• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis je. Sheila. Hopelijk heb je het goed daar boven. :'(


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt hilarisch.


    Caution first, always.

    Dorneget schreef:
    Ik mis je. Sheila. Hopelijk heb je het goed daar boven. :'(


    Nee, alsjeblieft. Zeg me dat dit niet waar is. Please :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorneget schreef:
    Ik mis je. Sheila. Hopelijk heb je het goed daar boven. :'(


    Ik vind het zo erg voor je. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chachki schreef:
    Mijn ogen zijn zo dood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh god, ik heb zo veel irritaties op dit moment. Waarom staan er zulke lange wachtlijsten voor een stel verstandskiezen? Echt iets waar je heel lang op wil en kan wachten. Also, laat me met rust, ik heb meer te doen op een dag.


    Caution first, always.

    Die 100 boeken ga ik gewoon halen. Bam.


    Dorneget schreef:
    Ik mis je. Sheila. Hopelijk heb je het goed daar boven. :'(

    Wat? Nee, alsjeblieft niet. :/ O, dit vind ik zo erg. :c
    *hug*

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 15:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdomse teringzooi gewoon!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kutklas kan nooit eens stil zijn en serieus doen. Het enige waar ze goed in zijn is respectloos naar leraren zijn..

    Dorneget schreef:
    Ik mis je. Sheila. Hopelijk heb je het goed daar boven. :'(


    Awww nee, is ze overleden D: Poor you.

    Dorneget schreef:
    Ik mis je. Sheila. Hopelijk heb je het goed daar boven. :'(



    Your make-up is terrible

    Oh. Dus daar kan je wel ineens op reageren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lerares noemt vrolijk alle (slechte) cijfers in de klas op, lerares stopt, lerares staart met grote ogen naar mij. "O nee, Jip. Ik ben jouw toets helemaal vergeten na te kijken!" Oké, technisch gezien zijn hiermee mijn klachten over dat ik mijn cijfer nog niet wilde weten wel verzacht, maar ik weet niet of ik dit achteraf nou fijner vind. (cat)

    Aan de andere kant, tot nu toe is mijn laagste cijfer deze SE-week een 6.4, dus ik mag niet klagen. Nu hopen dat geschiedenis niet lager uitvalt. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga je wegstoppen en wegduwen. Geen zin in een teleurstelling, dus gozer, verwacht niet teveel aandacht meer van mij ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.