• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Ratonhnhake
    2. Spence - Fillion• Burger
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Valeska
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle • Burger
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska • Weerwolf
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem • Zondebok
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies • Weerwolf
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 23:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 nov 2015 - 14:43 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kangster schreef:
    Phieuw, nu dacht ik even dat ik daar echt maar de enige was die zo over het stemmen dacht. Ik begon zelfs zelf te twijfelen of ik nu onzin aan het vertellen was of niet. Maar Lucca geeft wel goede dingen om Allies te verdenken. Ik had al eerder gezegd waarom en deze feiten laten me er steeds meer zeker van zijn. Als ze de wolf niet is, dan weet ik het zelf ook niet meer.

    Het is totaal niet raar dat je zo denkt. Zelf ben ik er meer zeker van door het feit dat Calibraska ook eens had gestemd met 'de meute mee' (om het zo maar te noemen) en dat ze uiteindelijk een wolf bleek te zijn. Sommige dingen die ze zei, voornamelijk op bladzijde 9, spraken naar mijn mening erg tegen. Ik kon mijn vinger er alleen niet precies op leggen. Daarbij is het daarna nogmaals gebeurd bij mij, toen ik vermeldde dat de stemming verkeerd was (niet met Allies, maar het gedrag van Calibraska vond ik raar) en dit kun je vergelijken met dat van jou toen. Het lijkt net alsof ze Allies toen verdedigde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laatste dag om te stemmen, dames. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Komt het hoofdstuk ook vanavond of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Komt het hoofdstuk ook vanavond of niet?


    Omdat jij erom vraagt, zal ik het snel doen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Omdat jij erom vraagt, zal ik het snel doen. c:

    Haha, dat hoeft niet hoor. Als je gewoon erg druk bent, dan snap ik wel dat dat voorgaat, maar ik herinner me je herinnering van vandaag c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Haha, dat hoeft niet hoor. Als je gewoon erg druk bent, dan snap ik wel dat dat voorgaat, maar ik herinner me je herinnering van vandaag c:


    Ik zat gewoon tv te kijken, dus ik heb tijd. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het einde.
    Acties

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 23:02 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Toch nog even een dankwoordje:

    Ik wil iedereen bedanken om deel te nemen en, ik ga het nog eens zeggen, zo actief mee te denken! Daardoor heb ik zin gekregen om een nieuwe WvW te beginnen, al zat dat nog niet voor meteen zijn. ^^ Hopelijk hebben jullie er ook van genoten, ondanks de discussies af en toe. (;
    Gefeliciteerd aan de winnaars - ik zou zeggen burgers, maar niemand van jullie is eigenlijk burger :'D -, jullie hebben verdiend gewonnen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het was vooral 's nachts erg gezelig :Y)
    Thanks voor het hosten!! c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ledecky schreef:
    Toch nog even een dankwoordje:

    Ik wil iedereen bedanken om deel te nemen en, ik ga het nog eens zeggen, zo actief mee te denken! Daardoor heb ik zin gekregen om een nieuwe WvW te beginnen, al zat dat nog niet voor meteen zijn. ^^ Hopelijk hebben jullie er ook van genoten, ondanks de discussies af en toe. (;
    Gefeliciteerd aan de winnaars - ik zou zeggen burgers, maar niemand van jullie is eigenlijk burger :'D -, jullie hebben verdiend gewonnen. *O*

    Jaaaaaaaa. Doen! Ik ga zeker meedoen in iedergeval c;

    @ Kangster: En ik wilde je toch even bedanken voor dat je me zovaak beschermde haha :'D Dit is serieus de eerste WvW waar ik levend ben doorgekomen, bij anderen ging ik altijd er nét vlak van tevoren dood lol :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt voor het organiseren (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Facilier schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaa. Doen! Ik ga zeker meedoen in iedergeval c;

    @ Kangster: En ik wilde je toch even bedanken voor dat je me zovaak beschermde haha :'D Dit is serieus de eerste WvW waar ik levend ben doorgekomen, bij anderen ging ik altijd er nét vlak van tevoren dood lol :'D


    Haha, geen probleem ^^ Ik wist meteen al dat je geen wolf was door je 's nachts te beschermen en om dat stil te houden is erg moeilijk. Het was dan soms ook erg irritant dat mensen dachten dat we een koppel waren of we beiden verdedigende wolven waren. Maar het was zeer fijn om een actieve en helpende user te helpen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Melissa ik wil je nog even bedanken voor deze wvw waar ik voor het allereerst levende ben gebleven Ö Het was zeer fijn om de ziener te zijn, ook de eerste keer, haha (: Bedankt voor de goede organisatie en het spel gaande te houden!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    Melissa ik wil je nog even bedanken voor deze wvw waar ik voor het allereerst levende ben gebleven Ö Het was zeer fijn om de ziener te zijn, ook de eerste keer, haha (: Bedankt voor de goede organisatie en het spel gaande te houden!


    Je bedoelt genezer, haha? ^^

    Aan iedereen, graag gedaan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jullie hebben het goed gespeeld ja c: Het viel me mee dat ik er overdag niet werd uitgestemd haha. Op een gegeven moment deed ik geloof ik maar wat :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."