• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Ratonhnhake
    2. Spence - Fillion• Burger
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Valeska
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle • Burger
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska • Weerwolf
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem • Zondebok
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies • Weerwolf
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 23:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2015 - 14:43 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gayle schreef:
    Ik ga nu alvast mijn soort van theorie plaatsen want je zal net zien dat ik deze Nacht opgegeten wordt. Zo gaat dat namelijk altijd

    Ik was de derde die mee ging op Ness. Voor mij waren twee personen die op Eva stemde. Namelijk Ness en Kangster. Kangster ging niet mee op Ness want zij vond haar niet verdacht genoeg. Dit vind ik vreemd aangezien Ness al sowieso twee stemmen tegen haar had en Kangster haar stem op Eva baseerde op een slecht gevoel.
    Daarnaast vindt ik het verdacht dat Livia helemaal op het laatst stemde. Hierdoor kan zij ook de laatste wolf zijn en dat ze op Ness stemde omdst zij toch dood zou gaan en dan zou zij minder opvallen.
    Daarnaast hebben twee mensen niet gestemd.

    Ik ben toch wel benieuwd waarom je denkt dat jij wordt opgegeten?

    En dat over Kangster vind ik eerlijk gezegd niet zo raar, omdat ze bijna iedereen misleidt heeft. Dus dat ze dit wellicht bij Kangster gedaan heeft, zou mij niks verbazen.
    Dat Livton op het einde had gestemd, stelt geen vragen bij mij op, want jij stemde ook op het laatst op de zesde dag en daar ging je ook niet met de groep mee, daar stemde je op Livton. Als ik dat verdacht zou moeten vinden, zou ik jou zeker verdacht moeten vinden aangezien je opeens in het spel bent gekomen en ik je geen enkele keer een melding zag doen met dat je te druk bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Ik ben toch wel benieuwd waarom je denkt dat jij wordt opgegeten?

    En dat over Kangster vind ik eerlijk gezegd niet zo raar, omdat ze bijna iedereen misleidt heeft. Dus dat ze dit wellicht bij Kangster gedaan heeft, zou mij niks verbazen.
    Dat Livton op het einde had gestemd, stelt geen vragen bij mij op, want jij stemde ook op het laatst op de zesde dag en daar ging je ook niet met de groep mee, daar stemde je op Livton. Als ik dat verdacht zou moeten vinden, zou ik jou zeker verdacht moeten vinden aangezien je opeens in het spel bent gekomen en ik je geen enkele keer een melding zag doen met dat je te druk bent.


    Waarom zou ik melden dat ik het druk heb en eigenlijk geen zin meer had in q? Ik denk dat ik daar geen verwoording voor hoef af te leggen.

    Ik denk niet dat ik dood ga maar voor het geval dat vertel ik mijn soort van theorie.
    Maar ik wist niet dat als je eerst nirt actief ben dat je nu opeens ook niet actief mag worden. Want dat is de reden waarom jij opeens zo tegen mij begint? Omdat ik plotseling actief ben en persoonlijk vind ik dat nergens opslaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Waarom zou ik melden dat ik het druk heb en eigenlijk geen zin meer had in q? Ik denk dat ik daar geen verwoording voor hoef af te leggen.

    Ik denk niet dat ik dood ga maar voor het geval dat vertel ik mijn soort van theorie.
    Maar ik wist niet dat als je eerst nirt actief ben dat je nu opeens ook niet actief mag worden. Want dat is de reden waarom jij opeens zo tegen mij begint? Omdat ik plotseling actief ben en persoonlijk vind ik dat nergens opslaan.

    Nee, waar heb je gezien dat ik dat zeg dan? Ik reageer enkel op jouw theorie en wat ik daarvan vind. Het zou ook wat fijner zijn om het gewoon te vragen in plaats van direct de aannames vast te stellen, die niet kloppen. Daarbij is het een spel en reageer ik op jouw theorie.
    En over dat melden, dat zeg ik ook niet. Het viel me alleen op. Ik zei dat, omdat men normaal gesproken wel een berichtje achterlaat om het de topicmaakster te laten weten.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 13:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gayle schreef:
    Ik ga nu alvast mijn soort van theorie plaatsen want je zal net zien dat ik deze Nacht opgegeten wordt. Zo gaat dat namelijk altijd

    Ik was de derde die mee ging op Ness. Voor mij waren twee personen die op Eva stemde. Namelijk Ness en Kangster. Kangster ging niet mee op Ness want zij vond haar niet verdacht genoeg. Dit vind ik vreemd aangezien Ness al sowieso twee stemmen tegen haar had en Kangster haar stem op Eva baseerde op een slecht gevoel.
    Daarnaast vindt ik het verdacht dat Livia helemaal op het laatst stemde. Hierdoor kan zij ook de laatste wolf zijn en dat ze op Ness stemde omdst zij toch dood zou gaan en dan zou zij minder opvallen.
    Daarnaast hebben twee mensen niet gestemd.

    Wel, ik stemde laat omdat ik dit gewoon uit het oog verloren was oeps. Sorry daarvoor :c


    I don't think you quite understand, honey

    Ik blijf het echt super vinden dat jullie allemaal zo actief meedoen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geloof dat we allemaal wat wantrouwig zijn tegenover de inactieve mensen, omdat dit kwam door de zesde nacht. Toen was er geen slachtoffer gekozen door de wolven en dit betekende dat er inactieve wolven in het spel zaten. Dat is dus onze reden dat we nauwer kijken naar de inactieve mensen en ik kan begrijpen dat Lucca het verdacht vindt dat je nu plotseling wel actief mee doet. Dat was een beetje zoals bij Calibraska. Met tijden was ze actief en andere tijden ook niet en dat geeft ook nog eens bij dat we uitkijken voor deze users. Het is heus niets persoonlijks hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Inderdaad, ik ben ook wantrouwig naar dit soort users. Vandaar dat ik ook een vermoeden bij Livton heb. Al komt dat ook een beetje door Kangster die een tijdje terug een balletje op hat gegooid hier wat haar betreft als ik het me goed herinner


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Inderdaad, ik ben ook wantrouwig naar dit soort users. Vandaar dat ik ook een vermoeden bij Livton heb. Al komt dat ook een beetje door Kangster die een tijdje terug een balletje op hat gegooid hier wat haar betreft als ik het me goed herinner

    :c


    I don't think you quite understand, honey

    Ratonhnhake schreef:
    Inderdaad, ik ben ook wantrouwig naar dit soort users. Vandaar dat ik ook een vermoeden bij Livton heb. Al komt dat ook een beetje door Kangster die een tijdje terug een balletje op hat gegooid hier wat haar betreft als ik het me goed herinner


    Ja, dat klopt. Ik had gezegd dat ik het vreemd vond toen we allemaal stemde op een wolf, toen met Cleoina, stemde ze random op iemand. En toen we allemaal op iemand stemde, die uiteindelijk onschuldig was, ging ze wel met iedereen mee. Ik ben nog steeds niet zeker, maar ik vond het wel vreemd.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    Ik geloof dat we allemaal wat wantrouwig zijn tegenover de inactieve mensen, omdat dit kwam door de zesde nacht. Toen was er geen slachtoffer gekozen door de wolven en dit betekende dat er inactieve wolven in het spel zaten. Dat is dus onze reden dat we nauwer kijken naar de inactieve mensen en ik kan begrijpen dat Lucca het verdacht vindt dat je nu plotseling wel actief mee doet. Dat was een beetje zoals bij Calibraska. Met tijden was ze actief en andere tijden ook niet en dat geeft ook nog eens bij dat we uitkijken voor deze users. Het is heus niets persoonlijks hoor (:


    Ik vat het ook niet persoonlijk op, het is en blijft een spel.
    Ik weet niet of Calibraska de hele tijd actief en inactief was, want ik heb het jiet echt gevold. Ik heb soms gestemd omdat ik het anders stom vond tegen over Melissa maar daar stopt het ook mee. Nu heb ik echter meer tijd en meer zin in Q en normaal vind ik wvw altijd heel leuk en meega doe actief mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heeft iemand nog een goede theorie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Heeft iemand nog een goede theorie?


    Nope, alleen de andere dingen die ik al had opgenoemd en niet ijzersterk zijn.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Nope, alleen de andere dingen die ik al had opgenoemd en niet ijzersterk zijn.

    Dan zal ik nog maar eens goed de story doorkijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achtste nacht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Phieuw, nu dacht ik even dat ik daar echt maar de enige was die zo over het stemmen dacht. Ik begon zelfs zelf te twijfelen of ik nu onzin aan het vertellen was of niet. Maar Lucca geeft wel goede dingen om Allies te verdenken. Ik had al eerder gezegd waarom en deze feiten laten me er steeds meer zeker van zijn. Als ze de wolf niet is, dan weet ik het zelf ook niet meer.


    '' Type Sangster if you can see this. "