• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Papa slaapt lang. Nog ff en ik blijf ook maar thuis. Zucht. Ik wil ook op mijn manier kunnen rouwen ipv me groot te houden en er alleen maar voor papa en mama zijn. I mean, ik weet dat het egoïstisch van me kan zijn, maar papa en mama rouwen op een totaal andere manier dan ik en ik vind dat erg moeilijk. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    David Beckham is the sexiest man alive? I don't agree.

    Dorneget schreef:
    Papa slaapt lang. Nog ff en ik blijf ook maar thuis. Zucht. Ik wil ook op mijn manier kunnen rouwen ipv me groot te houden en er alleen maar voor papa en mama zijn. I mean, ik weet dat het egoïstisch van me kan zijn, maar papa en mama rouwen op een totaal andere manier dan ik en ik vind dat erg moeilijk. :/


    Hé, het is absoluut niet egoïstisch van je dat je wilt rouwen! *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    fuck you all bitchas


    she believed she could & so she did

    Die storing mag best wel over zijn. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 21:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment waarop je klasgenoot die al 3 jaar met ernstige anorexia kampt weer voor het eerst in een halfjaar vol ziekenhuisbezoeken en opnames naar school mag en je naast haar zit en de wereld weer een beetje beter lijkt en ze is weer helder en het is zo fijn om haar stem weer te horen

    en je hoort haar maag knorren

    en ze drinkt water

    en je hart breekt een beetje


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jonty schreef:
    Die storing mag best wel over zijn. (cat)


    Ook KPN? (cat)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan niet eens beschrijven hoe nutteloos dit is. Stop met tijd verspillen en doe iets nuttigs.


    Caution first, always.

    Savages schreef:
    (...)

    Ook KPN? (cat)

    Telfort. KPN doet 't bij mij gewoon (mobiel profider).

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 21:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij denkt echt dat je grappig bent. Triest.


    Caution first, always.

    Dat moment dat je denkt alles aan te kunnen en je je plotseling weet te herinneren dat je een nietsnut bent. Great.


    Ben zo benieuwd naar morgen


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Waarom ben ik daar nou weer jaloers op? Ik ben echt ziek in mijn hoofd.


    Your make-up is terrible

    Nope. Nee. Die fantasie ga ik dus niet meer toelaten. Never. Ever.

    Ik heb er spijt van dat ik je nooit aan heb gezien voor het persoon dat je werkelijk bent en dat ik je nooit op die manier benaderd heb. Het is pas achteraf dat ik zie wie je bent. Namelijk iemand waarvoor ik niet zou moeten vechten, omdat jij het niet voor mij doet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."