• ©Feliana
    Naar het idee van Feliana.


          Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt.
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady Ceremony'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Rollentopic
    Speeltopic

    Lets talk !

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Phoebe en Claire zat ik ook al tussen te twijfelen whahaha

    zal wel een teken zijn dan :3

    met Phoebe heb ik momenteel al een rol lopen dus Claire here we come :333


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MT. Ik ben benieuwd naar de loting. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    ik denk dat we daar allemaal voor het aan het springen zijn :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Misschien kan je als TS een berichtje sturen naar degenen die de hun rol nog niet hebben ingevuld met de vraag of ze dat zo snel mogelijk willen doen, of dat ze een tijdsindicatie kunnen geven voor wanneer ze wel hun rol denken te kunnen invullen?


    Bowties were never Cooler

    Ik neem ook aan dat je het kan doen zonder de karakters, het is tenslotte een loting. Je kan ook de usernames gebruiken.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    Ik neem ook aan dat je het kan doen zonder de karakters, het is tenslotte een loting. Je kan ook de usernames gebruiken.


    Maar vraag het toch ook nog eens na, want als iemand gewoon niet meer reageert, heeft iemand geen tegenspeler.


    Mhm?

    en er komt maar al te vaak voor dat mensen zich aanmelden en dan tot de conclusie komen dat ze eigenlijk geen tijd hebben en dus weer uitschrijven


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ja, ik ben akkoord met iedereen. Ik ga eerst even een berichtje sturen aan degene die hun rol nog niet hebben gemaakt,


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Slecht nieuws, ik zie dat de user 'Sonorous' niet meer actief is ):. Er is een rol minder ...


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Slecht nieuws, ik zie dat de user 'Sonorous' niet meer actief is ):. Er is een rol minder ...


    Ah wat jammer. Hopelijk komt er snel een rol bij.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    inderdaad


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sanjit schreef:
    (...)

    Ah wat jammer. Hopelijk komt er snel een rol bij.


    Ja, als niemand erbij komt kunnen we doen dat één van de jongens 2 slaven krijgt omdat hij de zoon is van de leider ofzo ?
    Maar ik betwijfel het of iedereen het goed gaat vinden.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    S_Stilinski >> StolenWings


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Allirian schreef:
    (...)

    Ja, als niemand erbij komt kunnen we doen dat één van de jongens 2 slaven krijgt omdat hij de zoon is van de leider ofzo ?
    Maar ik betwijfel het of iedereen het goed gaat vinden.


    Ik vind het niet erg. Maar de anderen moeten het ook goed vinden.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Ik vind het niet erg. Maar de anderen moeten het ook goed vinden.

    Ik ben het er ook mee eens.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck