• ×Ava's Coverstore×


    Ik heb al meerdere coverstores gehad die allemaal dood zijn gebloed, maar omdat ik het nog erg leuk vind, hierbij toch een nieuwe.
    Laat wel graag wat informatie achter, want ik kan natuurlijk geen gedachtes lezen ^^
    Als je dit lijstje invult kom je al een eind:


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Username (En moet die erop?):*
    Korte samenvatting:*
    Plaatjes:
    Horizontaal/Verticaal:*
    Sfeer:*
    Faceclaims:
    Extra?:


    Sterretje= verplicht
















    Regels:
    Tja, niemand vindt regels leuk, maar om deze coverstore een beetje op orde te houden heb ik ze wel.
    ×Ik ben ook maar een mens, met een leven buiten Quizlet, dus ga niet lopen dringen en zeuren. Ik krijg er niet meer motivatie van. (Al mag een berichtje wel als je al een tijd zit te wachten)
    ×Ik neem aanvragen buiten het lijstje niet aan, want dat lijstje is er omdat ik dat lijstje begrijp.
    ×Probeer niet meer dan drie aanvragen per maand te doen. Er zijn ook anderen die een cover willen.


    Ik kan niet beloven dat ik de wachtlijst precies af ga, maar aangezien ik maar heel kort over een cover doe, zal ik het denk ik wel zo goed mogelijk kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:14 ]


    obsessive rage

    Imago schreef:
    (...)
    Ik vind hem echt helemaal geweldig! Hij is echt zooo mooi. Echt bedankt! Maar zou ik toch nog een klein dingetje mogen vragen (man, nu voel ik me eigenlijk zo kritisch XD)? Zou de 'liefde' in de titel in een ander lettertype kunnen? Maar iig echt al heel erg bedankt, ik wist niet eens wat ik zocht, maar dit is het gewoon helemaal :')


    Zal ik doen, ik moet dan wel wat lettertypes downloaden, gezien ik heel irritant alleen nog standaardlettertypes op die pc heb >.<


    obsessive rage


    Hierbij de cover van Imago met een ander lettertype, ik heb nog steeds geen tijd gehad iets echt moois te downloaden, als die nog niet goed is, zal ik binnenkort even naar dafont gaan en lettertypes downloaden zodat ik twee computers heb voor covers.


    obsessive rage

    ^Zou die 'liefde' iets kleiner kunnen? Het lettertype is wel oké (:

    Maar oké, ik ben eigenlijk zo enthousiast over de cover dat ik gewoon nog een aanvraag ga doen XD Niet om je meer werk te geven ofzo :') Deze aanvraag heeft trouwens helemaal geen haast, want ik ben nog niet begonnen én het verhaal komt waarschijnlijk nooit online - maar een cover geeft nu eenmaal meer motivatie om te schrijven -, dus handel de rest maar eerst af XD

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Uit het hart, en hij mag er wel op, ja (:
    Username (En moet die erop?):*
    Mijn username is nog steeds Imago, maar ik heb 'm er liever niet op. M'n echte naam (Romi De Temmerman) zou wel mogen, maar als het niet mooi uitkomt of er is geen plaats, hoeft het niet per se.
    Korte samenvatting:*
    Ik heb eigenlijk nog een officiële samenvatting, dus deze korte inhoud gaat op niks slaan:
    Kort gezegd: het gaat over twee mensen die elkaar uit het oog verliezen en uit het oog, is uit het hart. Als kind zijnde speelden [naam meisje] en [naam jongen] altijd samen, maar zodra [naam jongen] verhuist, zien ze elkaar nooit meer. Zoveel jaar later lopen ze elkaar toevallig terug tegen het lijf, maar [naam meisje] is helemaal veranderd; niemand durft nog in haar buurt te komen en het lijkt alsof ze muren rondom zich heeft opgebouwd, die niemand kan breken. [Naam jongen] geeft echter helemaal niet op en wanneer ze eindelijk weer wat naar elkaar toe groeien, blijkt dat ze zich zo afstandelijk gedraagt omdat haar opa - waarmee ze een heel hechte band heeft - dement is en ze van mening is dat ze iedereen buiten moet sluiten, anders zullen ze haar alleen maar opnieuw achterlaten en doet ze zichzelf onnodig pijn.

    Plaatjes:
    Nog steeds even slecht in plaatjes zoeken, dus die kan ik je niet geven :') Dit keer weet ik zelfs niet wat ik zou willen...
    Horizontaal/Verticaal:*
    Verticaal.
    Sfeer:*
    Sober, somber, triestig, misschien een tikkeltje depressief.
    Faceclaims:
    None.
    Extra?:
    /

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 20:23 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    Clarick schreef:
    Titel en moet die erop: Een Oorlog in het Verschiet
    Username: Mijn username hoeft er niet op maar ik wil er graag Thirza op hebben staan
    Korte samenvatting: De koning is gek geworden en zijn neef/erfgenaam Eben weet niet of hij zich aan wilt sluiten bij de rebellen in het bos of zijn neef/koning trouw te blijven.
    Plaatjes: Je mag zelf de handigste pakken maar het is voor mij belangrijk dat je zowel iets van een kasteel en een beetje bos ziet.
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Onzeker, donker
    Faceclaims: Skandar Keynes voor Eben
    Extra:


    Het was even zoeken naar de juiste indeling van de plaatjes, maar deze bracht de sfeer het beste over.
    Als je iets anders wil moet je dat maar zeggen, dan pas ik het aan.


    obsessive rage

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Met de deur dicht (ja)
    Username (En moet die erop?): Wijngaard (nee, zoals altijd wil ik Sofie erop)
    Korte samenvatting: Myra is al jaren afhankelijk aan haar vriendin Amicitia. Als ze besluit de deur te sluiten, en haar eigen weg te gaan gaat er een nieuwe wereld voor haar open. Myra ontdekt haar eigen leven, maar ook het gruwelijke leven van haar grootmoeder, die een Jood bleek te zijn en heel de oorlog opgesloten zat, als ze de laatste wens van haar grootmoeder ontdekt, is ze vastbesloten die te vervullen, al weet ze niet dat ze haar eigen leven daarvoor in gevaar brengt
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* angstig, iets dat je doet de ken aan de tweede wereldoorlog, en een heel klein beetje rood
    Extra?: ik zou graag hebben dat er een paar sterren ofzo in voorkomen, de maan mag ook


    You are my piece of paradise.


    Hierbij de verbeterde versie voor Imago! Ik kon de tekst helaas niet meer naar het midden krijgen, omdat een deel van de letters was afgesneden door de rand.


    obsessive rage

    ^Haha, het was eigenlijk net omdat il dat afgesneden deel niet mooi vond dat ik vroeg of het kleiner kon :')
    Anders pak ik de eerste versie wel, anders lijkt het alsof ik te kritisch ben XD Maar zo afgesneden letters is gwn niet mn ding XD
    Nu voel ik me eigenlijk ook wel schuldig omdat ik je al dat werk voor niks heb laten doen D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Imago schreef:
    ^Haha, het was eigenlijk net omdat il dat afgesneden deel niet mooi vond dat ik vroeg of het kleiner kon :')
    Anders pak ik de eerste versie wel, anders lijkt het alsof ik te kritisch ben XD Maar zo afgesneden letters is gwn niet mn ding XD
    Nu voel ik me eigenlijk ook wel schuldig omdat ik je al dat werk voor niks heb laten doen D:


    Haha, is goed


    obsessive rage

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*Je liet haar hand los...(Graag erop)
    Username (En moet die erop?):*Doe maar niet
    Korte samenvatting:*In de Tweede Wereld Oorlog moet ...(ik moet nog namen bedenken en ik gooi mijn verhaal pas over een paar manden online, maar met een cover krijg ik alvast meer een beeld en ben ik daar al klaar mee) haar ouders beloven dat ze haar zusje beschermt. En dus zweert ze dat ze haar zusjes hand vast pakt en nooit meer loslaat. Als ... met haar zusje over straat loopt, raakt ze haar zusje kwijt. Haar zusje raakt vermist en haar ouders zijn woedend, ze zou haar hand vast blijven houden. Op dat moment is ... 14 jaar en haar zusje was 6 jaar. ... gaat opzoek naar haar zusje, maar het blijkt dat ze daarvoor op een lange gevaarlijke reis moet. Onderweg komt ze veel mensen tegen en denkt ze vrienden te maken. Maar vindt ze haar zusje terug? Haalt ze het einde van haar reis wel?
    Plaatjes:
    Zulke plaatjes:



    Horizontaal/Verticaal:* Verticaal
    Sfeer:*Kil, verdrietig
    Faceclaims:-
    Extra?: Graag iets met de Tweede Wereld oorlog(mijn verhaal gaat daar een groot stuk over dus ja...Kun je er ook iets met schaduwen inverwerken ofzo? )
    (Jep ik heb er weer eentje nodig, maar ik heb ook iemand anders gevraagd. Ik wil namelijk de mooiste kiezen ^^)


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*Je liet haar hand los...(Graag erop)
    Username (En moet die erop?):*Doe maar niet
    Korte samenvatting:*In de Tweede Wereld Oorlog moet ...(ik moet nog namen bedenken en ik gooi mijn verhaal pas over een paar manden online, maar met een cover krijg ik alvast meer een beeld en ben ik daar al klaar mee) haar ouders beloven dat ze haar zusje beschermt. En dus zweert ze dat ze haar zusjes hand vast pakt en nooit meer loslaat. Als ... met haar zusje over straat loopt, raakt ze haar zusje kwijt. Haar zusje raakt vermist en haar ouders zijn woedend, ze zou haar hand vast blijven houden. Op dat moment is ... 14 jaar en haar zusje was 6 jaar. ... gaat opzoek naar haar zusje, maar het blijkt dat ze daarvoor op een lange gevaarlijke reis moet. Onderweg komt ze veel mensen tegen en denkt ze vrienden te maken. Maar vindt ze haar zusje terug? Haalt ze het einde van haar reis wel?
    Plaatjes:
    Zulke plaatjes:



    Horizontaal/Verticaal:* Verticaal
    Sfeer:*Kil, verdrietig
    Faceclaims:-
    Extra?: Graag iets met de Tweede Wereld oorlog(mijn verhaal gaat daar een groot stuk over dus ja...Kun je er ook iets met schaduwen inverwerken ofzo? )
    (Jep ik heb er weer eentje nodig, maar ik heb ook iemand anders gevraagd. Ik wil namelijk de mooiste kiezen ^^)


    Maar Secrett is 100% beter dan ik! >.<


    obsessive rage

    Misschien niet. Je kunt het goed en ik wil graag een mooie cover, dus doe het nu maar ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:11 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Bovendien zeggen een heleboel mensen dat m'n andere cover super mooi is! En dat ben ik met hun eens(natuurlijk zeg ik wel dat het van jouw komt ;D)


    i wanna die with you once or twice.

    Das lief heheh


    obsessive rage

    -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:10 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Inktzwart schreef:


    (...)

    Het was even zoeken naar de juiste indeling van de plaatjes, maar deze bracht de sfeer het beste over.
    Als je iets anders wil moet je dat maar zeggen, dan pas ik het aan.


    Hij is perfect! Heel erg bedankt!


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert