• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    F*cking k*trepublikeinen die uit puur eigenbelang maar tegen de verstrenging op de wapenwet blijven stemmen. ACHTERLIJKE OETLULLEN. DOE ER WAT AAN. Sorry voor m'n taalgebruik, ik ben gefrustreerd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben alweer te laat op school en nu zit ik in het open leer centrum in plaats van in de klas. Wat is er met de altijd op tijd student gebeurd :'( ik herken mezelf niet eens. Ik heb nergens meer zin in

    Chachki schreef:
    Mensen die geen spatie achter een leesteken zetten.


    Dit dit dit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil Lightroom 4.4 zonder dat ik daar 125 euro voor moet dokken, grom.


    26 - 02 - '16

    Dingen die er lekker uit zien maar niet lekker smaken. Beetje jammer dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    Dingen die er lekker uit zien maar niet lekker smaken. Beetje jammer dit.


    Inderdaad en met dingen die lekker ruiken en niet lekker smaken.


    26 - 02 - '16

    Dat veel mensen hun moraal kompas op woorden met emotionele lading baseren en dan ook nog eens de algemeen geaccepteerde definitie van die woorden veranderen.
    (Bv: "Abortus is slecht omdat dat moord is (en moord is slecht omdat moord slecht is)")

    Ik vind QuizletQueen irritant.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 8:09 ]


    26 - 02 - '16

    Huilen en daar dan niet mee kunnen stoppen. Oh en als je dan eindelijk weet te stoppen is je kussen nat en doen je ogen zeer.


    Happy Birthday my Potter!

    Opstaan


    Mhm?

    Ik was vergeten hoe een hel alles regelen voor een verhuizing is. Sowieso is mijn hele woningkeuze een totaal dure grap en algemeen totale faal geweest, maar verhuizen binnen een jaar verdient wel een diepe zucht

    Kan iemand even terug in de tijd en mij minder stom maken? Thanks


    Sarah = ongewoon sexy

    Jij. Jij. Jij. Niemand anders dan jij. Ga weg.

    Autocorrectie. Heb er al meerdere keren last van gehad bij hoofdstukken die ik op mijn mobiel schreef *-*


    obsessive rage

    Stress af

    Die stomme lelijke trends die je gewoon de neus in geboord worden.
    Wie de fuck versierd zijn kerstboom nou met geometrische vormen, mega koper/witte objecten en GEEN piek, want dat is "helemaal in". Wie zegt dat?!
    Bullshit. Seriously. /EndOfRant

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 8:54 ]