• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    ik heb nu pas opgemerkt dat Rolaskatox er misschien inzit :'D


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    ik heb nu pas opgemerkt dat Rolaskatox er misschien inzit :'D

    Die zitten er ook in. :') Weet alleen Roxxxy niet zeker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Die zitten er ook in. :') Weet alleen Roxxxy niet zeker.

    I hope sò not. Ik mag dat jochie echt niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zag een paar weken terug een lijst met inderdaad deze mensen en wie en wie er welke aflevering uit zou gaan. Ik hoop iig dat het niet waar is..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    RoyaIs schreef:
    I neeed Shangelaaaa.

    Ze is niet meer onder ons. She got devoured by zombies. God bless her soul.


    HALLELOOOO.

    Nee maar even serieus, ik hoop zelf heel erg op Katya, Adore en BendelaCreme.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 15:57 ]


    ars moriendi

    AdoreDelano schreef:
    Ik zag een paar weken terug een lijst met inderdaad deze mensen en wie en wie er welke aflevering uit zou gaan. Ik hoop iig dat het niet waar is..

    Dus dan weet je ook wie er gaat winnen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ze is niet meer onder ons. She got devoured by zombies. God bless her soul.


    HALLELOOOO.

    Nee maar even serieus, ik hoop zelf heel erg op Katya, Adore en BendelaCreme.

    Katya en Adore zullen vast wel komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Katya en Adore zullen vast wel komen.

    Ga ik ook wel vanuit. (: Fan favorites. Oh, en Latrice Royale zou leuk zijn!


    ars moriendi

    Possible adore spoiler

    ik heb gehoord dat ze er aan het begin uitgaat. Rumors zeggen dat ze zelf eruit stapt, tho.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ga ik ook wel vanuit. (: Fan favorites. Oh, en Latrice Royale zou leuk zijn!

    Latrice is in de 1e al erin geweest, dus ik denk helaas niet dat ze meedoet met S2.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Latrice is in de 1e al erin geweest, dus ik denk helaas niet dat ze meedoet met S2.

    Oh damn, dat is waar ook. Helemaal vergeten.


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Possible adore spoiler

    ik heb gehoord dat ze er aan het begin uitgaat. Rumors zeggen dat ze zelf eruit stapt, tho.

    dit heb ik ook gehoord. Dat ze de eerste aflevering al moet lipsyncen en er in aflevering 2 zelf uitgaan omdat iedereen zegt dat ze niet polisched genoeg is en niet meer zo over zich heen wilt laten lopen. Maar kom op. Ze was misschien in seizoen 6 niet polisched genoeg. Maar als iemand haar eigen stijl heeft neergezet en verbeterd is het Adore wel...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Er is een shooting gaande in de club waar Kenya optrede vannacht. Ze is nog niet terecht. Sonique en de dragzoon van Roxxxy waren er ook en die zijn veilig.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 11:30 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er is een shooting gaande in de club waar Kenya optrede vannacht. Ze is nog niet terecht. Sonique en de dragzoon van Roxxxy waren er ook en die zijn veilig.

    Hoe weet je dat allemaal? Wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kenya is veilig! De shooter is dood.

    Reddit live thread
    Reddit RPDR thread


    Your make-up is terrible