• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Ratonhnhake
    2. Spence - Fillion• Burger
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Valeska
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle • Burger
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska • Weerwolf
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem • Zondebok
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies • Weerwolf
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 23:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2015 - 14:43 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Je bedoelt genezer, haha? ^^

    Aan iedereen, graag gedaan. (:


    Oepsie, ja genezer ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ratonhnhake schreef:
    Jullie hebben het goed gespeeld ja c: Het viel me mee dat ik er overdag niet werd uitgestemd haha. Op een gegeven moment deed ik geloof ik maar wat :')


    Wensel, nu voel ik me wel een beetje schuldig wat ik heb gezegd in het topic.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ratonhnhake schreef:
    Jullie hebben het goed gespeeld ja c: Het viel me mee dat ik er overdag niet werd uitgestemd haha. Op een gegeven moment deed ik geloof ik maar wat :')

    Ik wist natuurlijk al dat je geen wolf was (aa').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mehh ik werd gewoon bruut vermoord door de heks!!
    Ik zag dat echt zo staan en dacht van: waaaaat neei dat meen je toch niet?! Ik was echt helemaal verontwaardigt :')
    Best slim eigenlijk, want ik was de opperwolf :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kangster schreef:
    (...)

    Wensel, nu voel ik me wel een beetje schuldig wat ik heb gezegd in het topic.


    Hoe bedoel je?

    @Faciller dat had ik door ja x) Ik ben wel echt blij dat ik goed zat met dat je de ziener was. Anders had ik je met Calibraska wss niet gevolgd haha. Iig iets :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    @Faciller dat had ik door ja x) Ik ben wel echt blij dat ik goed zat met dat je de ziener was. Anders had ik je met Calibraska wss niet gevolgd haha. Iig iets :')


    Dat ik zo maar bleef door gaan dat jij een wolf was en je helemaal geen wolf bent. Ik zei nog tegen mezelf "als ze geen wolf is, ga ik me zo schuldig voelen :'$".


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Dat ik zo maar bleef door gaan dat jij een wolf was en je helemaal geen wolf bent. Ik zei nog tegen mezelf "als ze geen wolf is, ga ik me zo schuldig voelen :'$".


    Whahaah, I don't really mind. Ik heb me vrij verdacht gedragen. Vooral toen ik druk begon te voelen doordat het aantal mensen waarbij ik kon slapen erg terug begon te dringen. Dus ik ging mensen stemmen waarbij ik had geslapen haha. En ik wou toch stiekem eens kijken waar de grens ligt tussen net niet verdacht genoeg om eruit gestemd te worden en wel. Al met al, je hoeft je echt niet schuldig te voelen haha. Ik neem sowieso niets wat er in het spel gebeurd erg persoonlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Whahaah, I don't really mind. Ik heb me vrij verdacht gedragen. Vooral toen ik druk begon te voelen doordat het aantal mensen waarbij ik kon slapen erg terug begon te dringen. Dus ik ging mensen stemmen waarbij ik had geslapen haha. En ik wou toch stiekem eens kijken waar de grens ligt tussen net niet verdacht genoeg om eruit gestemd te worden en wel. Al met al, je hoeft je echt niet schuldig te voelen haha. Ik neem sowieso niets wat er in het spel gebeurd erg persoonlijk.


    Oké, goed om te horen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ashallayn schreef:
    Mehh ik werd gewoon bruut vermoord door de heks!!
    Ik zag dat echt zo staan en dacht van: waaaaat neei dat meen je toch niet?! Ik was echt helemaal verontwaardigt :')
    Best slim eigenlijk, want ik was de opperwolf :')

    *gemeen lachje* Zal je leren, wolf :')


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    (...)
    *gemeen lachje* Zal je leren, wolf :')

    Hahaha, I lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Livton schreef:
    (...)
    *gemeen lachje* Zal je leren, wolf :')


    Mehh (no_chears)
    Maar het was wel echt heel grappig om jullie allemaal theorieën te zien maken tegen gewone users XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Mehh (no_chears)
    Maar het was wel echt heel grappig om jullie allemaal theorieën te zien maken tegen gewone users XD

    Was je ons aan het uitlachen dan? Ö


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    (...)
    Was je ons aan het uitlachen dan? Ö


    Hahaha nee dat nou ook weer niet ;')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als iedereen hier uitgepraat is, geef ik door dat de wedstrijd afgelopen is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als je er nog een aanmaakt, wil je me dan waarschuwen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.