• ×Ava's Coverstore×


    Ik heb al meerdere coverstores gehad die allemaal dood zijn gebloed, maar omdat ik het nog erg leuk vind, hierbij toch een nieuwe.
    Laat wel graag wat informatie achter, want ik kan natuurlijk geen gedachtes lezen ^^
    Als je dit lijstje invult kom je al een eind:


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Username (En moet die erop?):*
    Korte samenvatting:*
    Plaatjes:
    Horizontaal/Verticaal:*
    Sfeer:*
    Faceclaims:
    Extra?:


    Sterretje= verplicht
















    Regels:
    Tja, niemand vindt regels leuk, maar om deze coverstore een beetje op orde te houden heb ik ze wel.
    ×Ik ben ook maar een mens, met een leven buiten Quizlet, dus ga niet lopen dringen en zeuren. Ik krijg er niet meer motivatie van. (Al mag een berichtje wel als je al een tijd zit te wachten)
    ×Ik neem aanvragen buiten het lijstje niet aan, want dat lijstje is er omdat ik dat lijstje begrijp.
    ×Probeer niet meer dan drie aanvragen per maand te doen. Er zijn ook anderen die een cover willen.


    Ik kan niet beloven dat ik de wachtlijst precies af ga, maar aangezien ik maar heel kort over een cover doe, zal ik het denk ik wel zo goed mogelijk kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:14 ]


    obsessive rage

    Zo je als je klaar bent het alsjeblieft zetten in dit topic? dankjewel!


    i wanna die with you once or twice.


    Lucens schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*Je liet haar hand los...(Graag erop)
    Username (En moet die erop?):*Doe maar niet
    Korte samenvatting:*In de Tweede Wereld Oorlog moet ...(ik moet nog namen bedenken en ik gooi mijn verhaal pas over een paar manden online, maar met een cover krijg ik alvast meer een beeld en ben ik daar al klaar mee) haar ouders beloven dat ze haar zusje beschermt. En dus zweert ze dat ze haar zusjes hand vast pakt en nooit meer loslaat. Als ... met haar zusje over straat loopt, raakt ze haar zusje kwijt. Haar zusje raakt vermist en haar ouders zijn woedend, ze zou haar hand vast blijven houden. Op dat moment is ... 14 jaar en haar zusje was 6 jaar. ... gaat opzoek naar haar zusje, maar het blijkt dat ze daarvoor op een lange gevaarlijke reis moet. Onderweg komt ze veel mensen tegen en denkt ze vrienden te maken. Maar vindt ze haar zusje terug? Haalt ze het einde van haar reis wel?
    Plaatjes:
    Zulke plaatjes:



    Horizontaal/Verticaal:* Verticaal
    Sfeer:*Kil, verdrietig
    Faceclaims:-
    Extra?: Graag iets met de Tweede Wereld oorlog(mijn verhaal gaat daar een groot stuk over dus ja...Kun je er ook iets met schaduwen inverwerken ofzo? )
    (Jep ik heb er weer eentje nodig, maar ik heb ook iemand anders gevraagd. Ik wil namelijk de mooiste kiezen ^^)


    Ik heb 'm hier toch ook maar even neergezet, voor de zekerheid ^^


    obsessive rage


    Serenata schreef:
    Titel en moet die erop: Danse Macabre
    Username: Serenata, ja
    Korte samenvatting:
    Kort uitgelegd: Thomas is een jonge man in nazi Duitsland. Hij trouwt met een mooie vrouw genaamd Viktoria. Alles lijkt goed te gaan. Ze krijgen zelf een zoontje. Maar alles wordt steeds slechter wanneer het geheim van Viktoria op het spel staat. Thomas draagt een vloek: Hij is onsterfelijk, maar wordt wel ouder. Viktoria is van Joodse afkomst. Thomas zal er alles aan moeten doen om zijn vloek op te heven en zijn vrouw en zoon te beschermen.

    Plaatjes:


    Een plaatje met rozen erbij?
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Vintage, vrolijk (ook al is het verhaal alles behalve dat :'D)
    Faceclaims: Alleen de koppel in de foto.


    Alsjeblieft!


    obsessive rage


    Super mooi (flower)


    i wanna die with you once or twice.


    Founder schreef:
    Ik heb al een topic geopend, maar ik vind de cover hier vlak boven heel mooi. Als je het niet erg vind mag je deze ook proberen!

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* How to kill death, ja.
    Username (En moet die erop?):* Founder, ja.
    Korte samenvatting:* Ik kan nog niet teveel zeggen, maat het is een mengeling van avontuur, oorlog en fantasie.
    Plaatjes: Het meest noodzakelijke is een raaf of meerdere raven. Hier kan je een of meerdere van gebruiken maar je mag er evengoed zelf een opzoeken.

    Je mag ook, maar het hoeft niet, een plaatje van een vallei of een berglandschap als achtergrond te gebruiken.
    Horizontaal/Verticaal:* Liefst verticaal, maar horizontaal is geen probleem.
    Sfeer:* zoals de thema's "Avontuur, oorlog en fantasie".
    Faceclaims: Er hoeven geen mensen op te staan.


    Eerst kon ik een beetje weinig met de aanvraag dankzij de samenvatting, maar na toch even rond te hebben gesnuffeld op je eigen topic is het dit geworden. Mocht je iets veranderd willen, dan zal ik dat aanpassen (:


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:


    (...)

    Eerst kon ik een beetje weinig met de aanvraag dankzij de samenvatting, maar na toch even rond te hebben gesnuffeld op je eigen topic is het dit geworden. Mocht je iets veranderd willen, dan zal ik dat aanpassen (:


    Heel leuk! Ik vind het goed gedaan, ook al wist je de samenvatting niet! Ondertussen heb ik al wel een cover, maar misschien kan ik hem wel op een andere manier gebruiken. Heel erg bedankt!


    I wanna be a wizard!

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* Inkt, Bloed en Sneeuw (Die moet erop)
    Username (En moet die erop?):* Sneeuwwitt, doe maar niet.
    Korte samenvatting:* (De namen heb ik nog niet)
    Drie meisjes hebben altijd al een soort connectie gehad met een bepaalde legende. (Dit zijn Bloody Mary, een Banshee en de laatste wordt waarschijnlijk Dracula of de duivel) Op een gegeven moment gaan ze er naar opzoek, de rest weet ik nog niet, sorry voor mijn vaagheid XD
    Plaatjes:




    (Mocht je liever andere plaatjes gebruiken graag één meisje met rood haar, één met zwart haar en de laatste met wit haar)
    En verder iets met inkt, bloed en sneeuw.
    Horizontaal/Verticaal:* Verticaal
    Sfeer:* Duister, kil. Maar misschien ook wel avontuurlijk. Het is een horrorverhaal, maar het hoeft echt niet één en al bloed te zijn.
    Faceclaims: Heb ik niet
    Extra?: Mooie covers!

    Nu was je zelf waarschijnlijk ook al bezig met de cover voor ons verhaal, maar ach. Een aanvraag kan vast geen kwaad XD


    " I can feel this body all dying around me! "

    Sneeuwwitt schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* Inkt, Bloed en Sneeuw (Die moet erop)
    Username (En moet die erop?):* Sneeuwwitt, doe maar niet.
    Korte samenvatting:* (De namen heb ik nog niet)
    Drie meisjes hebben altijd al een soort connectie gehad met een bepaalde legende. (Dit zijn Bloody Mary, een Banshee en de laatste wordt waarschijnlijk Dracula of de duivel) Op een gegeven moment gaan ze er naar opzoek, de rest weet ik nog niet, sorry voor mijn vaagheid XD
    Plaatjes:




    (Mocht je liever andere plaatjes gebruiken graag één meisje met rood haar, één met zwart haar en de laatste met wit haar)
    En verder iets met inkt, bloed en sneeuw.
    Horizontaal/Verticaal:* Verticaal
    Sfeer:* Duister, kil. Maar misschien ook wel avontuurlijk. Het is een horrorverhaal, maar het hoeft echt niet één en al bloed te zijn.
    Faceclaims: Heb ik niet
    Extra?: Mooie covers!

    Nu was je zelf waarschijnlijk ook al bezig met de cover voor ons verhaal, maar ach. Een aanvraag kan vast geen kwaad XD


    Nu ben ik beledigd. Je bent bang dat ik mijn eigen cover vergeet! Tsssk. XD


    obsessive rage

    Hope hoeft niet meer, ik heb een nieuwe die Lucens en ik samen schrijven

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Levenswater (ja)
    Username (En moet die erop?): Wijngaard en Lucens (nee)
    Korte samenvatting:
    Amicitia en Ignis zijn de beste vriendinnen!
    Maar als Amicitia dood gevonden word stort Ignis' leven in.
    Ze zoekt overal naar een manier om haar vriendin terug te krijgen,
    en die vind ze ook.
    Het Levenswater is een groot meer, het water dat erin zit is heel speciaal.
    Het kan mensen uit de dood laten opstaan.
    Ignis is vastberaden erheen te gaan.
    Maar is de reis wel veilig?
    En wat, als niets lijkt wat het was?
    Plaatjes: iets met twee meisjes en wat golven ofzo
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer: mag je zelf kiezen, liefst iets donkers
    Faceclaims: geen
    Extra?: Amicitia blijkt zelfmoord gepleegd te hebben

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 11:24 ]


    You are my piece of paradise.

    Mijn titel Scattered Hope is veranderd naar Disarranged


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]


    Wijngaard schreef:
    Hope hoeft niet meer, ik heb een nieuwe die Lucens en ik samen schrijven

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Levenswater (ja)
    Username (En moet die erop?): Wijngaard en Lucens (nee)
    Korte samenvatting:
    Amicitia en Ignis zijn de beste vriendinnen!
    Maar als Amicitia dood gevonden word stort Ignis' leven in.
    Ze zoekt overal naar een manier om haar vriendin terug te krijgen,
    en die vind ze ook.
    Het Levenswater is een groot meer, het water dat erin zit is heel speciaal.
    Het kan mensen uit de dood laten opstaan.
    Ignis is vastberaden erheen te gaan.
    Maar is de reis wel veilig?
    En wat, als niets lijkt wat het was?
    Plaatjes: iets met twee meisjes en wat golven ofzo
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer: mag je zelf kiezen, liefst iets donkers
    Faceclaims: geen
    Extra?: Amicitia blijkt zelfmoord gepleegd te hebben


    Zeg maar als ik iets moet veranderen (:


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:


    (...)

    Zeg maar als ik iets moet veranderen (:

    Hij is supermooi!
    Ik ga Lucens eens vragen of ze het goed vind :)


    You are my piece of paradise.

    Hey c: Neem je nog aanvragen aan? In such case:

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: In Boxes, ja die moet erop (:
    Username (En moet die erop?): Shireen, ja, maar wel heel klein in de rechter onderhoek
    Korte samenvatting:

    Frankrijk — 1944, de gevechten aan de kust zijn sinds juni losgebarsten. In de chaos die zich in heel Frankrijk voordoet, zetten twee zussen alles op alles om hun land terug te winnen van de Duitse bezetter. Met zijn tweeën reizen ze door het gehele land en daarachter steeds verder richting het hart van Nazi-Duitsland. Door de Duitsers, Amerikanen, Britten en Canadezen heen sluipend, kiezen ze hun eigen doelwitten, terwijl ze steeds hogerop klimmen in de ranglijst. Maar zodra ze in contact komen met hogere machten op beide fronten, begint hun oorlog pas echt.

    Plaatjes:
    character 1
    character 2
    character 3
    character 4
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal graag
    Sfeer: Het speelt zich dus af in WO2, dus alles in zwart-wit, en misschien een beetje de sfeer van een verouderde foto (maar geen fotoranden).
    Faceclaims:
    - Daria Sidorchuk voor de character 1 & 2, maar liever wel de plaatjes die ik had opgegeven want Daria is een heel schattig meisje maar dat zijn mijn karakters niet echt :') Dit zijn de beste foto's die ik heb kunnen vinden daarvoor.
    - Thomas Barrow (Downton Abbey) voor character 3, maar het is belangrijk dat het (zoals hierboven) een foto is uit zijn tijd in het leger, waarop zijn medics-band niet obvious te zien is.
    - Kit Harington voor character 3
    Extra?: Onder de titel in kleiner en ander font de volgende tekst: I've been doing awful things again

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 11:37 ]


    how dare you speak of grace


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop
    : de beer, en ja graag erop
    Username (En moet die erop?): Daphne C. En er graag op
    Korte samenvatting: Qui was zoals ieder ander op school. Haalde normale cijfers, niet te hoog, niet te laag. Had genoeg vrienden en deed niemand wat kwaad. Toch moesten ze haar hebben, iets wat niemand begreep. Haar dagen werden donkerder dan eerst, het licht was langzaam aan het uitdoven. Haar cijfers gingen omlaag en goede vrienden verlieten haar. Niemand deed er wat aan, keken, niet wetend wat ze moesten doen. En Qui? Zij is een raadsel zonder oplossing.
    Plaatjes: die van een bruine beer (geen knuffelbeer) en van een meisje met stijl bruin haar, maakt niet uit hoelang.
    Horizontaal/Verticaal: horizontaal het liefst
    Sfeer: eeh niet te vrolijk, meer zoals de sfeer van een storm buiten, dus donker en somber
    Faceclaims: heb ik niet echt. Zie beschrijving plaatjes voor persoon
    Extra?: graag de tekst: een onbevreesd hart ook nog ergens.

    Hopelijk is dit genoeg informatie.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am


    Drakenoog schreef:

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop
    : de beer, en ja graag erop
    Username (En moet die erop?): Daphne C. En er graag op
    Korte samenvatting: Qui was zoals ieder ander op school. Haalde normale cijfers, niet te hoog, niet te laag. Had genoeg vrienden en deed niemand wat kwaad. Toch moesten ze haar hebben, iets wat niemand begreep. Haar dagen werden donkerder dan eerst, het licht was langzaam aan het uitdoven. Haar cijfers gingen omlaag en goede vrienden verlieten haar. Niemand deed er wat aan, keken, niet wetend wat ze moesten doen. En Qui? Zij is een raadsel zonder oplossing.
    Plaatjes: die van een bruine beer (geen knuffelbeer) en van een meisje met stijl bruin haar, maakt niet uit hoelang.
    Horizontaal/Verticaal: horizontaal het liefst
    Sfeer: eeh niet te vrolijk, meer zoals de sfeer van een storm buiten, dus donker en somber
    Faceclaims: heb ik niet echt. Zie beschrijving plaatjes voor persoon
    Extra?: graag de tekst: een onbevreesd hart ook nog ergens.

    Hopelijk is dit genoeg informatie.


    Heii, ik heb besloten 'm toch te maken - ondanks dat je er vast al eentje hebt.


    obsessive rage