• Beauxbatons Academy of Magic
    “From possibility to actuality, welcome to Beauxbatons.”


    P A P I L L O N L I S S E
    • Harper Maisie O'Brien — Rachel Hilbert — 1.6 — Whitethorn
    • Violette Fleur D'Aramitz — Bridget Satterlee — 1.4 — Aveyard
    • Rowan Eleanora Morello — AnnaSophia Robb — 1.3 — Ziegler
    • Odile Briët — Freya Mavor — 1.7 — Mignon

    • Arne Fulbright Schwarz — Jake Dupont — 1.6 — Kirigaya
    • Jerome Bacon Beauregard — Daan van der Deen — 1.4 — Xeroptic
    • Noel Valentin Zarr — ? — 1.5 — MikeGClifford

    B E L L E F E U I L L E
    • Aliyah Morgane David — Emily Wickersham — 1.2 — Perrette
    • Zara Eilidh Deforest — Nicola Peltz — 1.3 — Feyre
    • Milou Anerae Bellamy — Kimmy Schram — 1.8 — GasoIine

    • Ryan Elliot Blanc — Evan Peters — 1.8 — Mayakovski
    • Alexandre Mathéo Danau — Mikkel Jensen — 1.4 — Beaufort
    • Ahren Wolfgang Schwartz — Joseph/Joe Dupont — 1.6 —Caster
    • Francisco Emanuel Jaime Fernandes — Diego Barrueco — 1.6 — Olympiodoros

    O M B R E L U N E
    • Celeste Elysia Athénaïs Desrosiers — Gigi Hadid — 1.2 — Olympiodoros
    • Clarice Thérèse Bouchard — Magdalena Frackowiak — 1.4 — Feared
    • Elin Frederique de la Fontaine — Taylor Momsen — 1.4 — Lucinde
    • Carmilla Ballencia Velazquez — Lauren Jauregui — 1.8 — Kirigaya

    • Oliver Chevalier — Lucky Blue Smith — 1.2 — Whitethorn
    • Simon Juliane Deveraux — Leonardo DiCaprio (90's) — 1.2 — Ziegler
    • Nicolas Yves Bonnet — Jake Cooper — 1.7 — Mayakovski

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 23:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Samen een rpg opstarten? Nee. Ik heb t niet over deze plagieren, das illigaal, maar samen een nieuwe bedenken.


    Bowties were never Cooler

    No offence, maar het is niet alsof deze volledig zelfbedacht is. Ik heb een tumblr gevonden met precies dezelfde namen van de afdelingen en waar die ongeveer voor staan. En een tumblr rp met precies dezelfde uitleg in het Engels. Ofwel zijn beide tumblrs van haar en ben ik gewoon verkeerd, als dat zo is, my apologies, ofwel is dit ook plagiaat.


    kindness is never a burden.

    Crater schreef:
    No offence, maar het is niet alsof deze volledig zelfbedacht is. Ik heb een tumblr gevonden met precies dezelfde namen van de afdelingen en waar die ongeveer voor staan. En een tumblr rp met precies dezelfde uitleg in het Engels. Ofwel zijn beide tumblrs van haar en ben ik gewoon verkeerd, als dat zo is, my apologies, ofwel is dit ook plagiaat.
    Deze ideeën (als in de school, de afdelingen enzovoort) komen gewoon allemaal van J.K. Rowling zelf, als ik dit juist zeg.

    Overigens is er voor zover ik hier kan lezen alleen gevraagd of één van ons het speeltopic mag openen, met het antwoord dat de TS dit liever niet heeft. Om hier direct uit af te leiden dat er helemaal niets meer mee gaat gebeuren is dan ook weer direct een behoorlijk grote aanname. Dat de TS ons in ieder geval even inlicht over de plannen zou wel fijn en fatsoenlijk zijn. :')

    En als dit helemaal niet van de grond komt, dan heb ik het geloof ik echt even gehad met openbare RPG's hier. Al dat werk voor interessante rollen met potentieel zonder dat ze gebruikt kunnen worden... Such a pain. :')


    She's imperfect but she tries

    Crater schreef:
    No offence, maar het is niet alsof deze volledig zelfbedacht is. Ik heb een tumblr gevonden met precies dezelfde namen van de afdelingen en waar die ongeveer voor staan. En een tumblr rp met precies dezelfde uitleg in het Engels. Ofwel zijn beide tumblrs van haar en ben ik gewoon verkeerd, als dat zo is, my apologies, ofwel is dit ook plagiaat.


    Tja. Ik heb gevraagd of ik het concept van Beauxbatons wel mag starten, maar dan met andere afdelingen etc


    take me back to the basics and the simple life

    @mignon normaal is het aannemen dat er niets gebeurt met een rpg als je t niet mag overnemen idd overdreven, maar na weken is t wel een logische aanname.

    Ik snap dat mensen door dit soort omstandigheden publieke rpgs zat worden, maar als we er samen een opzetten, en dus samen verantwoordelijk zijn, gaat het hopelijk beter

    [ bericht aangepast op 7 dec 2015 - 16:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik zou niet weten waarom we het niet zouden mogen heropstarten, sinds bijna alles toch plagiaat is. ^ Als je me niet gelooft: klik en klik. En de namen komen niet van J.K.

    @Mignon: De laatste keer dat Nichelle een post in dit topic plaatste was een maand geleden. Ik wil geen dick zijn en ik heb alle respect voor persoonlijke problemen en school en shizzle, maar ik denk dat het nu wel vrij veilig is om aan te nemen dat er niks meer gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2015 - 16:35 ]


    kindness is never a burden.

    Crater schreef:
    Ik zou niet weten waarom we het niet zouden mogen heropstarten, sinds bijna alles toch plagiaat is. ^ Als je me niet gelooft: klik en klik. En de namen komen niet van J.K.

    @Mignon: De laatste keer dat Nichelle een post in dit topic plaatste was een maand geleden. Ik wil geen dick zijn en ik heb alle respect voor persoonlijke problemen en school en shizzle, maar ik denk dat het nu wel vrij veilig is om aan te nemen dat er niks meer gaat gebeuren.


    Ik wil anders wel met iemand een Beauxbatons of Durmstrang RPG starten? Ik had nog een andere site gevonden met goede ideeën voor afdelingen, maar die zou ik er uiteraard bij vermelden


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil wel meehelpen met opstarten en bedenken.


    Bowties were never Cooler

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik wil anders wel met iemand een Beauxbatons of Durmstrang RPG starten? Ik had nog een andere site gevonden met goede ideeën voor afdelingen, maar die zou ik er uiteraard bij vermelden


    Als je dat doet, waarschuw me. En ook als je hulp nodig hebt or idk. Op die ene tumblr heb je ook nog vele andere scholen ideeën.
    Ik vind het gewoon stom omdat ik echt uitkeek naar deze rpg, zoals vele anderen waarschijnlijk.. :/


    kindness is never a burden.

    Maar het blijft een aanname. :') Voor hetzelfde geld is de TS behoorlijk druk met tentamens (november en december zijn voor de meeste mensen nu eenmaal gewoon drukke maanden) en is ze van plan het in de kerstvakantie te openen. Ik ben het met jullie eens dat het erop lijkt dat hier niets meer mee gaat gebeuren (ik bedoel, ik kan die simpele rekensom ook heus wel maken - updates plaatsen kost namelijk niet zoveel tijd), maar als de TS wel heeft gereageerd op PB's, wat is er dan mis met haar voor de zekerheid te vragen of ze op korte termijn nog plannen heeft met deze RPG? Dan weet iedereen het zeker, weet zij dat mensen het initiatief willen nemen iets soortgelijks op te starten als ze hier niets meer mee doet en voorkom je gewoon het gevoel dat mensen wellicht krijgen dat er iets echter hun rug om geregeld wordt. Vooral omdat ze wel gewoon op de vorige PB die is gestuurd heeft geantwoord, lijkt het me niet meer dan netjes om het te verifiëren, maar blijkbaar sta ik daar alleen in. :'D


    She's imperfect but she tries

    Crater schreef:
    (...)

    Als je dat doet, waarschuw me. En ook als je hulp nodig hebt or idk. Op die ene tumblr heb je ook nog vele andere scholen ideeën.
    Ik vind het gewoon stom omdat ik echt uitkeek naar deze rpg, zoals vele anderen waarschijnlijk.. :/


    Ja indd.

    Is er dan meer behoefte aan beauxbatons of aan durmstrang?


    take me back to the basics and the simple life

    Mignon schreef:
    Maar het blijft een aanname. :') Voor hetzelfde geld is de TS behoorlijk druk met tentamens (november en december zijn voor de meeste mensen nu eenmaal gewoon drukke maanden) en is ze van plan het in de kerstvakantie te openen. Ik ben het met jullie eens dat het erop lijkt dat hier niets meer mee gaat gebeuren (ik bedoel, ik kan die simpele rekensom ook heus wel maken - updates plaatsen kost namelijk niet zoveel tijd), maar als de TS wel heeft gereageerd op PB's, wat is er dan mis met haar voor de zekerheid te vragen of ze op korte termijn nog plannen heeft met deze RPG? Dan weet iedereen het zeker, weet zij dat mensen het initiatief willen nemen iets soortgelijks op te starten als ze hier niets meer mee doet en voorkom je gewoon het gevoel dat mensen wellicht krijgen dat er iets echter hun rug om geregeld wordt. Vooral omdat ze wel gewoon op de vorige PB die is gestuurd heeft geantwoord, lijkt het me niet meer dan netjes om het te verifiëren, maar blijkbaar sta ik daar alleen in. :'D


    Dit is niet volledig waar. Ik ken Nichelle en Anne onderhand wel zo goed. Daarneest heeft Nichelle geen enkele keer op mij gereageerd, en wist Anne niet of ze wel doorwou. Ze zei, als ik het me goed herinner, slechts idk.
    Ik heb ze overigens via whatsapp gesproken, niet via Q


    take me back to the basics and the simple life

    Mignon schreef:
    Maar het blijft een aanname. :') Voor hetzelfde geld is de TS behoorlijk druk met tentamens (november en december zijn voor de meeste mensen nu eenmaal gewoon drukke maanden) en is ze van plan het in de kerstvakantie te openen. Ik ben het met jullie eens dat het erop lijkt dat hier niets meer mee gaat gebeuren (ik bedoel, ik kan die simpele rekensom ook heus wel maken - updates plaatsen kost namelijk niet zoveel tijd), maar als de TS wel heeft gereageerd op PB's, wat is er dan mis met haar voor de zekerheid te vragen of ze op korte termijn nog plannen heeft met deze RPG? Dan weet iedereen het zeker, weet zij dat mensen het initiatief willen nemen iets soortgelijks op te starten als ze hier niets meer mee doet en voorkom je gewoon het gevoel dat mensen wellicht krijgen dat er iets echter hun rug om geregeld wordt. Vooral omdat ze wel gewoon op de vorige PB die is gestuurd heeft geantwoord, lijkt het me niet meer dan netjes om het te verifiëren, maar blijkbaar sta ik daar alleen in. :'D


    Ja, ja, iets gewoon aannemen is niet oké. I gettit. Maar het is niet alsof we nog niet hebben gevraagd wanneer er een topic zou komen? Of wanneer ze ongeveer denkt dat er één komt? Moesten we daar een antwoord op krijgen, I'd be delighted. Maar die krijgen we niet.


    kindness is never a burden.

    Dan zou ik het bij dezen (omdat er nu mensen zijn die anders iets soortgelijks willen opstarten) gewoon nog eenmaal vragen of ze er nog verder mee wil en zo ja, hoe of wat. In zo'n geval is geen antwoord ook antwoord, maar dan kan aan jou later gewoon niets tegengeworpen worden (mits het geen plagiaat is, natuurlijk).

    Overigens is dit gewoon puur hoe ik het zou doen hoor, omdat ik het wel zo netjes vind, verder niets. :'D


    She's imperfect but she tries

    Nou ja, ik weet niet wat er allemaal (persoonlijk) gevraagd is. Ik doelde puur op dat bericht op de vorige pagina. :'D


    She's imperfect but she tries