• ©Feliana
    Naar het idee van Feliana.


          Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt.
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady Ceremony'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Rollentopic
    Speeltopic

    Lets talk !

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    @Olympiodoris Ja, ik vind je rollen echt leuk ^^.
    @Sonder Prima ! (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    @Olympiodoris Ja, ik vind je rollen echt leuk ^^.

    Thank you! Ik heb er zin in :)


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Thank you! Ik heb er zin in :)


    Me too !


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mt ^^

    Mijn rol komt wss morgen, ik ga nu vertrekken naar stage ben vanavond rond 10 waarschijnlijk terug.
    Mits iemand zegt ik verveel me dus ik draai je avonddienst wel? :3 ; 3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    In de poll heeft het meeste gestemd voor het loten. Als er mensen daar echt niet mee akkoord mee zijn of een ander voorstel hebben kunnen jullie dat laten weten in het praattopic/gb/pb


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mijn Topics. (:


    A girl who wonders.

    Mijn rol is af en hopelijk goed genoeg ^^


    Mhm?

    Mijn topics.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer wordt er eigenlijk geloot?


    Bowties were never Cooler

    Jullie rollen zijn allemaal zo leuk!!!

    Sorry, dat moest er even uit.

    Wel nog even een serieus vraagje: Zitten de jongens op school, werken ze, krijgen ze een baan na de ceremonie[omdat het een soort volwassenheidsceremonie is]?


    Bowties were never Cooler

    De jongens zitten tot de dag van de ceremonie op school en mogen daarna een baan uitzoeken (:.

    Ik zou graag vandaag willen loten maar de rollen zijn nog niet allemaal ingevuld.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Okay, bedankt


    Bowties were never Cooler

    Allirian schreef:
    Ik zou graag vandaag willen loten maar de rollen zijn nog niet allemaal ingevuld.

    Je kan voor de rollen die nog niet zijn ingevuld een nummer doen? Bijv. 10472. Ik pak zo de bus naar huis en moet om 5:30pm werken, dus maar kort online vanavond.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Hét probleem van een rol maken... Faceclaim kiezen :c


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    S_Stilinski schreef:
    Hét probleem van een rol maken... Faceclaim kiezen :c


    Inderdaad, dat heb ik ook altijd. Hier zijn een paar faceclaims :

    Phoebe Tonkin, Claire Holt, Erin Heaterton, Zoey Deutch, Anna Speckhart, Sasha Pieterse, Naomi Scott, ...


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring