• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil niet naar bed. (cat)

    Oh damn jij moet echt overal weer over gaan zeuren hé?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 21:54 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wow. Mijn mobiel staat nog geen 20 minuten op Marktplaats en er is nu al 65 euro op geboden o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ennnn toen was het alweer tien uur en heb ik weer niks aan huiswerk gedaan en weER LUCKY TV FILMPJES GEKEKEN IK BEN EEN WAARDELOOS MENS GODMILJAAR.

    die docent gaat echt kwaad worden want ik was net haar favorietje, huilen dit. dan maar nachtwerk (alweer).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wanneer je mensen gewoonweg laat weten wat je blij zou maken maar ze doen alsof ze dom zijn en vervolgens niets doen. Heerlijk.

    + NEE. Ik wil geen groot feest. Ik wil gewoon met familie chocoladebollen eten. Dear God. Moet ik het van de daken schreeuwen om het helder te maken?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 22:19 ]


    Kan je niet ophouden met dat gezeik? Het ligt aan jou, niet aan een ander. Ik kan niet geloven dat mensen nog met je omgaan, stop met dat gemanipuleer.


    Your make-up is terrible

    Panic and chaos in my head. Am I going crazy?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chachki schreef:
    Kan je niet ophouden met dat gezeik? Het ligt aan jou, niet aan een ander. Ik kan niet geloven dat mensen nog met je omgaan, stop met dat gemanipuleer.


    Audacity schreef:
    (...)

    Heerhugowaard is vol met mij's don't worry about it
    Wat moet je doen?


    Moet met mijn groep (koks) naar het Horizon college in Heerhugowaard om mise en place te proberen voor zaterdag, dan moeten we voor 250 man koken op die avond :'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 23:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm fine, thanks for asking. I'm always fine.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Your make-up is terrible

    Oh wauw, voor een taak van geschiedenis vandaag moest ik vijftien feiten over een onderwerp waarover we een documentaire hadden gezien kunnen opnoemen en ik kreeg er maar tien af, geeft de leerkracht me een 15/15 omdat hij ze zo uitgebreid vond. En dat terwijl ik het ontzettend slordig op de achterkant van een blad voor een ander vak had gepend omdat ik zo'n haast had. Dankjewel. (bloos)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 23:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh man mn oor :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *drops head on table* Ik kan ook nooit iets goed doen, can I?

    Edit: I think I might be sick.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 23:26 ]


    kindness is never a burden.

    ER ZIJN BOEKEN DIE VERDER GAAN OP DE ZIENERS TRILOGY! Holy shit, I have so much to read. So much to imagine, so much to feel. Robin Hobb, you are a legend.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 23:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja fuck fuck fuck. Auw! :'(
    Mijn kleine teen zojuist gekneusd... nu met ijs koelen in bed. Auw... de pijn trekt door mijn voet in.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.