• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Terwijl de wereld in brand staat en de nauwelijks te bevatten beelden van de chaos en angst langzaam beginnen door te dringen,
    het besef van de zinloosheid van deze laffe daden op onschuldige mensen je woedend maakt en de angst verandert in pijn in je buik, worden de meeste kleine kinderen in Nederland nu wakker met kriebels in hun buik..... omdat Sinterklaas vandaag aan komt varen met hun kadootjes.
    Hoe triviaal kan het zijn.
    Ik vraag jullie vriendelijk.
    Zullen we de kinderen vandaag alsjeblieft nog even laten geloven dat de wereld niet zo verrot en gevaarlijk is? Zullen we de kinderen, die net als wij nooit zullen begrijpen dat je uit geloofsovertuiging onschuldige mensen afslacht, nog even laten geloven dat deze wereld ook nog onschuldig mooi kan zijn?
    Zullen we alsjeblieft ons onschuldige kinderfeest vandaag niet laten verpesten door ruzie te maken? Zullen we vandaag uit respect voor gisteren even alle zwaarden begraven en de discussie op een andere dag zinvol voortzetten?
    Zullen we onze kinderen vandaag even laten geloven dat er daadwerkelijk een lieve oude meneer uit Spanje komt die ze gratis kadootjes en pepernoten geeft?
    Al is het maar om heel even uit deze zieke werkelijkheid te vluchten."
    - Jochem Myjer.


    Zag het net op Facebook voorbij komen en vond het een mooi bericht. Dit had eigenlijk een mooie dag moeten worden.

    Ik vraag me trouwens af of België en Nederland nog maatregelen gaan nemen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 11:27 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mooi en volledig waar bericht.
    De eerste de beste pietenhater/propiet die begint te rellen zouden ze vandaag levenslang moeten opsluiten.

    In Antwerpen worden extra maatregelen genomen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet nu niet of ik dit grappig of juist diep treurig moet vinden.



    UPDATE
    "When the city of lights goes dark, the world light up."

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 11:42 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Verschrikkelijk dat het is gebeurd. Gisterennacht het nieuws gezien en op een gegeven moment maar naar bed gegaan, want het dodental liep alleen maar op. Ik vind het vreselijk dat zoveel mensen zijn dood gegaan en dat er zoveel gewonden zijn en het raakte mij heel erg.

    Voor de rest word ik er stil van en vind ik het zo erg, aangezien er aan het begin van het jaar die schietpartij bij Charlie Hebdo was. Parijs krijgt gewoon klap na klap.


    Physics is awesome

    Ik snap niet dat mensen dit andere mensen aan kunnen doen. Onmenselijk gewoon en verschrikkelijk. Zo koelbloedig ook, niet te geloven. Ik ben er echt even stil van. Vooral dat filmpje van die mensen die vluchten via de achteruitgang van die concertzaal en dat ze hangen aan die balkons... Afschuwelijk.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    IS heeft de aanval opgeëist.


    Die had ik eigenlijk verwacht. Ookal zouden ze het niet echt hebben gedaan zouden ze alsnog de aanval opgeëist hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Disneyland Parijs is vandaag gesloten.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Ik weet nu niet of ik dit grappig of juist diep treurig moet vinden.



    UPDATE
    "When the city of lights goes dark, the world light up."



    Oh god dat is wel heel erg. En stiekem ook een beetje respectloos, I mean come on. Zet op z'n minst de juiste vlag er neer!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Liveblog: In buitenwijk Bagnolet van Parijs zijn schoten en explosies gehoord. Mogelijk is een politieactie gaande.
    Dit staat op de twitter van Nu.nl..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het verdrietige is, en dat is geen vorm van kritiek op iedereen in dit topic, dat er op dit moment in Beirut en Bagdad ook suicide-bombings hebben plaatsgevonden en hier ook tientallen mensen het leven hebben gelaten, maar dat eigenlijk niemand daar van weet - omdat het daar bijna de normaalste zaak van de wereld lijkt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Er zouden twee Belgen zijn omgekomen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gunnulfsen schreef:
    Het verdrietige is, en dat is geen vorm van kritiek op iedereen in dit topic, dat er op dit moment in Beirut en Bagdad ook suicide-bombings hebben plaatsgevonden en hier ook tientallen mensen het leven hebben gelaten, maar dat eigenlijk niemand daar van weet - omdat het daar bijna de normaalste zaak van de wereld lijkt.


    Kom maar eens op forum FOK! daar is dit wel dagelijks aan de hand.

    Gunnulfsen schreef:
    Het verdrietige is, en dat is geen vorm van kritiek op iedereen in dit topic, dat er op dit moment in Beirut en Bagdad ook suicide-bombings hebben plaatsgevonden en hier ook tientallen mensen het leven hebben gelaten, maar dat eigenlijk niemand daar van weet - omdat het daar bijna de normaalste zaak van de wereld lijkt.


    Ik denk dat de meeste daar wel van weten, hoor. Maar Parijs ligt heel dichtbij en dit is ook een heel andere situatie, dus ik vind dat wel logisch eigenlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )