• -

    Necessity schreef:
    Ik denk dat het met Nathaniel wel kan klikken, al zullen ze gezien het feit dat ze allebei koppig zijn en samen moeten werken ongetwijfeld wel eens flinke discussies hebben.
    Met Valeria denk ik niet dat het echt zal klikken.

    Prima, maar Nathaniel heeft wel al een arsenaal aan vrienden. Misschien is het handiger om ze eerder een beginnende vriendschap te laten hebben, dan kan het immers nog alle kanten op gaan.
    To be honest, Valeria is niet zo slecht als ze lijkt. Ja, ze is pittig, maar niet de hel op aarde. Maar het is jouw beslissing wat hij van haar zou vinden.

    Aiiiiiiiight, dan ga ik me nu maar eens verdiepen in de wonderlijke wereld van ons rechtsysteem.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Feyre schreef:
    (...)

    Ze zullen sowieso wel vaak kibbelen denk ik haha. Hij is wel ontspannen, en dat zou Aliz wel fijn vinden om mee om te gaan.


    Hij is niet agressief tegen de mensen die hij mag, maar je moet maar kijken wat je wil dan. (:


    -

    Sonorous schreef:
    (...)

    Hij is niet agressief tegen de mensen die hij mag, maar je moet maar kijken wat je wil dan. (:


    Hmm, ik vind het prima als ze hem vertrouwd, maar dan moet er eigenlijk wel iets gebeurd zijn waardoor ze reden heeft om hem te vertrouwen. Ik stuur je zo wel even een gb ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Feyre, dat waarschijnlijk ook ja haha
    @Olympiodoros, dat mag ook wel ja. Nicolai is immers nog niet zo lang bij het circus (: ik zou een andere relatie tussen valeria en nicolai ook goed vinden hoor, but then's the question: what?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Olympiodoros, dat mag ook wel ja. Nicolai is immers nog niet zo lang bij het circus (: Ik zou een andere relatie tussen Valeria en Nicolai ook goed vinden hoor, but then's the question: what?

    Is goed, doen we dan! Nathaniel is trouwens wel vrij vriendelijk. For the second bit, I have absolutely no idea. Woorden zoals evenredige vertegenwoordiging en meerderheidsstelsel gaan nu door mijn hoofd. Dus honestly, wat jou leuk lijkt.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    @Necessity. Misschien dat ze een beginnende vriendschap hebben? Aliz zal waarschijnlijk nog wel wat wantrouwig over hem zijn, gezien hij nog niet lang bij het circus zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Is goed, doen we dan! Nathaniel is trouwens wel vrij vriendelijk. For the second bit, I have absolutely no idea. Woorden zoals evenredige vertegenwoordiging en meerderheidsstelsel gaan nu door mijn hoofd. Dus honestly, wat jou leuk lijkt.


    Okayyy
    Ehhh misschien dat ze niet echt een hekel aan elkaar hebben maar dat er toch een soort spanning tussen ze is die zich uit in van die kleine opmerkingen ofzo?

    @Feyre, is goed ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Okayyy
    Ehhh misschien dat ze niet echt een hekel aan elkaar hebben maar dat er toch een soort spanning tussen ze is die zich uit in van die kleine opmerkingen ofzo?

    Prima, doen we!
    Little known fact; Groot Brittannië heeft een districtenstelsel.



    Maatschappijwetenschappen met Anne; a quick course

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 21:07 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Prima, doen we!
    Little known fact; Groot Brittannië heeft een districtenstelsel.



    Goed om te weten (; sterkte ermee!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Goed om te weten (; sterkte ermee!

    Dankjewel! Je leert er ook elke dag iets bij met mij. Maak me gek met je districtenstelsel, kortpittige bamischijf. (Oké, ik drijf af.)

    Dit is gewoon bewijs van wat maatschappijwetenschappen met het brein doet, niets goeds dus.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Dankjewel! Je leert er ook elke dag iets bij met mij. Maak me gek met je districtenstelsel, kortpittige bamischijf. (Oké, ik drijf af.)

    Dit is gewoon bewijs van wat maatschappijwetenschappen met het brein doet, niets goeds dus.


    :')


    -

    Sonorous schreef:
    :')

    Fuck school, ik word een bamibakkende snackbarsloerie. In mijn vrije tijd stand-up comedian. Het is dé baan voor moi. Hoef ik me ook geen zorgen te maken over de politiek. Plus, ik heb zo'n lekker accentje. Mensen zullen gek op mij zijn.

    — If y'all haven't noitced yet. This is the point in my day where I stop giving any fucks.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 21:21 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mihai is af. Iemand die maatjes met hem wil zijn? Of hem juist niet mag?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Mihai is af. Iemand die maatjes met hem wil zijn? Of hem juist niet mag?


    Ik heb Nicolai?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MikeGClifford schreef:
    Mihai is af. Iemand die maatjes met hem wil zijn? Of hem juist niet mag?

    Ik heb Valeria en Nathaniel


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck