• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sonder schreef:
    Sweetheart, moet ik je nu echt gaan uitleggen waarom ik liever alleen met mijn vriendje slaap bij Nieuwjaar? Kom op!


    Same. Oh wait no. Ik heb geen vriendje.


    she believed she could & so she did

    Anxiety please go away


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Actually doing stuff. Yes. :Y)

    Eindelijk iets positiefs in deze dagen. Ik ben heel blij nu (:
    Een recept die ik op stage bedacht heb met bladerdeeg wordt op de kaart gezet *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij bent eigenlijk helemaal niet zo aardig


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dan ga ik maar mn make-up opdoen. Zonder zie ik er toch niet uit. En het is toch niet dat je in dit uur gaat antwoorden ofzo. Zo belangrijk dat ik ben (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, mijn kamer is dan wel netjes, maar ik ben compleet gesloopt nu :/


    26 - 02 - '16

    Dizcoostin schreef:
    Ik had echt op meer lezers gehoopt. Sons of Anarchy is niet zo geleefd, zo te merken. x: Ach ja, dit is het eerste verhaal waarin ik toch echt wel honderd procent zin heb, ook al heb ik geen lezers. Eindelijk snap ik het concept van "je schrijft voor jezelf, niet voor anderen".


    Had dat eerder gezegd. Ik houd van SoA. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, dus jullie gaan nieuwjaar vieren met alle vrienden van school? Juist ja... En ik ben niet uitgenodigd.

    All these girls are the same. "Hi." "How are you?" "Where are you from?" "How old are you?" "Okay, bye." And again, and again, and again... I'll start being a sarcastic little shit if I get one more.


    kindness is never a burden.

    Autotheorie leren is zo saai *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wil gewoon dat jullie al geland zijn. :/


    Caution first, always.

    Heb ik het eerste gedeelte van mijn examen nou gehaald of niet? Asdlfjksdf ik vind het zo gemeen dat ze een mail sturen en dan niet eens een tijd noemen. Kom op nu zit ik gewoon de hele dag in de stress. :c

    WAT. VANAVOND?!?! Waarom zo laat. De rest weet het allang. Niet eerlijk. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 15:12 ]

    Ik had het uit moeten maken toen we laatst die ruzie hadden over je blowen. Ik wou dat ik terug in de tijd kon en toen niet aan je toegegeven had. Verwachtte al dat ik er spijt van zou krijgen..

    Misschien kan ik maar beter beginnen te accepteren dat ik morgen ga zakken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"