• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Ik heb de tip gekregen niet op tumblr of insta gaan zitten vandaag als je nog niet naar de finale heb gekeken. Want overal staat de winnaar al.
    Ik heb zelf nog geen goede link gevonden naar de aflevering en ik kan vanavond pas kijken :(

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 10:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb net spoilers gezien, meh.


    Your make-up is terrible

    AdoreDelano schreef:
    Ik heb de tip gekregen niet op tumblr of insta gaan zitten vandaag als je nog niet naar de finale heb gekeken. Want overal staat de winnaar al.
    Ik heb zelf nog geen goede link gevonden naar de aflevering en ik kan vanavond pas kijken :(

    Kijk je gewoon op het internet of gebruik je netflix of zoiets? Want dan heb ik wel een link voor je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flazeda schreef:
    Ik heb net spoilers gezien, meh.

    Ik ook! Ik kan wel janken. Waarom gaat het meteen los als er de uitkomst is? Sommige hebben ze nog niet eens gezien. Gebruik dan tenminste een spoiler ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    (...)
    Kijk je gewoon op het internet of gebruik je netflix of zoiets? Want dan heb ik wel een link voor je.

    Nee gewoon via internet. Maar zie al hij erop staat nu waar ik normaal kijk. Dus als ik thuis ben straks meteen kijken en voor nu alles ontwijken. :x het is echt dat mijn vriendin zei dat ik niet op insta moest kijken. Anders was ik ook gewoon de lul geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MASSIVE SPOILERS.


    YAAAAAAAAAS BOB COMEEE THROUUUUGHHHHHHHHH WALK INTO THE CLUB PURSE FIRST #PURSEFIRST


    Heaven is a place that we all have

    Flazeda schreef:
    Ik heb net spoilers gezien, meh.

    Dus je weet al wie er wint, Nikki? :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dus je weet al wie er wint, Nikki? :<


    Ja, helaas.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)
    Ja, helaas.

    Ik ga het zo meteen kijken, maar ben je blij met wie er gewonnen heeft?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Flazeda schreef:
    (...)

    Ja, helaas.


    Ik heb het gekeken op een of andere livestream. MAAR OMG dat begin!

    @Morticia, ik ben heel erg blij ook al was die vraag niet naar mij gericht :')

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 18:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Uh, alsof dat geen duidelijke hint is naar wie gewonnen heeft, lol.


    Your make-up is terrible

    Ik heb net gekeken! En ik hou mijn mond over of ik blij ben of niet, want ik heb al gezegd voor wie ik was. Maar serieus iedereen moet sowieso zo snel mogelijk kijken want het is weer een fantastisch spectacel


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Flazeda schreef:
    Uh, alsof dat geen duidelijke hint is naar wie gewonnen heeft, lol.


    Haha, ik zou hetzelfde zijn als een van de andere twee gewonnen waren, lol.


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    MASSIVE SPOILERS.

    YAAAAAAAAAS BOB COMEEE THROUUUUGHHHHHHHHH WALK INTO THE CLUB PURSE FIRST #PURSEFIRST


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)



    my thoughts exactly.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:06 ]


    Heaven is a place that we all have