• ×Ava's Coverstore×


    Ik heb al meerdere coverstores gehad die allemaal dood zijn gebloed, maar omdat ik het nog erg leuk vind, hierbij toch een nieuwe.
    Laat wel graag wat informatie achter, want ik kan natuurlijk geen gedachtes lezen ^^
    Als je dit lijstje invult kom je al een eind:


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Username (En moet die erop?):*
    Korte samenvatting:*
    Plaatjes:
    Horizontaal/Verticaal:*
    Sfeer:*
    Faceclaims:
    Extra?:


    Sterretje= verplicht
















    Regels:
    Tja, niemand vindt regels leuk, maar om deze coverstore een beetje op orde te houden heb ik ze wel.
    ×Ik ben ook maar een mens, met een leven buiten Quizlet, dus ga niet lopen dringen en zeuren. Ik krijg er niet meer motivatie van. (Al mag een berichtje wel als je al een tijd zit te wachten)
    ×Ik neem aanvragen buiten het lijstje niet aan, want dat lijstje is er omdat ik dat lijstje begrijp.
    ×Probeer niet meer dan drie aanvragen per maand te doen. Er zijn ook anderen die een cover willen.


    Ik kan niet beloven dat ik de wachtlijst precies af ga, maar aangezien ik maar heel kort over een cover doe, zal ik het denk ik wel zo goed mogelijk kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:14 ]


    obsessive rage

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* The other side, en ja
    Username (En moet die erop?):* Wijngaard, en nee. Ik wil graag de naam 'Sofie' erop
    Korte samenvatting:* Anna is een meisje van achttien jaar. Ze is de leider van de Astryssianen, die strijden tegen de Larksen die hun gebied af willen pakken. Anna heeft het moeilijk als ze op tv ziet hoe haar familie vermoord word. Maar ze besluit verder te gaan, tot het bittere eind
    Plaatjes: mag je zelf kiezen, ik wil wek geen bekende personen erop
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* een beetje dromerig
    Faceclaims: wat zijn dat?
    Extra?: neh


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* The other side, en ja
    Username (En moet die erop?):* Wijngaard, en nee. Ik wil graag de naam 'Sofie' erop
    Korte samenvatting:* Anna is een meisje van achttien jaar. Ze is de leider van de Astryssianen, die strijden tegen de Larksen die hun gebied af willen pakken. Anna heeft het moeilijk als ze op tv ziet hoe haar familie vermoord word. Maar ze besluit verder te gaan, tot het bittere eind
    Plaatjes: mag je zelf kiezen, ik wil wek geen bekende personen erop
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* een beetje dromerig
    Faceclaims: wat zijn dat?
    Extra?: neh


    Een faceclaim is een bekend persoon dat je als uiterlijk gebruikt voor een personage, maar als je geen bekende mensen wil (Ik maak sowieso weinig gebruik van echt heel bekende mensen, want ik heb standaard de pest aan alles wat populair is) hoeft dat niet


    obsessive rage


    Wijngaard schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* The other side, en ja
    Username (En moet die erop?):* Wijngaard, en nee. Ik wil graag de naam 'Sofie' erop
    Korte samenvatting:* Anna is een meisje van achttien jaar. Ze is de leider van de Astryssianen, die strijden tegen de Larksen die hun gebied af willen pakken. Anna heeft het moeilijk als ze op tv ziet hoe haar familie vermoord word. Maar ze besluit verder te gaan, tot het bittere eind
    Plaatjes: mag je zelf kiezen, ik wil wek geen bekende personen erop
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* een beetje dromerig
    Faceclaims: wat zijn dat?
    Extra?: neh


    Hier is een vlotte poging van me, de sfeer dromerig en vechten is moeilijk samen te vatten, dus had ik wel wat struggles XD


    obsessive rage

    Wow dankje, ik vind hem prachtig, Ava!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 14:26 ]


    You are my piece of paradise.

    Ik heb al een topic geopend, maar ik vind de cover hier vlak boven heel mooi. Als je het niet erg vind mag je deze ook proberen!

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* How to kill death, ja.
    Username (En moet die erop?):* Founder, ja.
    Korte samenvatting:* Ik kan nog niet teveel zeggen, maat het is een mengeling van avontuur, oorlog en fantasie.
    Plaatjes: Het meest noodzakelijke is een raaf of meerdere raven. Hier kan je een of meerdere van gebruiken maar je mag er evengoed zelf een opzoeken.


    Je mag ook, maar het hoeft niet, een plaatje van een vallei of een berglandschap als achtergrond te gebruiken.
    Horizontaal/Verticaal:* Liefst verticaal, maar horizontaal is geen probleem.
    Sfeer:* zoals de thema's "Avontuur, oorlog en fantasie".
    Faceclaims: Er hoeven geen mensen op te staan.


    I wanna be a wizard!

    Titel en moet die erop: Een Oorlog in het Verschiet
    Username: Mijn username hoeft er niet op maar ik wil er graag Thirza op hebben staan
    Korte samenvatting: De koning is gek geworden en zijn neef/erfgenaam Eben weet niet of hij zich aan wilt sluiten bij de rebellen in het bos of zijn neef/koning trouw te blijven.
    Plaatjes: Je mag zelf de handigste pakken maar het is voor mij belangrijk dat je zowel iets van een kasteel en een beetje bos ziet.
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Onzeker, donker
    Faceclaims: Skandar Keynes voor Eben
    Extra:


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Titel en moet die erop: Danse Macabre
    Username: Serenata, ja
    Korte samenvatting:

    Kort uitgelegd: Thomas is een jonge man in nazi Duitsland. Hij trouwt met een mooie vrouw genaamd Viktoria. Alles lijkt goed te gaan. Ze krijgen zelf een zoontje. Maar alles wordt steeds slechter wanneer het geheim van Viktoria op het spel staat. Thomas draagt een vloek: Hij is onsterfelijk, maar wordt wel ouder. Viktoria is van Joodse afkomst. Thomas zal er alles aan moeten doen om zijn vloek op te heven en zijn vrouw en zoon te beschermen.

    Plaatjes:


    Een plaatje met rozen erbij?
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Vintage, vrolijk (ook al is het verhaal alles behalve dat :'D)
    Faceclaims: Alleen de koppel in de foto.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik zal ook maar eens een aanvraag indienen, aangezien mijn fotoshopkunsten nogal ondermaats zijn en ik dringend een cover nodig heb :p

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Verblind door liefde en hij moet er vast en zeker op (:
    Username (En moet die erop?):*
    Imago, maar omdat ik af en toe van username verander, heb ik liever dat deze er niet opstaat^^
    Korte samenvatting:*
    Aanschouw mijn crappy samenvatting die ik beloof aan te passen, maar waarvan ik weet dat ie waarschijnlijk toch hetzelfde zal blijven :p

    In een wereld waar ze 'liefde is blind' iets te letterlijk nemen, verliest iedereen, ongeacht afkomst of rijkdom, zijn gezichtsvermogen zodra ze verliefd worden. Kleurrijke ogen die eerst vol leven zaten worden dof, grijs en doods.
    De negentienjarige Jesse, die erin is geslaagd om liefde te ontlopen en zo zijn zicht te bewaren, vraagt zich af of zijn ogen wel enig nut hebben in deze wereld. Niet alleen voelt hij zich eenzaam en 'anders' omdat hij de enige van zijn leeftijd is in de omgeving die de wereld nog kan zien, maar ook profiteren zowel zijn vrienden als zijn familie van het feit dat zijn ogen nog perfect in orde zijn.
    Is hopeloos wachten tot ook hij zijn zicht zal verliezen het enige wat hij kan doen, of wacht er een grotere lotsbestemming op hem?

    Plaatjes:
    Ik heb eigenlijk nog geen idee welk plaatje ik erop wil en ik ben enorm slecht in plaatjes zoeken, dus die kan ik je jammer genoeg niet geven :/ Iets wat blindheid symboliseert (bijvoorbeeld een geblinddoekt meisje, of bedekte ogen) is altijd leuk, maar het tegenovergestelde (dus net heel erg sprekende ogen, aangezien mijn hoofdpersonage nog steeds goed kan zien en dat toch wel centraal staat in het verhaal) kan ook. Eigenlijk ben je helemaal vrij, want ik heb geen idee waar ik naar toe wil met de cover :')
    Horizontaal/Verticaal:*
    Verticaal.
    Sfeer:*
    Ik zou heel graag iets magisch/kleurrijk of dromerig hebben en zeker niet te donker.
    Faceclaims:
    Ik heb een hekel aan faceclaims (omdat ik nooit iemand kan vinden die op m'n personage lijkt), dus hier doe ik lekker niet aan mee :p
    Extra?:
    /

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 16:41 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    Samotrace schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* Erop graag, The Wolf Riders
    Username (En moet die erop?):* Hoeft geen username op
    Korte samenvatting:* twee personages moeten het drakenoog stelen van de lichte kant. Zelf wonen ze in de duistere kant en zijn ze slecht. Ze bezitten ieder een zwarte grote wolf met lichtgevende blauwe ogen waar ze op rijden.
    Plaatjes:



    En misschien nog een zwarte wolf met blauwe(lichtgevende ogen) zoiets als dit:
    je mag ook iets zelf zoeken als je wilt.

    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* donker(het speelt zich af in de duistere kant) magisch, fantasy, bergen, dennenbomen
    Faceclaims: /
    Extra?: Je had deze al ooit eens gemaakt met dit plaatje:


    Ik heb 'm aangepast, beter zo? (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 15:26 ]


    obsessive rage

    Founder schreef:
    Ik heb al een topic geopend, maar ik vind de cover hier vlak boven heel mooi. Als je het niet erg vind mag je deze ook proberen!

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* How to kill death, ja.
    Username (En moet die erop?):* Founder, ja.
    Korte samenvatting:* Ik kan nog niet teveel zeggen, maat het is een mengeling van avontuur, oorlog en fantasie.
    Plaatjes: Het meest noodzakelijke is een raaf of meerdere raven. Hier kan je een of meerdere van gebruiken maar je mag er evengoed zelf een opzoeken.

    Je mag ook, maar het hoeft niet, een plaatje van een vallei of een berglandschap als achtergrond te gebruiken.
    Horizontaal/Verticaal:* Liefst verticaal, maar horizontaal is geen probleem.
    Sfeer:* zoals de thema's "Avontuur, oorlog en fantasie".
    Faceclaims: Er hoeven geen mensen op te staan.


    Hier zal ik toch wat meer informatie over de inhoud nodig hebben, ben ik bang. Dit mag ook via privébericht, mocht je het geheim willen houden.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:


    (...)

    Ik heb 'm aangepast, beter zo? (:


    Oeh, super mooi. :Y) Super bedankt (lol)


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Blue; The Queen of Minds. Ja, graag.
    Username (En moet die erop?):*
    Vellichor, maar ik wil graag 'Phortion' erop.
    Korte samenvatting:*
    Ik hoop dat je er iets mee kan, maar ik wil het plot niet spoilen


    Een voorspelling, een gekozen kind, maar ook iemand die voorspellingen een cliché vond en het lot in eigen handen neemt. Op deze manier gaat Sapphire tegen de voorspelling in om te zorgen dat Hotanificy gered wordt van haar ondergang, om erachter te komen dat zij zelf aan de verkeerde kant van het verhaal staat.

    Plaatjes:
    castle
    silhouette
    Fire
    Alle plaatjes mogen vervangen worden door soortgelijke plaatjes als het jou beter uitkomt.
    Horizontaal/Verticaal:*
    Verticaal
    Sfeer:*
    Donker, magisch.
    Faceclaims:
    Heb ik niet, aangezien er gen personen op de cover staan.
    Extra?:
    -


    We've lived in the shadows for far too long.


    Imago schreef:
    Ik zal ook maar eens een aanvraag indienen, aangezien mijn fotoshopkunsten nogal ondermaats zijn en ik dringend een cover nodig heb :p

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Verblind door liefde en hij moet er vast en zeker op (:
    Username (En moet die erop?):*
    Imago, maar omdat ik af en toe van username verander, heb ik liever dat deze er niet opstaat^^
    Korte samenvatting:*
    Aanschouw mijn crappy samenvatting die ik beloof aan te passen, maar waarvan ik weet dat ie waarschijnlijk toch hetzelfde zal blijven :p
    In een wereld waar ze 'liefde is blind' iets te letterlijk nemen, verliest iedereen, ongeacht afkomst of rijkdom, zijn gezichtsvermogen zodra ze verliefd worden. Kleurrijke ogen die eerst vol leven zaten worden dof, grijs en doods.
    De negentienjarige Jesse, die erin is geslaagd om liefde te ontlopen en zo zijn zicht te bewaren, vraagt zich af of zijn ogen wel enig nut hebben in deze wereld. Niet alleen voelt hij zich eenzaam en 'anders' omdat hij de enige van zijn leeftijd is in de omgeving die de wereld nog kan zien, maar ook profiteren zowel zijn vrienden als zijn familie van het feit dat zijn ogen nog perfect in orde zijn.
    Is hopeloos wachten tot ook hij zijn zicht zal verliezen het enige wat hij kan doen, of wacht er een grotere lotsbestemming op hem?

    Plaatjes:
    Ik heb eigenlijk nog geen idee welk plaatje ik erop wil en ik ben enorm slecht in plaatjes zoeken, dus die kan ik je jammer genoeg niet geven :/ Iets wat blindheid symboliseert (bijvoorbeeld een geblinddoekt meisje, of bedekte ogen) is altijd leuk, maar het tegenovergestelde (dus net heel erg sprekende ogen, aangezien mijn hoofdpersonage nog steeds goed kan zien en dat toch wel centraal staat in het verhaal) kan ook. Eigenlijk ben je helemaal vrij, want ik heb geen idee waar ik naar toe wil met de cover :')
    Horizontaal/Verticaal:*
    Verticaal.
    Sfeer:*
    Ik zou heel graag iets magisch/kleurrijk of dromerig hebben en zeker niet te donker.
    Faceclaims:
    Ik heb een hekel aan faceclaims (omdat ik nooit iemand kan vinden die op m'n personage lijkt), dus hier doe ik lekker niet aan mee :p
    Extra?:
    /

    Alvast bedankt!


    Het is redelijk simpel maar hoop toch dat je 't mooi vind, zo niet maak ik 'm op mijn goede laptop (':


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:


    (...)

    Het is redelijk simpel maar hoop toch dat je 't mooi vind, zo niet maak ik 'm op mijn goede laptop (':

    Ik vind hem echt helemaal geweldig! Hij is echt zooo mooi. Echt bedankt! Maar zou ik toch nog een klein dingetje mogen vragen (man, nu voel ik me eigenlijk zo kritisch XD)? Zou de 'liefde' in de titel in een ander lettertype kunnen? Maar iig echt al heel erg bedankt, ik wist niet eens wat ik zocht, maar dit is het gewoon helemaal :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    nevermind.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 18:02 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]