• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Berichten waarvan je niet weet of ze sarcastisch bedoeld zijn of niet.


    <3

    Ugh, gewoon ugh.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    een aankoop verzoek dat ik gedaan heb in de bib bijna 2 maand geleden en waar ik nog altijd niets van weet. argh!


    - I solemnly swear that I am up to no good ° mischief managed

    Het OV-chipkaart systeem. In bussen zijn er zovaak paaltjes die niet werken... Zo krijg je snel je kaart geblokkeerd.

    Ik heb stress

    Knal mij gewoon neer ofzo. Alsjeblief.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mensen die geen spatie achter een leesteken zetten.


    Your make-up is terrible

    Hechtingen in mijn mond. It hurts ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Amica schreef:
    Berichten waarvan je niet weet of ze sarcastisch bedoeld zijn of niet.

    Echt he, dat kom ik soms ook tegen bij figuren op Q.


    No growth of the heart is ever a waste

    Koude voeten (!!!!!!!!)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fake bitches.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Just give me at least SOMETHING to write. Fuck you, you stupid, useless brain.

    Mijn ouders hebben zojuist aan me verteld dat ze gaan scheiden en nu voel ik me alweer suïcidaal. Ik wil helemaal niet terug vallen het ging eindelijk weer eens goed met me. Ik ben ook zojuist tot de conclusie gekomen dat helemaal niks in mijn leven lukt. Ben sinds ik geboren ben een mislukkeling. Te vroeg geboren (3 maanden te vroeg) waardoor ik hersenbloeding heb gehad, geklapte longen en bijna dood ben geweest en van 0 tot aan bijna 20 jaar heb ik elke dag struggles gehad. Ik voel me echt heel erg ongelukkig. Het halen van mijn diploma lukt maar steeds niet. Doe er nu veel te lang over en sinds het nieuws dat ik vandaag gehoord heb zal het me wss niet lukken voor 18 januari. Ik ben kapot van alles ):

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 13:40 ]

    Ik voel me ziek (huil)

    Mensen die geen OV-chipkaart hebben en blijkbaar zo bus-onwetend zijn dat ze vijf minuten nodig hebben voor één stom kaartje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."