• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Stones schreef:
    (...)
    Hahaha. Dan kan ik niet gemener zijn om te zeggen dat ik niet zo goed tegen dikke mensen kan. :')


    Aaah, ik ook niet! Behalve dan Latrice, zij is geweldig.


    Your make-up is terrible

    ^ In welk seizoen komt zij voor?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    ^ In welk seizoen komt zij voor?
    Vieeer. ;3


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)
    Vieeer. ;3

    Ah bijna!
    Hoop dat Stacy snel weggaat :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wtfff. We kunnen bij ep 4 gewoon niet verder kijken, want er is het laatste stuk weggehakt. Fucking irritant D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Wtfff. We kunnen bij ep 4 gewoon niet verder kijken, want er is het laatste stuk weggehakt. Fucking irritant D:


    Kijk op Netflix.


    Your make-up is terrible

    Haha, Vintage Morgan en Raven.


    Your make-up is terrible

    ^ Hahaha nice. Komen hun eigenlijk nog terug?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    ^ Hahaha nice. Komen hun eigenlijk nog terug?


    Zit Raven niet in all stars? Ik heb geen idee, haha.


    Your make-up is terrible

    Als ik naar deze serie kijk, heb ik zin om mijn make-up te doen. Maar ik doe dat zowat niet op. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Als ik naar deze serie kijk, heb ik zin om mijn make-up te doen. Maar ik doe dat zowat niet op. :')


    IKR. Ik krijg er altijd zin van om met van alles te experimenteren.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Haha, Vintage Morgan en Raven.


    Hehehe, too bad Raven didn't win. Ik moet zeggen dat ik eerst echt mijn twijfels bij haar had, maar later aan het eind had ik meer van "bitch, you better win." Although, ik had per ongeluk gezien dat Tyra zou winnen toen ik Bebe Zahara opzocht. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik irriteer me fucking erg aan Manilla. Ze moet alles zo over the top overdreven dramatisch doen. Het zou een hele opgave zijn als ze eens een keer een opdracht kregen waar ze serieus moesten zijn, want echt.. that crazy-psycho face has to go, hun.

    And Raja.. I just think she's fucking fake. I won't even begin on this bitch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Ik irriteer me fucking erg aan Manilla. Ze moet alles zo over the top overdreven dramatisch doen. Het zou een hele opgave zijn als ze eens een keer een opdracht kregen waar ze serieus moesten zijn, want echt.. that crazy-psycho face has to go, hun.

    And Raja.. I just think she's fucking fake. I won't even begin on this bitch.



    Hahaha, Manilla is wel irritant. Maar ik heb ergens medelijden met haar, want Sahara is dood ;c Nog niet daar, maar een jaar erna overlijd ze aan een hartaanval, geloof ik. Really sad.
    Raja is een enorme kleuter die doet alsof ze oh ze volwassen is. Ze zegt elke keer dat de rest onvolwassen doet en kinderen zijn en zij is zo oud, maar eigenlijk vind ik haar de grootste kleuter uit de competitie.


    Your make-up is terrible

    Aaah yes, Phi Phi's video staat ook online!


    Your make-up is terrible