• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Shangela schreef:
    @ Flazeda: Hoe kom jij eigenlijk die dingen te weten?


    Ik spendeer teveel tijd op het internet. Willam heeft een Tumblr waarop hij soms wat zet en reddit heeft veel nieuws.


    Your make-up is terrible

    Nikki weet die shit gewoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    For all you shady apes


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt geen fucking idee wat, wie, hoe je die reddit moet gebruiken of wat het moet voorstellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    Ik heb echt geen fucking idee wat, wie, hoe je die reddit moet gebruiken of wat het moet voorstellen.


    Al die die dingen die je ziet, zijn eigenlijk gewoon topics net als Q. Alleen heb je op Reddit de mogelijkheid om direct naar een link te linken (zoals youtube, fb, twitter en instagram). Als je op 'comments' drukt onder de link, zie je het topic zelf en de reacties erop. De topics zijn gesorteerd op populariteit (vanwege de upvotes en downvotes die je kan geven) en hetzelfde geld voor de reacties erin. Dat waarnaar ik gelinkt heb, is basically gewoon een subforum op Reddit, zoals wij die hier ook hebben. Alleen kan je daar je eigen subforum maken en beheren.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Al die die dingen die je ziet, zijn eigenlijk gewoon topics net als Q. Alleen heb je op Reddit de mogelijkheid om direct naar een link te linken (zoals youtube, fb, twitter en instagram). Als je op 'comments' drukt onder de link, zie je het topic zelf en de reacties erop. De topics zijn gesorteerd op populariteit (vanwege de upvotes en downvotes die je kan geven) en hetzelfde geld voor de reacties erin. Dat waarnaar ik gelinkt heb, is basically gewoon een subforum op Reddit, zoals wij die hier ook hebben. Alleen kan je daar je eigen subforum maken en beheren.

    Dat verklaart wat meer. Thanks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I LOST MY TORTOISE. ><


    What would Emma do?

    StanLee schreef:
    I LOST MY TORTOISE. ><

    Eh?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    waarom ontdek ik dit topic nu pas?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 23:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat doe ik hier nu in godsnaam? :'D Sorry, die was dus voor het LJH.


    What would Emma do?

    @ AdoreDelano: Ik dacht dat je dit wel eerder had gevonden.. maar je weet het nu c:

    @ StanLee: Daarom ook mijn confused 'eh'. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    @ AdoreDelano: Ik dacht dat je dit wel eerder had gevonden.. maar je weet het nu c:

    @ StanLee: Daarom ook mijn confused 'eh'. :'D

    Ik zoek nooit topics. Dus het moet echt toevallig voorbij komen als ik online ben, dat ik het zie. :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    StanLee schreef:
    Wat doe ik hier nu in godsnaam? :'D Sorry, die was dus voor het LJH.

    Meepraten over de geweldige RPDR. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bianca Del Rio komt binnenkort ook naar Nederland. Een vriend van me (die ook drag beoefent) gaat haar ontmoeten. (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Bianca Del Rio komt binnenkort ook naar Nederland. Een vriend van me (die ook drag beoefent) gaat haar ontmoeten. (:

    Waar gaat hij optreden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.