• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Die vlaggertjes mogen wat mij betreft nu toch echt wel weg, ze zijn te vrolijk voor mijn mood.

    Mhm, ik ben geloof ik te hard bezig mijn WvW te onderscheiden van de rest en te experimenteren met dingen die een online WvW beter zouden kunnen maken. Oh well, ik zie wel hoe dit uitpakt c: Saai wordt het in ieder geval niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Mhm, ik ben geloof ik te hard bezig mijn WvW te onderscheiden van de rest en te experimenteren met dingen die een online WvW beter zouden kunnen maken. Oh well, ik zie wel hoe dit uitpakt c: Saai wordt het in ieder geval niet.

    Het begint een slechte verslaving te worden :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Het begint een slechte verslaving te worden :'D


    Het organiseren of het meedoen? Bij mij is het namelijk beide haha. Ik vind wedstrijden organiseren überhaupt te leuk geloof ik x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Het organiseren of het meedoen? Bij mij is het namelijk beide haha. Ik vind wedstrijden organiseren überhaupt te leuk geloof ik x)

    Gewoon het hele WvW haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Gewoon het hele WvW haha.


    Agree :Y) Ik kan niet wachten tot ik deze open kan gooien. Alleen is hij nog niet af :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vandaag wordt weer zo'n oh zo productieve dag...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    What the fuck. Na TWEE UUR wachten totdat de badkamer vrij is, kun je hem toch min of meer netjes achterlaten? :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nieuwe tactiek voor als ik m'n mond niet kan houden:

    Op bericht reageren, bericht verwijderen, weggaan uit topic :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil niet dat opa en oma komen. Ik wil niet sociaal doen. Muh.
    Maar ik wil wel ontbijten. Jum. Ja sorry ik kwam pas twaalf uur mijn bed uit, voor mij is het ontbijt. Oké lunch dan. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ok genoeg geëxperimenteerd in mijn leven, nu snel bekeren en het klooster in voordat ik "gewoon een keertje" speed ga doen of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    Nieuwe tactiek voor als ik m'n mond niet kan houden:

    Op bericht reageren, bericht verwijderen, weggaan uit topic :Y)


    Wel zorgen dat je het snel genoeg wegdoet zodat het niet gequote kan worden.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wel zorgen dat je het snel genoeg wegdoet zodat het niet gequote kan worden.:'D


    Oh ik bedoel gewoon typen en dan direct de tekst eruit halen, zonder het überhaupt te verzenden haha. Mijn leven is al risicovol genoeg zonder het verzenden van berichten met commentaar (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom word ik zo laat wakker? Nu heb ik hoofdpijn en veel minder tijd. Dang it.
    Also, ik wil nieuwe tattoos.


    Caution first, always.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh ik bedoel gewoon typen en dan direct de tekst eruit halen, zonder het überhaupt te verzenden haha. Mijn leven is al risicovol genoeg zonder het verzenden van berichten met commentaar (A)


    Ohh, haha, dan is het een waterdichte tactiek!


    Queer zijn is gewoon alles