• ©Feliana
    Naar het idee van Feliana.


          Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt.
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady Ceremony'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Rollentopic
    Speeltopic

    Lets talk !

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sonder schreef:
    Het was helemaal niet mijn bedoeling, ik vind het gewoon vreemd om met mijn username te worden aangesproken (':

    I feel ya. Maar wat hebben we allemaal prachtige namen. You guy's parents did an awesome job.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Ik zal het aan mams doorgeven :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Eigenlijk niet echt, want dat is niet de officiële naam die mijn ouders me gegeven hebben (': Ze gebruiken mijn echte naam gewoon nooit (': I don't like it either, but well xd


    Mhm?

    Livton > RlNGO (met de kleine 'l')
    Ik ben Livia trouwens ^^


    I don't think you quite understand, honey

    Ik ben Ellen :') Lekker simpel.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik ga al die namen moeten opschrijven en leren wil ik dit allemaal uit mijn hoofd gaan kennen zonder steeds terug te lezen :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 11:09 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Misschien kan TS een lijstje maken met alle usernames plus de eigen namen — als iedereen dat goed vindt natuurlijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb het lijstje al in een kladblok staan zodat ik het niet steeds hoef op te zoeken, dus ze kan hem zo overnemen als ze wil :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hoi. Ik ben Yo, niet mijn echte naam, maar een afkorting ervan. (: Dit gebruik ik liever.

    HELLO EVERYONE. IEMAND VAN DE JONGENS DIE EEN RELATIE WIL MET MY GUY. (damn ben zijn naam kwijt tho :')
    En question; deze faceclaim houden of Cameron Dallas? ^^


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    Hoi. Ik ben Yo, niet mijn echte naam, maar een afkorting ervan. (: Dit gebruik ik liever.

    HELLO EVERYONE. IEMAND VAN DE JONGENS DIE EEN RELATIE WIL MET MY GUY. (damn ben zijn naam kwijt tho :')
    En question; deze faceclaim houden of Cameron Dallas? ^^

    JAAAA, Nathaniel zoekt relaties.

    For the girls; Penelope trouwens ook ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Vanni zoekt nog peopletjes... Voor wat dan ook

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Ead ook ^^


    I don't think you quite understand, honey

    So does Ava. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexis oook. (:


    A girl who wonders.

    Zoals ik al zei, hit me up. Ik heb Pen en Teddy.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck