• ×Ava's Coverstore×


    Ik heb al meerdere coverstores gehad die allemaal dood zijn gebloed, maar omdat ik het nog erg leuk vind, hierbij toch een nieuwe.
    Laat wel graag wat informatie achter, want ik kan natuurlijk geen gedachtes lezen ^^
    Als je dit lijstje invult kom je al een eind:


    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:*
    Username (En moet die erop?):*
    Korte samenvatting:*
    Plaatjes:
    Horizontaal/Verticaal:*
    Sfeer:*
    Faceclaims:
    Extra?:


    Sterretje= verplicht
















    Regels:
    Tja, niemand vindt regels leuk, maar om deze coverstore een beetje op orde te houden heb ik ze wel.
    ×Ik ben ook maar een mens, met een leven buiten Quizlet, dus ga niet lopen dringen en zeuren. Ik krijg er niet meer motivatie van. (Al mag een berichtje wel als je al een tijd zit te wachten)
    ×Ik neem aanvragen buiten het lijstje niet aan, want dat lijstje is er omdat ik dat lijstje begrijp.
    ×Probeer niet meer dan drie aanvragen per maand te doen. Er zijn ook anderen die een cover willen.


    Ik kan niet beloven dat ik de wachtlijst precies af ga, maar aangezien ik maar heel kort over een cover doe, zal ik het denk ik wel zo goed mogelijk kunnen volgen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 12:14 ]


    obsessive rage

    Ik kom een aanvraag doen :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yay ;D


    obsessive rage

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* Ja graag! Amaranthine- Wolverine
    Username (En moet die erop?):* Nee maar wel mijn naam Sharon
    Korte samenvatting:* Komt eraan :Y)
    Plaatjes:


    Horizontaal/Verticaal:* Kijk maar wat het beste is
    Sfeer:* Dark romance
    Faceclaims: Natalie Dormer en Hugh Jackman (wolverine versie)
    Extra?: verras me maar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kun je zonder de korte samenvatting verder komen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Kun je zonder de korte samenvatting verder komen?


    Jahoor, alleen een vraagje: Moet alleen Amaranthine erop of ook Wolverine erbij?


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Jahoor, alleen een vraagje: Moet alleen Amaranthine erop of ook Wolverine erbij?


    het hoeft niet perse. Zolang hugh jackman herkenbaar is als wolverine is het niet nodig denk ik


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    HalfBloodPrince schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* Ja graag! Amaranthine- Wolverine
    Username (En moet die erop?):* Nee maar wel mijn naam Sharon
    Korte samenvatting:* Komt eraan :Y)
    Plaatjes:

    Horizontaal/Verticaal:* Kijk maar wat het beste is
    Sfeer:* Dark romance
    Faceclaims: Natalie Dormer en Hugh Jackman (wolverine versie)
    Extra?: verras me maar


    Is dit een beetje wat je zocht?


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:


    (...)

    Is dit een beetje wat je zocht?


    Super!! Dankje!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    -

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 23:31 ]


    You are my piece of paradise.

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop: Help, ik ben verliefd! (ja)
    Username (En moet die erop?): Chocoladekoekje (nee)
    Korte samenvatting: Als Allyssia op vakantie naar Italië gaat, word ze hopeloos verliefd op een jongen van haar leeftijd. Ze raakt bevriend met hem en wil alleen nog maar bij hem zijn. Maar het einde van de vakantie komt steeds dichterbij, en is de jongen ook op haar? AN dan heb je nog Amanda die de boel saboteert!
    Plaatjes: Graag op een warme plek, waar je op de achtergrond een jongen ziet end AN het meisje.
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* warm
    Faceclaims: Lily Collins?
    Extra?: -


    You are my piece of paradise.

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* ja De verloren zus
    Username (En moet die erop?):* Lisa1zusvanEmma nee
    Korte samenvatting:*

    het gaat over een zusje (van Emma) die is in haar land gebleven tijdens de vloek en ze zit 28 jaar alleen met haar vriendin in een wereld als haar ouders terug komen en ze ziet haar zus weer gaat alles mis.

    Plaatjes:
    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj1nqOa44bMAhWI2Q4KHbMoAuUQjhwIBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.hollywoodreporter.com%2Frace%2Felle-fanning-dakota-spotlight-hfa-award-252165&psig=AFQjCNFdu19ilUFC57pqkD1fl_UG7smhgw&ust=1460470617987613

    plaatje van Emma
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* spannend en blauw
    Faceclaims: ?
    Extra?: ja iets met een vloek en een scheur door de helft ene kant Emma andere ik


    lisa1zusvanEmma schreef:
    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* ja De verloren zus
    Username (En moet die erop?):* Lisa1zusvanEmma nee
    Korte samenvatting:*
    het gaat over een zusje (van Emma) die is in haar land gebleven tijdens de vloek en ze zit 28 jaar alleen met haar vriendin in een wereld als haar ouders terug komen en ze ziet haar zus weer gaat alles mis.

    Plaatjes:
    https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj1nqOa44bMAhWI2Q4KHbMoAuUQjhwIBQ&url=http%3A%2F%2Fwww.hollywoodreporter.com%2Frace%2Felle-fanning-dakota-spotlight-hfa-award-252165&psig=AFQjCNFdu19ilUFC57pqkD1fl_UG7smhgw&ust=1460470617987613

    plaatje van Emma
    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* spannend en blauw
    Faceclaims: ?
    Extra?: ja iets met een vloek en een scheur door de helft ene kant Emma andere ik


    Is dit een beetje wat je zocht?

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 8:20 ]


    obsessive rage

    WensAter schreef:


    (...)

    Is dit een beetje wat je zocht?


    dankje hij is echt mooi

    (Tijdelijke) Titel en moet die erop:* ja De super 5
    Username (En moet die erop?):* nee lisa1zusvanEmma wel mijn naam: Elisa
    Korte samenvatting:*
    5 kinderen vinden een kistje met 5 kettingen en als ze die kettingen aan doen krijgen ze krachten ze komen iemand tegen van wie ze pakken en maskers krijgen en samen beschermen ze de stad.
    Plaatjes:



    (iets van een rond schild wat je om je heen kan doen (als kracht) )




    Horizontaal/Verticaal:* verticaal
    Sfeer:* spannend maar ook vrolijk
    Faceclaims: ?
    Extra?: nee, veras me