• Daar komen we natuurlijk nooit precies achter.

    Toch ben ik zeer benieuwd. Als jullie nou eens allemaal mijn poll invullen, krijgen we misschien een beetje een beeld. Is de leeftijd nog steeds ca 13-16, of is dit inmiddels verschoven naar oudere users?

    Alvast bedankt

    http://www.quizlet.nl/polls/35293/hoe-oud-ben-jij/

    18 al!
    Ik zit hier al zeker sinds mijn 12 ;c


    effort never betrays you

    15 c;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik denk dat de leeftijd van users omhoog is gegaan omdat veel mensen ouder zijn geworden en er in verhouding minder jonge kindjes bij komen. Maar dat kan ook alleen mijn gevoel zijn.


    ©1998

    Is het goed als ik thuis het precieze gemiddelde van de poll uit ga rekenen? Want stiekem heb ik daar wel zin in x)

    Okay ik heb het al gedaan haha. Mag ik het resultaat delen, of wil je die zelf bekend maken?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 10:52 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    18.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Monteriggioni schreef:
    Is het goed als ik thuis het precieze gemiddelde van de poll uit ga rekenen? Want stiekem heb ik daar wel zin in x)

    Okay ik heb het al gedaan haha. Mag ik het resultaat delen, of wil je die zelf bekend maken?


    Ik denk dat het nog een beetje vroeg is voor een uitslag?=3 Het topic bestaat nog geen dag.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik denk dat het nog een beetje vroeg is voor een uitslag?=3 Het topic bestaat nog geen dag.='D


    100 stemmen vind ik al aardig wat x) Zie het maar gewoon als een soort tussenstand haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    18.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Achttienjarigen zijn op het moment met de grootste groep, jeeuj ^^
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat eruit komt. Hierop afgaande zal de gemiddelde leeftijd nu inderdaad wel wat hoger liggen dan 13-16 jaar.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik drnk dat we wel voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat de leeftijd van forumbezoekers vooral rond de 18-20 ligt.

    Op dit moment! Wie heeft nog niet gestemd? (A)

    Square schreef:
    Ik heb het gevoel dat de gemiddelde leeftijd iets omhoog is gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden. Aan de andere kant is mijn eigen leeftijd natuurlijk ook omhoog gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden, dus wie weet is mijn beeld wat vertekend. (nerd).

    Zou toch wat zijn als je telkens wat jonger werd. :')


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ik ben zestien!


    Queer zijn is gewoon alles

    Well, ik denk dat er nu veel meer oudere users zijn dan jaren geleden. De meeste mensen die hier ooit actief zijn geweest, blijven meestal wel hangen. Soms komen ze wat minder vaak -net zoals ik, mijn dagelijkse Quizletaddiction heeft inmiddels plaats gemaakt voor zo af en toe nog even een blik werpen en bezien wat ik heb gemist- maar de meesten komen toch wel zo af en toe terug denk ik. En toch komen er ook nog best wel aardig wat 'jonkies'/ nieuwe mensen bij. Ik denk als je Q niet kent en het ergens op het web tegenkomt, het vooral de 'jongere mensen' aantrekt, en dat die hier gewoon blijven hangen tot ze in de twintig zijn.


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben 13, lekker jong oeps.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 17:06 ]


    I don't think you quite understand, honey

    Krull schreef:
    (...)
    Kun je hier nog minstens 12 jaar blijven rondhangen :Y)


    Yay, dat is dan wel weer geinig =D


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!