• En daarvoor in de plaats kwam Castianna. Het is de ship name van Castitus (De Koninck) en Anna-Elizabeth, van een van mijn favoriete verhalen Levenslang die nu wordt herschreven en nu Vonnis heet.

    Aangezien ik ze al ship sinds ik Levenslang las, vond ik het wel gepast om hun ship name (bedacht door de schrijfster) als username te nemen voordat iemand mij voor zou zijn.

    Omdat Anna voor zover ik mij kan herinneren rood haar had en bruine ogen, is mijn profielfoto dan ook een dame met rood haar en bruine ogen. Het is niet precies hoe ik Anna voor mij zie, maar ik wilde deze dame wel graag als profielfoto want ze is wel mooi.

    Dus wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 23:39 ]


    Physics is awesome

    Ik vind hem mooi!


    Don't believe the lies you've been told

    Haha, I like! We zijn met twee fans. (:


    What would Emma do?

    Nahh, wat cute dat je die shipname als username neemt! Ik stuur Lies meteen een link naar dit lieve topic
    Het is inderdaad een erg goed en leuk verhaal (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 0:01 ]


    she believed she could & so she did

    Larose schreef:
    Ik vind hem mooi!


    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Utahraptor schreef:
    Haha, I like! We zijn met twee fans. (:


    Yeah! Tenminste, ik neem aan dat je jou en mij bedoelt of jij en nog iemand anders.


    Physics is awesome

    Whelve schreef:
    Nahh, wat cute dat je die shipname als username neemt! Ik stuur Lies meteen een link naar dit lieve topic
    Het is inderdaad een erg goed en leuk verhaal (:


    Thank you! Ik heb Sonder (sorry, maar ik vind het echt vreemd om mensen die ik op Q ken bij hun echte naam te noemen) wel even om toestemming gevraagd, ik wilde namelijk niet dat als zij hem had gewild dat niet kon dankzij mij.

    Dus stiekem weet ze al mijn nieuwe username, maar over het topic heb ik haar nog niet vertelt.


    Physics is awesome

    I'm a smartypants ^^ Ik dacht wel dat je er misschien nog een topic over zou maken (:
    Dankje ^^ Ik voel me echt vereerd ^^


    Mhm?

    Oh dat is zo leuk! (Dat je een shipname van een verhaal op Q neemt)! Echt heel vet!


    Happy Birthday my Potter!

    Leuke username!


    Ik wil een tuin vol egels

    Sonder schreef:
    I'm a smartypants ^^ Ik dacht wel dat je er misschien nog een topic over zou maken (:
    Dankje ^^ Ik voel me echt vereerd ^^


    Yes, you are. Ik heb getwijfeld, maar ik had Quokka al een tijdje en zo kan ik stiekem nog meer laten zien hoeveel ik can je verhaal hou.

    Graag gedaan! Ik vind het ook echt een mooie naam.


    Physics is awesome

    Starlord schreef:
    Oh dat is zo leuk! (Dat je een shipname van een verhaal op Q neemt)! Echt heel vet!


    Dankjewel! Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik een ship name heb van een verhaal op Q. Ryess was van Ryan en Jess van Observaties van een muurbloem.

    Als ik de fangirl kan uithangen van verhalen die ik goed vind, dan probeer ik dat te doen.


    Physics is awesome

    Hazy schreef:
    Leuke username!


    Dankjewel! Jij hebt ook een leuke username. Ik hou wel van namen met een y erin.


    Physics is awesome

    Wist je dat je vorige username (Quokka) een totem is van iemand op mijn scouts? c:


    she believed she could & so she did

    Castianna schreef:
    (...)

    Dankjewel! Jij hebt ook een leuke username. Ik hou wel van namen met een y erin.

    Hehe, dankjewel. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Whelve schreef:
    Wist je dat je vorige username (Quokka) een totem is van iemand op mijn scouts? c:


    Dat wist ik niet. Maar volgens mij heeft iemand ooit wel zoiets ooit gezegd toen ik Quokka als username had. Dat weet ik echter niet zeker.


    Physics is awesome