• Beauxbatons Academy of Magic
    “From possibility to actuality, welcome to Beauxbatons.”


    P A P I L L O N L I S S E
    • Harper Maisie O'Brien — Rachel Hilbert — 1.6 — Whitethorn
    • Violette Fleur D'Aramitz — Bridget Satterlee — 1.4 — Aveyard
    • Rowan Eleanora Morello — AnnaSophia Robb — 1.3 — Ziegler
    • Odile Briët — Freya Mavor — 1.7 — Mignon

    • Arne Fulbright Schwarz — Jake Dupont — 1.6 — Kirigaya
    • Jerome Bacon Beauregard — Daan van der Deen — 1.4 — Xeroptic
    • Noel Valentin Zarr — ? — 1.5 — MikeGClifford

    B E L L E F E U I L L E
    • Aliyah Morgane David — Emily Wickersham — 1.2 — Perrette
    • Zara Eilidh Deforest — Nicola Peltz — 1.3 — Feyre
    • Milou Anerae Bellamy — Kimmy Schram — 1.8 — GasoIine

    • Ryan Elliot Blanc — Evan Peters — 1.8 — Mayakovski
    • Alexandre Mathéo Danau — Mikkel Jensen — 1.4 — Beaufort
    • Ahren Wolfgang Schwartz — Joseph/Joe Dupont — 1.6 —Caster
    • Francisco Emanuel Jaime Fernandes — Diego Barrueco — 1.6 — Olympiodoros

    O M B R E L U N E
    • Celeste Elysia Athénaïs Desrosiers — Gigi Hadid — 1.2 — Olympiodoros
    • Clarice Thérèse Bouchard — Magdalena Frackowiak — 1.4 — Feared
    • Elin Frederique de la Fontaine — Taylor Momsen — 1.4 — Lucinde
    • Carmilla Ballencia Velazquez — Lauren Jauregui — 1.8 — Kirigaya

    • Oliver Chevalier — Lucky Blue Smith — 1.2 — Whitethorn
    • Simon Juliane Deveraux — Leonardo DiCaprio (90's) — 1.2 — Ziegler
    • Nicolas Yves Bonnet — Jake Cooper — 1.7 — Mayakovski

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 23:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lucinde schreef:
    (...)

    Dus Ryan en Elin zijn dan studiemaatjes? Zij kan hem in ruil voor de bijles dan helpen met een vak wat hij moeilijk vindt, hoewel dat moeilijk gaat aangezien zij in het vijfde jaar zit maar kan alsnog.


    Ja, is goed. (: Ik zal even kijken in welk vak hij hulp nodig heeft. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Aerial schreef:
    (...)

    Dus Ryan en Elin zijn dan studiemaatjes? Zij kan hem in ruil voor de bijles dan helpen met een vak wat hij moeilijk vindt, hoewel dat moeilijk gaat aangezien zij in het vijfde jaar zit maar kan alsnog. Hoe is hun relatie verder?


    Is het goed als Elin hem helpt met Metámorphose? Verder zal hij haar sluwe kant niet zo leuk vinden en proberen om haar leuke kant naar voren te halen. (: En hoe ziet Elin hem? :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Lucinde went Aerial


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Mayakovski schreef:
    (...)

    Is het goed als Elin hem helpt met Metámorphose? Verder zal hij haar sluwe kant niet zo leuk vinden en proberen om haar leuke kant naar voren te halen. (: En hoe ziet Elin hem? :Y)


    Ik heb dit:
    Ryan is Elins bijlesleraar in Arithmancie en in ruil daarvoor proeert zij hem te helpen met Métamorphose, al zit hij in het zevende jaar en zij niet. Door haar talent voor het vak ligt haar niveau gelijk aan dat van een zevende klasser. Ryan heeft het niet zo op haar 'duistere' kant en probeert steeds haar 'leuke' kant naar voren te brengen, Elin vindt dit erg irritant maar uit respect voor deze jongen probeert ze zich in zijn buurt zo veel mogelijk te gedragen. Ze staat verder afstandelijk tegenover hem.


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Aerial schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het misschien wel leuk was als Elin inspeelt op het feit dat hij erg verlegen is en snel rood wordt, dat ze hem daar dus om kan uitlachen en een beetje gemeen doen. Hij kan dan tegen haar opkijken of haar uit de weg gaan ofzo.
    Wat wil jij?


    Ja, dat vind ik leuk ^^ Ik denk dat hij haar zoveel mogelijk uit de weg zou gaan, maar dat hij bij zijn vrienden toch over haar gaat zitten zeuren. Ja, hij zal wel tegen haar op kijken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gaan we vandaag starten?


    Bowties were never Cooler

    xeroptic schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik leuk ^^ Ik denk dat hij haar zoveel mogelijk uit de weg zou gaan, maar dat hij bij zijn vrienden toch over haar gaat zitten zeuren. Ja, hij zal wel tegen haar op kijken.


    Zet ik dat bij haar relaties erbij! c:


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Dit zijn Jeromes relaties tot nu toe volgens mij. Nou ja, als ik het niet verkeerd heb, mis ik iets. Ik zal even in mijn pb's kijken. Jerome kan overigens nog wel een paar vrienden hebben.

    Papillonlisse
    Harper O'Brien - Ze is zijn nichtje.
    Violette D'Aramitz - Ze is zijn zusje. Soms kunnen ze het heel goed met elkaar vinden, maar ze kunnen ook - net als de meeste broers en zussen - enorme ruzie hebben.
    Rowan Morello -
    Odile Briët -

    Arne Schwarz - Arne en Jerome kunnen het wel goed met elkaar vinden. Ze zijn vrienden.
    Jerome Beauregard - is hij zelf hahaha (cat)
    Noel Zarr -

    Bellefeuille
    Aliyah David -
    Zara Deforest -
    Milou Anerae Bellamy -

    Ryan Elliot Blanc -
    Alexandre Danau -
    Ahren Schwartz -
    Francisco Fernandes -

    Ombrelune
    Celeste Desrosiers - Ze geeft hem bijles en Jerome begint een crush op haar te krijgen.
    Clarice Bouchard -
    Elin de la Fontaine - Hij is stiekem een beetje bang voor haar. Ze vernedert hem en lacht hem uit om het feit dat hij soms zo verlegen kan zijn.
    Carmilla Ballencia Velazquez -

    Oliver Chevalier -
    Simon Deveraux -
    Nicolas Yves Bonnet -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 18:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Odile is vrij voor relaties. (


    She's imperfect but she tries

    xeroptic schreef:
    Dit zijn Jeromes relaties tot nu toe volgens mij. Nou ja, als ik het niet verkeerd heb, mis ik iets. Ik zal even in mijn pb's kijken. Jerome kan overigens nog wel een paar vrienden hebben.

    (...)


    Wat zijn z'n goede vakken?


    Bowties were never Cooler

    MT


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Nicolas Yves Bonnet



    • Zara Eilidh Deforest • Ex’en maar ze zijn nu nog steeds goede vrienden.
    • Milou Anerae Bellamy • Ze heeft nogal de neiging om hem te willen helpen — wat Nicolas wel waardeert, echter durft hij zich nog niet helemaal bloot te stellen aan haar.
    • Harper Maisie O’Brien • Harper en Nicolas zijn al drie jaar goede vrienden. In deze tijd is hij haar erg gaan vertrouwen en daarom is hij ook open naar haar toe. Hij is jaloers op haar eigenschappen aangezien hij ervan overtuigd is dat zij ‘perfect’ is. He’s also kinda attracted to her.
    • Oliver Chevalier • In een opwelling heeft Nicolas hem een keer gezoend omdat hij in de knoop zat met zijn seksualiteit. Hij heeft hier veel spijt van en Nicolas probeert hem dan ook zo veel mogelijk te ontlopen.





    Ryan Elliot Blanc



    • Noel Valentin Zarr • Zij zijn detentie vrienden. Meestal gebruikt Ryan hem als zijn praatpaal terwijl Noel aan het tekenen is. Buiten de detentie om spreken ze elkaar niet vaak maar toch ziet Ryan hem als een vriend.
    • Odile Briët • Ze vullen elkaar aan en zijn goede vrienden.
    • Milou Anerae Bellamy • Ze halen vaak samen streken uit bij medeleerlingen en professoren.
    • Zara Eilidh Deforest • Vrienden.
    • Elin Frederique de la Fontaine • Hij geeft haar bijles in Arithmancie en zij helpt hem met Metámorphose. Echter irriteert hij zich aan haar ‘duistere’ kant waardoor hij buiten de bijlessen niet echt met haar omgaat.
    • Harper Maisie O’Brien • Zij en Ryan zijn de troublemakers van de school en daarnaast heeft hij een kleine crush op haar.
    • Oliver Chevalier • Ryan kent hem niet zo goed.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 21:00 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dat zijn de relaties van Nicolas en Ryan tot nu toe dus ze staan verder nog open. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mayakovski schreef:
    Dat zijn de relaties van Nicolas en Ryan tot nu toe dus ze staan verder nog open. (:


    Ik heb Violette?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik heb Violette?


    Oke, heb je een idee? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "