• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij heb je liever minions dan vrienden, lol. Je bent de mentaal gestoorde en arme Blair Waldorf, met minder succes.


    Your make-up is terrible

    Het blijft wel erg pijn doen en heel erg steken... is het niet gebroken? :/
    Als het morgen nog zo is ga ik naar de eerste hulp en laat ik gewoon een foto maken. Heb nog nooit zo'n erge pijn gehad na het stoten van mijn teen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy, is it my birthday or something? ;O
    _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    This stuff is amazing.


    9.5 voor die te strenge NL toets *-*

    Ik heb het gevoel dat ik thuis steeds verder de hoek in word gedreven door de vriend.. Elke vrijdag blijven logeren? Serieus? Ik sluit me zaterdagochtend dat echt op op mijn kamer :/ Oh well, het is iig fijn dat ik nu wel mijn mening mag geven, al voelt het ook niet echt alsof ik veel keus heb.. Voor hetzelfde geldt heb ik zo weer een huilende moeder omdat ik der vriend geen kans geef en dan is het weer "je zult nooit een vriend krijgen" omdat ik te harteloos ben ofzo.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 1:07 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De deur van mijn kamer blijft maar doorgaan met lichtjes klapperen (ook al is er binnenshuis echt niet veel wind ofzo, ik heb een gevoelige deur, verdraaid). En ik kan er niet tegen.

    Nou nou het is alweer laat waar zou ik toch mee bezig zijn geweest... (cat)

    Nah ik ga wel slapen fuck deze shit gewoon een beetje liegen en alles accepteren en blablabla...

    Nou maar hopen dat ik morgen uit mijn bed kom. D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Great. Another sleepless night.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Grassi schreef:
    De deur van mijn kamer blijft maar doorgaan met lichtjes klapperen (ook al is er binnenshuis echt niet veel wind ofzo, ik heb een gevoelige deur, verdraaid). En ik kan er niet tegen.

    Nou nou het is alweer laat waar zou ik toch mee bezig zijn geweest... (cat)

    Nah ik ga wel slapen fuck deze shit gewoon een beetje liegen en alles accepteren en blablabla...

    Nou maar hopen dat ik morgen uit mijn bed kom. D:



    letterlijk same voor dat gedeelte met het klapperen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is zo koud. Ik ga janken.


    Caution first, always.

    Heb echt geluk dat de trein die ik moet hebben wel nog rijdt.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 7:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alweer zo'n lange dag vandaag +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik huilen? Want mijn macbook is dood.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2015 - 9:03 ]

    Te koppig om het toe te geven eigenlijk. Maar het gaat wel beter nu..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De trein heeft gewoon alwéér vertraging +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fan—fucking—tastic.