• Beauxbatons Academy of Magic
    “From possibility to actuality, welcome to Beauxbatons.”


    P A P I L L O N L I S S E
    • Harper Maisie O'Brien — Rachel Hilbert — 1.6 — Whitethorn
    • Violette Fleur D'Aramitz — Bridget Satterlee — 1.4 — Aveyard
    • Rowan Eleanora Morello — AnnaSophia Robb — 1.3 — Ziegler
    • Odile Briët — Freya Mavor — 1.7 — Mignon

    • Arne Fulbright Schwarz — Jake Dupont — 1.6 — Kirigaya
    • Jerome Bacon Beauregard — Daan van der Deen — 1.4 — Xeroptic
    • Noel Valentin Zarr — ? — 1.5 — MikeGClifford

    B E L L E F E U I L L E
    • Aliyah Morgane David — Emily Wickersham — 1.2 — Perrette
    • Zara Eilidh Deforest — Nicola Peltz — 1.3 — Feyre
    • Milou Anerae Bellamy — Kimmy Schram — 1.8 — GasoIine

    • Ryan Elliot Blanc — Evan Peters — 1.8 — Mayakovski
    • Alexandre Mathéo Danau — Mikkel Jensen — 1.4 — Beaufort
    • Ahren Wolfgang Schwartz — Joseph/Joe Dupont — 1.6 —Caster
    • Francisco Emanuel Jaime Fernandes — Diego Barrueco — 1.6 — Olympiodoros

    O M B R E L U N E
    • Celeste Elysia Athénaïs Desrosiers — Gigi Hadid — 1.2 — Olympiodoros
    • Clarice Thérèse Bouchard — Magdalena Frackowiak — 1.4 — Feared
    • Elin Frederique de la Fontaine — Taylor Momsen — 1.4 — Lucinde
    • Carmilla Ballencia Velazquez — Lauren Jauregui — 1.8 — Kirigaya

    • Oliver Chevalier — Lucky Blue Smith — 1.2 — Whitethorn
    • Simon Juliane Deveraux — Leonardo DiCaprio (90's) — 1.2 — Ziegler
    • Nicolas Yves Bonnet — Jake Cooper — 1.7 — Mayakovski

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 23:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik wil anders wel met iemand een Beauxbatons of Durmstrang RPG starten? Ik had nog een andere site gevonden met goede ideeën voor afdelingen, maar die zou ik er uiteraard bij vermelden


    Zou je mij ook willen waarschuwen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Persoonlijk maakt het me niets uit wanneer deze RPG wordt geopend, ik heb begrepen dat Nichelle het nogal moeilijk heeft de laatste tijd dus ik gun haar alle tijd. Persoonlijk leven is immers belangrijker dan een Q RPG.


    I just caught the wave in your eyes

    BadIands schreef:
    Persoonlijk maakt het me niets uit wanneer deze RPG wordt geopend, ik heb begrepen dat Nichelle het nogal moeilijk heeft de laatste tijd dus ik gun haar alle tijd. Persoonlijk leven is immers belangrijker dan een Q RPG.


    Ja mag enthousiast zijn over een rpg en odd begrijp ik wat teleurstelling tho. Maar om meteen te zeuren dat het lang duurt... Dus ik ben het eens met Yu


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, ik ga hier nu even mee bemoeien en wat dingen duidelijk maken. Ten eerste, Leonie — Ik vind het heel knap dat jij mij gesproken hebt via Whatsapp aangezien ik heel de maand mijn telefoon niet heb gehad. En ik heb geen idee wat Anne allemaal heeft geappt dus daar kan ik niks over zeggen.
    Ten tweede, ik wil even mijn excuses aanbieden aan jullie — zoals Yu ook al had gezegd, ik ga nu door een moeilijke tijd heen waardoor ik bijna niet met Q bezig kan zijn. Voor de oplettende user ben ik ook niet ergens anders op Q actief geweest. Als ik nou wel ergens anders actief was dan was dit een totaal ander verhaal geweest.
    Ook vind ik het om eerlijk te zijn een beetje jammer dat er bepaalde dingen worden gezegd (bijv. dat ik niks meer met deze RPG doe en dat ik geen antwoord geef — er is helemaal niks aan mij gevraagd?? Dat is een beetje gek) Er kan een miscommunicatie zijn geweest o.i.d maar ik heb écht niks gehoord. Sorry.

    Ik ga trouwens niet zeggen wat er precies aan de hand is want het is nogal persoonlijk. Het enige wat ik momenteel kwijt wil is dat het thuis totaal niet lekker gaat, ik zit met mijzelf in de knoop en mijn beste vriendin ziet het leven niet meer zitten. Daarbij vraagt school ook nog veel tijd van me — ik trek het gewoon allemaal niet meer.
    Ik wil zelf sowieso wel verder met deze RPG want ik heb super veel inspiratie voor het verhaallijn en mijn personages maar het komt nu helaas echt niet uit. Ik zal iedereen een berichtje sturen zodra ik van plan ben het speeltopic te openen. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben. Alles gaat nu gewoon niet zo lekker en dat is zo ontzettend klote. Ik baal hier zelf ook heel erg van.
    Het komt goed, guys.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Veel succes Nichelle! Het komt hopelijk goed * hugs *


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Awh, ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je! Bedankt voor de verduidelijking, dan zal ik nu geduldig afwachten. Sterkte darling.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2015 - 20:11 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    BadIands went AfterIife


    I just caught the wave in your eyes

    Nawh. Goodluck dear.

    en eerste, Leonie — Ik vind het heel knap dat jij mij gesproken hebt via Whatsapp aangezien ik heel de maand mijn telefoon niet heb gehad. En ik heb geen idee wat Anne allemaal heeft geappt dus daar kan ik niks over zeggen.


    Ik heb je de afgelopen maand meerdere malen een whatsappje gestuurd, maar deze zijn deels njet bij jou aangekomen, en deels niet gelezen.


    take me back to the basics and the simple life

    Heel veel succes en sterkte Nichelle


    Bowties were never Cooler

    Aveyard became Selene Channary Jannali BIackburn (hoofdletter i ipv L)


    take me back to the basics and the simple life

    xeroptic went caIypso


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman