• ×Ava's Coverstore×


    Ik heb al meerdere coverstores gehad die allemaal dood zijn gebloed, maar omdat ik het nog erg leuk vind, hierbij toch een nieuwe.
    Laat wel graag wat informatie achter, want ik kan natuurlijk geen gedachtes lezen ^^
    Als je dit lijstje invult kom je al een eind:


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Username (En moet die erop?):*
    Korte samenvatting:*
    Plaatjes:
    Horizontaal/Verticaal:*
    Sfeer:*
    Faceclaims:
    Extra?:


    Sterretje= verplicht
















    Regels:
    Tja, niemand vindt regels leuk, maar om deze coverstore een beetje op orde te houden heb ik ze wel.
    ×Ik ben ook maar een mens, met een leven buiten Quizlet, dus ga niet lopen dringen en zeuren. Ik krijg er niet meer motivatie van. (Al mag een berichtje wel als je al een tijd zit te wachten)
    ×Ik neem aanvragen buiten het lijstje niet aan, want dat lijstje is er omdat ik dat lijstje begrijp.
    ×Probeer niet meer dan drie aanvragen per maand te doen. Er zijn ook anderen die een cover willen.


    Ik kan niet beloven dat ik de wachtlijst precies af ga, maar aangezien ik maar heel kort over een cover doe, zal ik het denk ik wel zo goed mogelijk kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:14 ]


    obsessive rage

    Hey!!!

    Titel: New Generation On Hogwarts
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een 11 jarige jongen (Mandra) die woonde in een molen aan een rivier. Hij zocht een geschikte school samen met zijn ouders en zusje (9). Ze vonden niets. Tot die ene brief van Zweinstein...
    Plaatjes: Liefst een molen OF Zweinstein. Ook een jongen van 10-12 jaar. Voor de rest mag je zelf kiezen.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal...
    Sfeer: Niet echt iets speciaal. Mag wel wat mysterieus.
    Faceclaims: Neen. Je mag er een bekend personage opzetten, maar ik heb er niet echt 1 in gedachten.
    Extra: Liefst een vrij tot zeer sierlijk lettertype. Er mag ook een Griekse kaart opstaan want de naam van het hoofdpersonage (Mandra) is ook een Griekse stad.

    Alvast bedankt!!!

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 17:57 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    Hey!!!

    Titel: New Generation On Hogwarts
    Username: Harry_Potter007
    Korte samenvatting: Er was eens een 11 jarige jongen (Mandra) die woonde in een molen aan een rivier. Hij zocht een geschikte school samen met zijn ouders en zusje (9). Ze vonden niets. Tot die ene brief van Zweinstein...
    Plaatjes: Liefst een molen OF Zweinstein. Ook een jongen van 10-12 jaar. Voor de rest mag je zelf kiezen.
    Horizontaal/Verticaal: Liefst verticaal...
    Sfeer: Niet echt iets speciaal. Mag wel wat mysterieus.
    Faceclaims: Als je kan uitleggen wat dit woord betekend?!
    Extra: Liefst een vrij tot zeer sierlijk lettertype.

    Alvast bedankt!!! ;)

    Een faceclaime is een plaatje van een bekend/beroemd iemand die je gebruikt voor een personage in je verhaal.


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    (...)
    Een faceclaime is een plaatje van een bekend/beroemd iemand die je gebruikt voor een personage in je verhaal.

    Wist ik niet, dankje! Ik ga het nu ff aanpassen in mijn berichtje.(flower)

    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: ?
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is sophie turner. Laat vooral je creativiteit er op los!

    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: ?
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is sophie turner. Laat vooral je creativiteit er op los!

    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: ?
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is sophie turner. Laat vooral je creativiteit er op los!

    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: ?
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is sophie turner. Laat vooral je creativiteit er op los!

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 15:41 ]

    -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:12 ]


    i wanna die with you once or twice.

    yourfriend schreef:
    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: ?
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is sophie turner. Laat vooral je creativiteit er op los!


    Faceclaims zijn plaatjes van bekende / beroemde mensen

    Zoals Harry_Potter007 al zegt zijn Faceclaims mensen die je gebruikt als je karakter. Sophie Turner is dus ook een faceclaim c:


    obsessive rage

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* ja De super 5
    Username (En moet die erop?):* nee lisa1zusvanEmma wel mijn naam: Elisa
    Korte samenvatting:*
    5 kinderen vinden een kistje met 5 kettingen en als ze die kettingen aan doen krijgen ze krachten ze komen iemand tegen van wie ze pakken en maskers krijgen en samen beschermen ze de stad.
    Plaatjes:



    (iets van een rond schild wat je om je heen kan doen (als kracht) )




    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* spannend maar ook vrolijk
    Faceclaims: ?
    Extra?: nee, veras me


    Hoelang is de wacht tijd?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Hoelang is de wacht tijd?


    Dat ligt aan hoe moeilijk de cover is om te maken en hoe druk ik het heb. Ik heb nu een nogal drukke tijd, in de meivakantie heb ik weer tijd


    obsessive rage

    Mag ik er alsjeblieft een. Als je wilt, je hebt alle tijd.

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Dwazen Die De Waarheid Vertellen > Hij moet er op
    Username (En moet die erop?): NeverTouchMe > Hoeft er niet op
    Korte samenvatting: Iets langere samenvatting, sorry.
    De wereld was al vele jaren oud. De natuur reageerde anders op dingen en de Goden van de Planeten kregen kinderen. Het baarde veel opzien toen de Zon een zoon kreeg.
    Die zoon heette Calor. Maar zelfs goden maken vergissingen. Calor was gemeen, maar alleen de Maan had een flauw vermoeden dat hij misschien niet was als wie hij zich voordeed. Dus de Maan werd gedood.
    De Zon werd ouder en ouder. Het verlichten ging hem niet meer goed, dus Calor volgde hem op.
    Te fel was zijn licht. Op de evenaar verscheen een torenhoge muur van vlammen.

    Elaine, een zigeunerin, had haar leven lang verteld dat Calor gevaarlijk was. Maar de aardbewoners waren blij met het vuur. Alleen Elaine en Moeder Aarde leden.
    Elaine werd spottend de Dwaas genoemd. Zij woonde aan de Noordelijke helft van de Aarde. Er was geen contact meer mogelijk met het zuiden.
    Zij besloot een lange geul te graven vanuit de zee tot door het vuur. Hij was breed en diep, en het werkte. Maar de wereld was al lang vergeten dat Elaine dat had gedaan. Een dwaas? Nee toch.
    Het vuur werd Elaine's dood, maar ze had een dochter, Elouise. En zo ging die familie tijden door, en nog altijd dacht iedereen dat het dwazen waren.
    Alle oudste meisjes hadden de E als voorletter. Daar werd nogal eens over gespot. Waarom niet de D, van Dwaas?' zeiden de mensen.

    Dit verhaal gaat over een Elaine die vele generaties later dan de eerste Elaine werd geboren.
    Als er op een dag een jongen bij haar thuis komt, die aanbiedt te helpen zoeken naar wijsheid, om wraak te nemen op de minachtende mensen en bovenal Calor te verslaan, verandert Elaine's leven.

    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Avontuurlijk
    Faceclaims: Nee
    Extra?: Ook niet

    [ bericht aangepast op 23 april 2016 - 14:36 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    yourfriend schreef:
    Titel en moet die erop: Een jaar met jou
    Username (En moet die erop?):* Yourfriend en Golden_Ratio
    Korte samenvatting:* Een man betaald een vrouw 1 miljoen euro als zij 1 jaar zich voordoet als zijn vriendin. Ze worden echt verliefd maar de vrouw houdt er een dubieus verleden op na, met onder andere een dochtertje.
    Plaatjes:




    Horizontaal/Verticaal:* horizontaal
    Sfeer:* romantisch, mysterieus
    Faceclaims: Jamie Dornan en Sophie Turner
    Extra?: voor de vrouw mag je best een ander plaatje gebruiken het is Sophie Turner. Laat vooral je creativiteit er op los!


    We zaten de dachten misschien een krantenknipsel met de onderstaande tekst, zodat het een echte advertentie lijkt. Voor onze personages gebruikten wij Jamie Dornan en Sophie Turner. Misschien is het leuk om hun hoofden half er op te plaatsen aan beide zij kanten van de cover? Dit zijn enkele gedachten. Voel je vrij zelf plaatjes te zoeken en met ideeën te komen!

    Gezocht: Vrouw die tegen betaling een jaar lang doet alsof ze een relatie met mij heeft.
    Beloning: €1.000.000,00
    Durf jij de uitdaging aan?


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Sorry, het hoeft niet, maar ik heb toch nog een prentje gevonden, dat er op mag. Maar het moet natuurlijk niet.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 18:10 ]