• Coverstore gesloten. Zie mijn nieuwe coverstore: klik

    Heb je een geweldig idee voor een verhaal, maar nog geen geschikte cover?
    Laat mij dan een cover voor je maken!



    Laat even wat informatie achter als je een cover aan wil vragen:
    × titel? wel/niet op de cover?
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    × afbeeldingen voor op de cover: (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? antwoord niet verplicht, maar maakt je cover wel mooier / uniek
    × horizontaal / verticaal?
    × sfeer?
    × overige wensen of bijzonderheden?

    Enkele voorbeelden:
    Ineffable
    Between one thin line
    Kus des doods
    Just a night away
    Project evolution
    Quizlet goes to Hogwarts
    Disney cover met bewegende GIF

    Er is veel meer mogelijk, dus wees vooral duidelijk over wat jij wil!!


    ~ Standaard maak ik covers binnen +/- 5 dagen.
    ~ Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
    ~ Ik kan bewegende GIFs verwerken in covers. Meld het even als je dit graag wil.
    ~ Al een cover gevonden? Laat het me weten, dan werk ik niet voor niets.


    Ik bewaar altijd alle bestanden. Achteraf kan dus alles nog aangepast worden, ook als je na een paar maanden toch iets anders wil.
    Stuur even een berichtje en ik verander het!


    Gemaakte covers:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 18:53 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    perpetual schreef:
    (...)

    Hii, is dit wat je zoekt? Graag even laten weten wat je ervan vindt. Ik kan alles nog aanpassen (:


    Oh wow, ik vind hem echt prachtig c: Dit is echt wat ik zoek c: Maar een klein vraagje: zou de sprinkhaan iets kleiner kunnen misschien?^^ Ik zou even willen zien hoe dat uitkomt. Als het niet teveel werk is, tenminste.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    (...)
    Oh wow, ik vind hem echt prachtig c: Dit is echt wat ik zoek c: Maar een klein vraagje: zou de sprinkhaan iets kleiner kunnen misschien?^^ Ik zou even willen zien hoe dat uitkomt. Als het niet teveel werk is, tenminste.


    Hii, dat is een kleine moeite (: is het zo beter?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel? wel/niet op de cover? Electric || The Hunger Games, maar The Hunger Games mag best wat kleiner, meer onderin
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Inktzwart
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal Het is de beschrijving van een Hongerspelen, met als de hoofdpersoon Abby uit district 5
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen) Mijn faceclaim voor Abby is Emily Rudd, en haar aandenken is een ring. Ik had hier deze plaatjes voor:
    Klik
    Klik
    Klik
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Elektriciteit is het product van district vijf en verder ook een best belangrijk onderdeel van het verhaal.
    × horizontaal / verticaal? Verticaal
    × sfeer? Een beetje zoals bliksem, ik weet even niet hoe het heet.
    × overige wensen? -


    obsessive rage

    perpetual schreef:
    (...)

    Hii, dat is een kleine moeite (: is het zo beter?


    Perfect (: Echt heel erg bedankt c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    RickGrimes schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Ik heb nog geen titel, dus niet op de cover.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Nee
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal.
    Het is een Hunger Games fanfictie over Finnick Odair, verder heb ik de verhaallijn te ingewikkeld om het samen te vatten. Het gaat vooral over schijn en leugens, en is bitterzoet.
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    - Finnick Odair, sophie turner
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    deze tritand , maar deze hoeft niet persee, verder is de kleur blauw ook belangrijk
    × horizontaal / verticaal?
    verticaal
    × sfeer?
    pffff. uh... spannend, bitterzoet, avontuurlijk?
    × overige wensen?
    Geen


    Hii, wat vind je hiervan?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ashtonswife schreef:
    × titel? wel/niet op de cover? De titel wel op de cover :)
    The Prinses

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) Mijn naam op de cover graag :) Anouk Vos
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal: Raegan. Raegan moet Prinses van Ethena worden. Alleen er is een probleem, ze wil helemaal geen prinses zijn, laat staan koningin worden. Haar ouders, de koning en de koningin veranderen een paar dingen in hun leven zodat Roslin de koningin van Ethena moet worden. Maar alles verandert wanneer ze een ei vind. was ze dan toch het meisje waar sommige mensen op hoopte
    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)
    ik van alles 2 zodat je kan kiezen welke je pakt :) je mag natuurlijk ook zelf zoeken
    Foto 1 Raegan
    foto 2 Raegan
    Background 1
    Background 2
    Dragon 1
    Dragon 2

    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover) Er moet echt een draak op
    × horizontaal / verticaal? Verticaal graag :)
    × sfeer? Graag donker, maar niet te, er mag ook nog wel een beetje licht in zitten
    × overige wensen? Heb ik niet, maar deze cover is voor Wattpad dan weet je dat :) ik zit niet vaak op Quizlet, als je iets wil vragen of ze zeggen stuur dan even een prive bericht :D


    Hii, hoe vind je deze cover? Alles kan nog aangepast worden!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Framboise schreef:
    × titel? wel/niet op de cover?
    Wel; The Prediction

    × overige tekst? (ondertitel, username etc.)
    Mijn username; ItsMeXxX

    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal
    Bella blijkt het meisje te zijn uit een voorspelling waar ook de Twilight boeken op gebaseerd zijn. Niemand weet alleen van die voorspelling en zelf is ze helemaal gek op The Twilight Saga.
    Edward komt haar tegen op de school waar hij nieuw is en weet meteen dat zij het is, hij wordt meteen verliefd op haar en zij -natuurlijk- ook op hem. Maar hun relatie gaat niet vanzelf en het lijkt wel alsof alles wat op hun pad terecht komt ze tegenwerkt.

    × afbeeldingen voor op de cover: denk hierbij aan faceclaims, maar ook achtergronden etc. (je mag zelf zoeken, maar dat kan ik ook voor je doen)


    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? (antwoord niet verplicht, maar kan wel iets extra's/unieks toevoegen aan de cover)
    Tja, als je weet waar Twilight over gaat, misschien kan je daar nog iets van toevoegen ofzo? Hoeft echt niet hoor.

    × horizontaal / verticaal?
    Verticaal!

    × sfeer?
    Liefdevol, romantisch, misschien een beetje geheimzinnig. Niet kil ofzo.

    × overige wensen?
    Ik had de cover een beetje in gedachten zoals de cover/poster van The Last Song.


    Hey, ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt? Alles kan nog worden aangepast.
    Ik twijfelde over waar ik de titel zou plaatsen, dus uiteindelijk heb ik maar even twee versies gemaakt. Laat je even weten welke je het mooiste vindt?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, wat vind je hiervan?




    Hij is heel mooi!

    Hij is alleen niet echt duister genoeg, weet niet of je daar nog wat mee kan. En anders gebruik ik deze`!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:12 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Tuena schreef:
    Titel: Letters to my heart || Liam Payne
    Wel of geen username: Geen
    Beschrijving: Tweede wereldoorlog : Als - haar grote liefde wordt opgeroepen voor het leger , besluit ze om brieven naar hem te schrijven om hem toch een beetje bij haar te houden. In die tijd komt ze in het verzet terecht en beleeft ze veel meer dan dat ze ooit gedacht had.
    Foto's:


    Sfeer: Beetje vintage/historisch
    Horizontaal / Verticaal: Wat voor jou het beste uitkomt


    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb er een sepia cover van gemaakt, dat past mooi bij het vintage/historische karakter van je verhaal. Mocht je het niet mooi vinden, dan kan ik er altijd nog een gekleurde cover van maken. Sowieso kan alles nog worden aangepast!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    RickGrimes schreef:
    (...)


    Hij is heel mooi!

    Hij is alleen niet echt duister genoeg, weet niet of je daar nog wat mee kan. En anders gebruik ik deze`!


    Is het zo beter? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, hoe vind je deze cover? Alles kan nog aangepast worden!



    Ik vind hem geweldig bedankt!


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb er een sepia cover van gemaakt, dat past mooi bij het vintage/historische karakter van je verhaal. Mocht je het niet mooi vinden, dan kan ik er altijd nog een gekleurde cover van maken. Sowieso kan alles nog worden aangepast!



    Hij is echt geweldig , onwijs bedankt :)


    Firm believer of all that is magic

    Hey, ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt? Alles kan nog worden aangepast.
    Ik twijfelde over waar ik de titel zou plaatsen, dus uiteindelijk heb ik maar even twee versies gemaakt. Laat je even weten welke je het mooiste vindt?



    Wat zijn ze mooi! Mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de eerste. En zou je Dean Geyer misschien kunnen vervangen door Dylan O'Brien? Als dat niet te veel moeite is, natuurlijk.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Framboise schreef:
    (...)

    Wat zijn ze mooi! Mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de eerste. En zou je Dean Geyer misschien kunnen vervangen door Dylan O'Brien? Als dat niet te veel moeite is, natuurlijk.


    Haha, je hebt mijn faceclaim gebruikt *proud face* :Y)


    obsessive rage

    Framboise schreef:
    (...)

    Wat zijn ze mooi! Mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de eerste. En zou je Dean Geyer misschien kunnen vervangen door Dylan O'Brien? Als dat niet te veel moeite is, natuurlijk.


    Hey, is het zo beter? Dit kostte niet zoveel moeite hoor, geen zorgen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.