• -

    MikeGClifford schreef:
    Mihai is af. Iemand die maatjes met hem wil zijn? Of hem juist niet mag?


    I got Aliz?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    VRAAG!
    Ik neem aan dat niet iedereen een eigen trailer heeft en dat ze dus trailers delen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    VRAAG!
    Ik neem aan dat niet iedereen een eigen trailer heeft en dat ze dus trailers delen?

    Clever question! I'm wondering about this too.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 22:09 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Clever question! I'm wondering about this too.


    Yes, I is very clever.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Yes, I is very clever.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb Nicolai?


    Ze komen allebei uit het circusleven, dus daarmee hebben ze een overeenkomst, net als dat ze allebei vrij koppig zijn en met de paarden werken. Misschien dat ze door hun verleden een vreemd soort veiligheid bij elkaar zoeken, en ook hun interesses delen, maar het op een of andere manier nooit eens kunnen worden over hoe paarden moeten worden getraind en behandeld.


    Bowties were never Cooler

    Feyre schreef:
    (...)

    I got Aliz?


    Ze zijn qua karakter heel gelijkend. Kunnen we daar wat mee, of zullen ze vooral botsen, of wordt t zo'n vreemde haat-liefde verhouding?

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Ik heb Valeria en Nathaniel


    Mihai is waarschijnlijk erg onder de indruk van haar kunnen met een mes, maar ik weet niet hoe zij tegenover een overdenkende goeddoener uit het oostblok denkt

    Met Nathaniel heb ik even geen idee, sorry, al zullen ze elkaar zoizo wel tegenkomen, gezien ze beiden met de paarden werken.


    Bowties were never Cooler

    Lydia de Waarzegster heeft bij deze ook een persoonlijkheid - al is de rol nog niet af - en staat dus open voor enige en alle relaties. ^^ Liefst zoveel mogelijk, ghehe. Iemand interesse?


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Lydia de Waarzegster heeft bij deze ook een persoonlijkheid - al is de rol nog niet af - en staat dus open voor enige en alle relaties. ^^ Liefst zoveel mogelijk, ghehe. Iemand interesse?

    Ik heb Valeria en Nathaniel voor je! ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Krueger schreef:
    Lydia de Waarzegster heeft bij deze ook een persoonlijkheid - al is de rol nog niet af - en staat dus open voor enige en alle relaties. ^^ Liefst zoveel mogelijk, ghehe. Iemand interesse?


    Mihai?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Ze zijn qua karakter heel gelijkend. Kunnen we daar wat mee, of zullen ze vooral botsen, of wordt t zo'n vreemde haat-liefde verhouding?.


    Hmm, misschien dat haat-liefde? Dat ze het ene moment wel met elkaar op kunnen schieten maar het andere niet? Is weer wat anders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Hmm, misschien dat haat-liefde? Dat ze het ene moment wel met elkaar op kunnen schieten maar het andere niet? Is weer wat anders.


    Dat ze dus het ene moment elkaar min of meer de tent uit vechten, en het volgende gezellig bij elkaar op schoot thee zitten te drinken?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb jullie een Gb-berichtje gestuurd. Nog iemand open voor connecties? ^^


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Ik heb jullie een Gb-berichtje gestuurd. Nog iemand open voor connecties? ^^


    Ik heb Annika?


    take me back to the basics and the simple life

    Lukah staat ook nog open voor relaties, misschien iemand met wie ze het niet zo goed kan vinden?


    Big girls cry when their hearts are breaking