• Daar komen we natuurlijk nooit precies achter.

    Toch ben ik zeer benieuwd. Als jullie nou eens allemaal mijn poll invullen, krijgen we misschien een beetje een beeld. Is de leeftijd nog steeds ca 13-16, of is dit inmiddels verschoven naar oudere users?

    Alvast bedankt

    http://www.quizlet.nl/polls/35293/hoe-oud-ben-jij/

    16 :Y)


    Wat is iedereen oud, jemig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    16 :Y)


    Wat is iedereen oud, jemig


    excuse me! Jij bent gewoon jong ha (;


    The soul needs autumn.

    20. c:


    Caution first, always.

    Krull schreef:
    (...)
    De mods zijn gemiddeld 19,6 oud, oftewel 19 en een half, haha.
    De bemiddelaars precies 20 jaar.
    De beta's gemiddeld 19,2 jaar.
    De admins gemiddeld 29 (A)


    Gemiddeld is de crew 20,2 jaar oud. Zonder Rutger 19,5 jaar. Dat is dus wel wat jaartjes ouder dan de gemiddelde user, uitgaande van die 13-16. Maar misschien klopt dat wel niet meer en is het gemiddelde omhoog gegaan.


    Oh, de crew heb je al uitgerekend, awesome. Wat grappig om te zien. ^^ Een gemiddelde van 19,5 is een heel stuk hoger dan het was toen ik er net bij kwam, dat weet ik wel zeker. En hee, wij bèta's zijn de jonkies. Met een verschil van 0,4, maar goed. :Y)

    Ik vermoed dat de bèta's ook de meest uiteenlopende leeftijden hebben, op de admins na. Er zit een behoorlijk verschil tussen Lotta en Natascha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat het gemiddelde 15-17 is. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is het niet eerder 18-21 (volgens de poll)?

    Quizlet heeft oudere users dan ik veracht had. Al is het natuurlijk al veel veranderd tegenover vroeger. (:


    What would Emma do?

    19 *O*


    -

    Ik ben 15 (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Krull schreef:
    Is het niet eerder 18-21 (volgens de poll)?

    Ik had niet naar de poll gekeken, haha. Toch denk ik dat het wel iets lager ligt, omdat er best veel jonge users niet op het forum zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blurryface schreef:
    20. c:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Margherita schreef:
    20';-;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    18 hiero! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben 15, lekker jong. ^^
    Als je het gemiddelde van de poll uit rekent kom je uit op 16 — dus dat valt nog best wel mee. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 20:52 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Binnenkort 16!


    I wanna be a wizard!