• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb best de neiging even flink tegen je uit te vallen but hey, waarschijnlijk heeft het toch geen effect.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    na 100 verschillende plotloze gay short films had ik er 0% op gerekend dat er opeens een tearjerker tussen zou zitten like wtf man ik was niet voorbereid op deze tranenwaterval ga weg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    na 100 verschillende plotloze gay short films had ik er 0% op gerekend dat er opeens een tearjerker tussen zou zitten like wtf man ik was niet voorbereid op deze tranenwaterval ga weg


    Ik wil vragen naar een link maar het klinkt alsof ik dat beter niet kan doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik wil vragen naar een link maar het klinkt alsof ik dat beter niet kan doen.

    Te laat nu moet je hem kijken want hij is vet goed en de transities zijn puur goud.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil dat het dinsdag is. Duidelijkheeeeid.


    Caution first, always.

    Zoveel vreemde mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, na 3 weken eindelijk wat geschreven. Nu maar hopen dat de writersblock voorbij is.


    Your make-up is terrible

    I really hate everything this weekend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb treeeek.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Panic attack. Whoehoe.


    kindness is never a burden.

    Ik wil nog soep.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oke, nu voel ik me zo stom. Waarom doe ik dit in godsnaam?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Are you kidding me? Mijn tattoo bro werkt nu in Amsterdam? I trusted you. D;


    Caution first, always.

    Dan win je een hardloopwedstrijd en krijg je als prijs een kaartje voor monkeytown,
    Ik ben 14! Hadden ze niks anders?(6)


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Lol, gewoon niemand heeft het door.


    Your make-up is terrible