• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stones schreef:
    (...)
    En jij bent geen lelijk varken. Absoluut niet. Laat niemand je dat ook wijs maken, want dat ben je niet. You are goddamn fantastic. <3


    Nah, tis meer dat ik me gewoon zo voel vandaag. Heb met niemand gesproken nog die me dat zei, haha. Maar de geweldige jurk die ik graag wil hebben, is er niet in mijn maat. En gisteren voelde ik me ook al zo dik toen ik naar een vriendin ging die zowat een grasspriet zo dun is. Zelfvertrouwen is een beetje ver te zoeken momenteel, hahah. :')

    Thank you though. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het idee dat een paar klasgenoten me willen zien falen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 13:53 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Al het kon, zou ik alles opeten wat er in mijn buurt is.


    Your make-up is terrible

    Dat was een lange storing


    i put the fun in funeral

    Wauw, Q heeft echt z'n dag niet :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Wauw, Q heeft echt z'n dag niet :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb honger en wil koken maar ik heb zo geen zin om met mijn huisgenootje te praten op dit moment... Dus zit ik hier alleen en boven honger te lijen totdat ze klaar is. ;-;


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat doe ik mezelf aan... ik kan nu al voorspellen dat het echt wel weer fout gaat. Ik weet niet of ik nu een zwak persoon ben of dat ik te veel van mijn vriend hou. Hoe heb ik mezelf zo makkelijk laten overhalen? Gister ging het zo goed en vanavond kon ik het echt niet meer. Ik hoop echt dat je een 8e kans waard bent.

    // What the fuck heeft Q mijn reactie verwijderd die ik voor de storing geplaatst had.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 19:01 ]

    Ik krijg een blauwe zonnebril. Blijkbaar...

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 18:56 ]


    You are my piece of paradise.

    Zelf een topic aanmaken is zo ego. . . But I'm so happy for once.


    Ya, thirdwheeling. 2 avonden achter elkaar nog wel. Maar winggirl zijn kan ik wel! Zodra die jongen met mijn praat, wil hij vast binnen een minuut weer terug naar mijn irritant perfecte vriendin. Ik begin me af te vragen of ze me heeft uitgenodigd zodat zij nog beter bij me afsteekt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    holy fuck - binnen twee weken- examenweek - fuck


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Muh.

    --
    Oh, 35000 posts.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 21:18 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het was mijn bedoeling om vandaag goed te werken en in plaats daarvan deed ik niks en stel ik alles uit en heb ik teveel gegeten terwijl het net zo goed ging (haha eigenlijk gewoon niet HUIL) en blergh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I want more cheese... I need it.


    Your make-up is terrible