• Allereerst, sorry als het hier verkeerd staat.

    Hey hoi lieve Quizletters!
    Aankomende zaterdag is het halloween, en ik ga samen met een vriendin op de manege kinderen schminken. Nu zit ik alleen met het probleem dat het schmink-setje wat wij altijd hadden vorig jaar helaas is overleden :c Nu zoek ik dus een nieuwe, maar zou ik (afgezien van online kopen), niet echt weten waar ik dit moet halen. Het is namelijk niet zo dat ik zin heb om er meer dan plm. 13 euro aan uit te geven, al houd ik er wel van om te schminken.
    Hier in de buurt hebben we wel een feestwinkel, maar volgens mij verkopen ze daar geen schmink. Weten jullie of ze bij de action/Intertoys/Bart Smit/Blokker/Hema/etc. ook schmink verkopen?

    Alvast bedankt!


    take me back to the basics and the simple life

    Action wel maar dat zijn alleen basiskleuren. Bart Smit waarschijnlijk ook wel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou sowieso even kijken bij de feestwinkel, want meestal hebben ze daar wel schmink; los of palette, als je maar even de winkel doorzoekt. Bij Bart-Smit hebben ze sowieso schmink! Kijk hier maar!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bart Smid waarscijnlik


    tiptoe through the tulips...

    Oke bedankt! En wat kleuren betreft, basiskleuren zijn goed genoeg. Zo lang er zwart-wit-rood-geel-blauw tussen zit weet ik me wel te redden ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb altijd schmink van de feestwinkel, geen idee of je er eentje in de buurt hebt?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik heb altijd schmink van de feestwinkel, geen idee of je er eentje in de buurt hebt?


    We hebben er wel een, maar die is erg klein dus weet ik niet of ze daar schmink verkopen + hij zit in de stad en dat kost me dus extra tijd om er heen te gaan en te kijken terwijl ik moet leren voor de toetsweek :') Maar ik ga er denk ik wel heen. Tenminste, als ik niet ergens dichterbij kan vinden ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    We hebben er wel een, maar die is erg klein dus weet ik niet of ze daar schmink verkopen + hij zit in de stad en dat kost me dus extra tijd om er heen te gaan en te kijken terwijl ik moet leren voor de toetsweek :') Maar ik ga er denk ik wel heen. Tenminste, als ik niet ergens dichterbij kan vinden ^^


    Snap ik, dan is de kans denk ik heel groot dat je het dichterbij wel vindt, want rond deze tijd zijn denk best wel veel mensen opzoek zijn naar schmink. Winkels zijn nogal dom als ze rond Halloween geen schmink verkopen als ze zo'n typische winkel voor zoiets zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand had tegen mij gezegd dat de Xenos schmink verkoopt, maar dat weet ik niet zeker.

    ik ben zelf ook heel hard op zoek naar schmink, maar alleen groene schmink, andere kleuren gebruik ik niet...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Iemand had tegen mij gezegd dat de Xenos schmink verkoopt, maar dat weet ik niet zeker.

    ik ben zelf ook heel hard op zoek naar schmink, maar alleen groene schmink, andere kleuren gebruik ik niet...


    Ja, maar niet genoeg om veel kinderen te schminken. Ze hebben een heksen pallet met groentinten en geel, geloof ik, en eentje met wit en rood.


    Your make-up is terrible

    Stevenson schreef:
    Iemand had tegen mij gezegd dat de Xenos schmink verkoopt, maar dat weet ik niet zeker.

    ik ben zelf ook heel hard op zoek naar schmink, maar alleen groene schmink, andere kleuren gebruik ik niet...


    De Xenos zit hier helaas niet dichtbij :')


    take me back to the basics and the simple life

    Een carnavalswinkel? Normaal zou je dat wel overal krijgen, maar dan is het wel carnaval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Needles schreef:
    (...)

    Ja, maar niet genoeg om veel kinderen te schminken. Ze hebben een heksen pallet met groentinten en geel, geloof ik, en eentje met wit en rood.


    Een heksen palet :o

    Weet je toevallig hoe duur die is? *_* die moet ik hebben namelijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oikawa schreef:
    Ik zou sowieso even kijken bij de feestwinkel, want meestal hebben ze daar wel schmink; los of palette, als je maar even de winkel doorzoekt. Bij Bart-Smit hebben ze sowieso schmink! Kijk hier maar!


    Deze is van SES en erg aan te raden! (werk in de winkel), máár, wel eigenlijk alleen bij kleine schmink versierinkjes, niet om je hele gezicht, bijvoorbeeld, groen mee te "verven". Dan heb je er gewoon te weinig voor (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Welke feestwinkel heeft nou geen schmink? o.O