• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I wouldn't choose me either.


    Meh, straks maar weer ibuprofen nemen. Mijn mond bewegen is al een hel. Damn you, verstandskies.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Meh, straks maar weer ibuprofen nemen. Mijn mond bewegen is al een hel. Damn you, verstandskies.

    I feel your pain. Letterlijk omg.


    Caution first, always.

    oja fuck dat ding moest af en opeens is het al half 8 wtf hoe is dat gebeurd help


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurryface schreef:
    (...)
    I feel your pain. Letterlijk omg.


    Arme jij. ;c


    Your make-up is terrible

    (zo'n kwartier geleden:) Omegle is awesome, ik heb nu echt een goed gesprek met iemand van de US, wow.


    UPDATE: Naahhhhh hij/zij moest gaan.... Waarschijnlijk kom ik die nooit meer tegen :c En hij/zij (ik denk een hij) had ook geen Tumblr pff
    Nou ja maar dat was dus wel een heel leuk en interessant gesprek.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oke training is begonnen!
    Daarnet 40 buikspier, 40 squats en 40 wall pushups gedaan. Eetpatroon ga ik ook helemaal omgooien! Ik wil die 8 zien!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    dat moment wanneer je op een mail wacht en die niet komt. langste tijd ever meh


    she believed she could & so she did

    Het enige wat ik op dit moment denk:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stop met die boem-spelletjes. Het is niet leuk of speciaal maar want er zijn er echt te veel van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Doen jullie dit nu serieus expres of wat?


    16 - 09 - '17

    Ik wil slapen maar ik moet nog wat voor school doen. Maar ik heb morgen twee en half uur niks te doen. Hmm.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die compressed deo's gaan echt niet even lang mee als de normale.

    Lol ik voel mijn buikspieren gewoon trekken xd
    Nu nog gewoon :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Barstende koppijn. Ugh. No way dat ik ga kunnen slapen vannacht, ondanks dat ik onwijs moe ben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •