• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 0:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    rpdr opnieuw herbekijken is fun

    nu nog wachten op allstars 2 hunty


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    rpdr opnieuw herbekijken is fun

    nu nog wachten op allstars 2 hunty

    Wie hoop je dat daar in voorkomt? Ik hoop Shangela. She is awesome. Halleloo! *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Seizoen 6 kan ik werkelijk blijven kijken. De redt heb ik na 2x wel gezien :x

    Ik heb echt zin in all stars! Mensen die verloren hebben die nog eens terug komen om te verliezen. Zoals Bianca dat zo leuk zegt.

    Zelf hoop ik enorm op katya, bendelacreme, en trixie. En ik weet eigenlijk niet of ik wil dat Adore erin zit. Like ze is echt mijn held en Ultimate queen. Maar ik weet het gewoon niet. Net als Alaska. Ze hebben beide die titel niet meer nodig vind ik.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 12:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Adore en Alaska zitten er allebei in, net als Katya. Ik heb eerder ergens de lijst het, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb vannacht de eerste twee afleveringen gekeken en ik denk dat ik nu mijn leven ga verpesten in style door de rest te bingen okay im in love


    because i knew you, i have been changed for good

    I neeed Shangelaaaa.


    Heaven is a place that we all have

    SPICA schreef:
    Ik heb vannacht de eerste twee afleveringen gekeken en ik denk dat ik nu mijn leven ga verpesten in style door de rest te bingen okay im in love


    Haha veel plezier.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Adore en Alaska zitten er allebei in, net als Katya. Ik heb eerder ergens de lijst het, haha.

    Nouja ik heb wel 10 'officiële' lijsten gezien en overal stonden er andere namen op. Dus ik hou me pas ergens aan vast als het echt officieel bekend word gemaakt door logo zelf. :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Nouja ik heb wel 10 'officiële' lijsten gezien en overal stonden er andere namen op. Dus ik hou me pas ergens aan vast als het echt officieel bekend word gemaakt door logo zelf. :x


    Haha, we gaan zien wie er gelijk krijgt. 8D


    Your make-up is terrible

    ANUS IS UIT.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Haha, we gaan zien wie er gelijk krijgt. 8D

    Ik heb niks om gelijk over te krijgen x'D ik zeg alleen dat ik niet meer in al die voorspellende lijsjes geloof. Dus er is gewoon idd een kans dat ze erin zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik heb niks om gelijk over te krijgen x'D ik zeg alleen dat ik niet meer in al die voorspellende lijsjes geloof. Dus er is gewoon idd een kans dat ze erin zitten.


    Maar ik denk dat iedereen van mijn lijstje erin zit. Alleen over Kelly ben ik niet zeker.

    Alaska
    Roxxxy
    Alyssa
    Coco,
    Katya,
    Adore
    Phi Phi
    Tatianna
    Ginger
    Detox

    Omdat ik mijn eigen lijstje steeds vergeet. ;x


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat Alaska wel zeker is en het valt te hopen dat Roxxxy er niet in zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RoyaIs schreef:
    I neeed Shangelaaaa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.