• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    S2 afgekeken en:

    Raven of Jujubee had moeten winnen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 0:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, I lol'd at the 'Ha-ha-ha /bitchslap' part bij Tyra in de laatste aflevering van S2.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stones schreef:
    S2 afgekeken en:
    Raven of Jujubee had moeten winnen.



    Ja, Tyra was een bitch ;c Maar wel een mooie, haha.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)
    Ja, Tyra was een bitch ;c Maar wel een mooie, haha.

    True. Maar dat verandert wel met haar karakter.

    We zijn nu bij S3, betere kandidaten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    (...)
    True. Maar dat verandert wel met haar karakter.

    We zijn nu bij S3, betere kandidaten?


    I love Yara en Alexis!


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)
    I love Yara en Alexis!

    Yara is wel awesome inderdaad. Alexis... staat me even niet bij, maar we zijn dan ook nog bij episode 2. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuckyes, eindelijk is Mimi Imfurst pleite. Ik ergerde me dood aan dat mokkel en wtf deed ze bij dat lipsyncen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Fuckyes, eindelijk is Mimi Imfurst pleite. Ik ergerde me dood aan dat mokkel en wtf deed ze bij dat lipsyncen.

    Crazy bitch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stones schreef:
    Fuckyes, eindelijk is Mimi Imfurst pleite. Ik ergerde me dood aan dat mokkel en wtf deed ze bij dat lipsyncen.


    HAHA, inderdaad. Ze was ook zo irritant!

    Zijn jullie trouwens ook blij dat Shangela terug is? I like her.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    HAHA, inderdaad. Ze was ook zo irritant!

    Zijn jullie trouwens ook blij dat Shangela terug is? I like her.

    Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden, omdat ze meteen weg moest bij het vorige seizoen. Maar voor zover ik gezien heb, vind ik haar wel een van de betere (die ik mag enzo). Ik vind het wel lief dat RuPaul haar nog een kans geeft. En ik weet eigenlijk niet wat ik van Manilla moet vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chachki schreef:
    (...)
    HAHA, inderdaad. Ze was ook zo irritant!

    Zijn jullie trouwens ook blij dat Shangela terug is? I like her.

    Ik vond het fucking grappig toen ze uit die doos sprong en er een paar keken van: "thefuck Y that bitch back?" lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    (...)
    Ik vond het fucking grappig toen ze uit die doos sprong en er een paar keken van: "thefuck Y that bitch back?" lolol.


    I loved that moment!
    Ik vind Manilla soms echt leuk en soms echt niet leuk, haha. Maar ik vind Raja en die dikke ook niet leuk. Delta Work, heet ze toch? Trouwens, dat lichaam van Carmen...


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    I loved that moment!
    Ik vind Manilla soms echt leuk en soms echt niet leuk, haha. Maar ik vind Raja en die dikke ook niet leuk. Delta Work, heet ze toch? Trouwens, dat lichaam van Carmen...

    She likes to show off her body, yes. But I think it's annoying. Just stop getting naked already. En ik weet niet wat ik van Raja vind eigenlijk, het is een beetje wisselend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze is nu een vrouw. 8D


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)
    I loved that moment!
    Ik vind Manilla soms echt leuk en soms echt niet leuk, haha. Maar ik vind Raja en die dikke ook niet leuk. Delta Work, heet ze toch? Trouwens, dat lichaam van Carmen...

    Hahaha. Dan kan ik niet gemener zijn om te zeggen dat ik niet zo goed tegen dikke mensen kan. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.