• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rasetsu schreef:
    Kutklas kan nooit eens stil zijn en serieus doen. Het enige waar ze goed in zijn is respectloos naar leraren zijn..


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eigenlijk ben ik wel blij dat ik heb afgezegd — tweeënhalf dag even rust is toch wel fijn. En dan kan ik m'n inspiratie eindelijk kwijt.


    "Herinnering: je hebt dit weekend 1 gepland evenement." Facebook, please. As if I could forget.


    kindness is never a burden.

    Waarom moet ik bij het lichtste beetje honger meteen zo intens verlangen naar drie borden risotto met van die enorme kippenpoten en vijf pizza's met een literbak ijs en bergen koekjes als toetje? Een boterham stilt die fysieke trek ook wel, maar het lijkt alsof mijn ziel echt uitgehongerd is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm not trying anymore.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pff...


    16 - 09 - '17

    I'm still sad you deleted that.


    kindness is never a burden.

    Twijfels, ugh.
    En ik moet echt aan de slag, eigenlijk. Uitstelgedrag. Na het eten dan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn oma verpest mijn avondeten, en mijn zusje is een trut die alles kan en mag, maar waarvan ik ondertussen harstikke veel last heb. Oh ja, en tomaten bij het eten. Iedereen weet dat ik geen tomaten lust. Waarom wordt er nou nooit rekening gehouden met mij?

    + Gezellig dan, een lege maag na een hele dag school. Niet dat het jou wat interesseert.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 18:23 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Catastrophes schreef:
    I'm not trying anymore.


    kindness is never a burden.

    Dat was te verwachten.


    fuck


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Hilarisch dat mensen nog steeds verbaasd zijn als ze erachter komen dat er in vlees ontzettend veel troep zit. Ga nadenken.


    Caution first, always.

    Woah there, panic attack. Will you calm down.


    kindness is never a burden.

    Wat voelt het fijn om nieuwe schoenen te hebben ^^