• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Facilier schreef:
    I quit. I'm done. I will never be important to you.


    Ik haat ziek zijn. ;c


    Ik wil een tuin vol egels

    Oke sjoe maak me niet f*cking bang gezondheidsplein.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    Ja hoooor, een stukje van mijn awesome Belgische vampiertanden, haha. 8D

    Bleh, ik voel me zo schuldig om hoe ik me voel.


    Vampiertanden klinken goed. ^^ and whats up?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blergh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, begrijp je nou echt niet dat ik niet hierover wil praten als mijn zusje naast ons zit op de bank? Soms ben je zo egoïstisch en kan je alleen maar aan je eigen fragiele gevoelens denken.


    Your make-up is terrible

    Niemand om mee te praten.. Ugh, ik maak me ook teveel zorgen. Als ik randomly dood neer val weet ik genoeg. En anders is het een wijze les geen symptomen op te zoeken op internet. Ik ga maar gewoon proberen slapen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als zwiepende populier in een doodstil grasveld leer je tenminste wel een ding of twee. (Zoals, dit was een slechte keuze. Ik wil zo graag slapen.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het proberen te slapen lukt erg goed :') Waarom hebben we geen slaappillen in huis..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoofdpijn en mijn voeten vallen er bijna af, maar het was zo'n geslaagd feestje. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "Mag ik je rechter arm even zien?"
    Je had me net zo goed kunnen vragen of ik me even uit wilde kleden voor je. Mooi niet dus.

    Zo'n zin in vandaag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tja, dat krijg je als je met illegaal vuurwerk speelt. Zeg maar dag tegen je hand, hahaha.

    Panthasilea schreef:
    Tja, dat krijg je als je met illegaal vuurwerk speelt. Zeg maar dag tegen je hand, hahaha.

    Persoonlijk vind ik echt hard dat je dit zegt. Ja, degene heeft met vuurwerk gespeeld, het zal vast ook wel haar/zijn lesje zijn, maar dit betekend niet dat je er dan maar om moet lachen dat diegene z'n hand heeft bezeerd/kwijt is/etc. Dat is in mijn ogen echt harteloos.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ach, ik weet ook niet wat ik ervan verwacht had, eigenlijk.


    Your make-up is terrible