16-23]: 18 Verjaard op 5 Februari

    - Uiterlijk: Hayley is een dame met een olijfkleurige huid, groene ogen en donker bruin haar. Dit laatste wordt vaak los gedragen, soms met een haarband of een elastiekje om het uit haar gezicht te houden. Ze is 1.70 lang.
    Hayley is vrij natuurlijk in haar uiterlijk, ze draagt maar weinig make-up alleen een beetje om haar natuurlijke accenten wat aan te sterken. Vaak draagt ze vrolijke, kleurrijke kleuren. Bij voorkeur bestaat haar kleding uit shirtjes met een rok, of een jurk. Beide worden vaak gedragen met een leren of een spijkerjasje.
    Ook haar accessoires bestaan uit vrolijke kleuren, grote oorbellen of armbanden.

    - Karakter: Niet het standaard opgedofte tienermeisje. Ze kan slecht, tot bijna niet met andere meiden overweg, gewoon omdat het botst. Ze kan onvolwassen en impulsief zijn en wil nog wel eens praten voor dat ze erover nadenkt. Hiermee kan ze dan ook behoorlijk bot uit de hoek komen en het wil haar ook nog wel eens in de problemen brengen. Verder is het iemand die rechtstreeks zegt wat ze denkt.
    Het is verder een meisje dat fantastisch manipulatief is, ze doet alles om te krijgen wat ze wil. Ook als ze in dat verhaal de genen moet verraden waar ze om geeft.
    Dit komt onder andere omdat ze niet anders gewend is dan te vechten voor wat je wil. Ze is misschien rijk, maar kwam er ook achter thuis dat ze met geld niet altijd alles voor elkaar kon krijgen. Hayley haar ouders waren namelijk nooit thuis. Het meisje is eigenlijk opgegroeid zonder, als ze eens per maand thuis waren was het veel.
    Drukke baan, weinig tijd werd er dan gezegd. Het meisje is opgevoed door diverse oppassers. Door het weinige toezicht dat er op haar is en was is ze dus ook, ondanks haar jonge leeftijd, niet vreemd van wat alcohol of een sigaret. Ze wist er met haar geld toch wel aan te komen.
    Ze is dus eigenlijk altijd op haar zelf geweest en is niet anders gewend dan dit, daarom doet het haar ook weinig als ze anderen weg moet duwen en af moet stoten. Ze kent het toch niet om erbij te horen.


    - Reden: [waarom zitten ze er?] Als ze toch alleen zat vonden haar ouders dat ze net zo goed in een internaat kon zitten als thuis. Zo hadden ze tenminste ook geen omkijken naar de problemen die ze veroorzaakte.
    - Sociale status: [arm/rijk] Rijk

    - Geschiedenis: [niet verplicht] //
    - Extra: [niet verplicht] //

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 17:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ashton "Ash" Rawn




    - Naam:
          Zijn volledige naam is Ashton, maar hij stelt zich altijd voor als Ash.
    - Leeftijd:
          18 jaar.
    - Uiterlijk:
          Bruin krullend haar, bruin groene ogen, en standaard een bandana om zijn hoofd geknoopt. Je zal hem vaak zien in geruite blouses en gescheurde spijkerbroeken. Ondanks dat hij veel geld heeft, geeft hij dat niet uit aan kleding. Aan zijn armen hangen vele armbandjes, en als er per ongeluk een stukje huid tussendoor te zien is, zal je zien dat daar vele littekens op zitten, vandaar ook de armbandjes. Ashton is een jongen met een vrolijke uitstraling, maar hij is zeer bedreven in het verbergen van zijn echte emoties.
    - Karakter:
          Vrolijk - Kan het met bijna iedereen makkelijk vinden - Prater - Laat geen angst merken - Kan niet goed alleen zijn
    - Reden:
          Ashton is naar het internaat gestuurd omdat hij het thuis niet makkelijk had, en zijn ouders niet meer wisten hoe ze hem konden helpen.
    - Sociale status: Rijk
    - Geschiedenis:
    - Extra:
          Ashton drumt, speelt gitaar en kan zingen. Hij heeft zichzelf vroeger gesneden, maar daar zal hij niet snel iets van los laten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 11:21 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Speeltopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    volgens mij ben ik ook wel klaar zo ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign