• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Het is wel echt duidelijk dat je me al geclaimd hebt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pffff, stomme kut code. Natuurlijk is het zoiets kleins waaraan ik zoveel tijd heb verspild!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crying out loud. Yaay, vet leuk man! (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben, soort van, bijna dan, verslaafd aan Hatoful Boyfriend, en dat had ik niet zien aankomen. Maar ja, wie wil er nou geen duiven daten? :'D

    Wie dit leest en het spel kent, moet een bericht in mijn GB achterlaten. Ik heb het gevoel dat ik de enige ben op Q. Waarschijnlijk klopt dat ook. :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Shuriken schreef:
    Misschien kan ik maar beter beginnen te accepteren dat ik morgen ga zakken.


    Same.


    she believed she could & so she did

    Grassi schreef:
    Ik ben, soort van, bijna dan, verslaafd aan Hatoful Boyfriend, en dat had ik niet zien aankomen. Maar ja, wie wil er nou geen duiven daten? :'D

    Wie dit leest en het spel kent, moet een bericht in mijn GB achterlaten. Ik heb het gevoel dat ik de enige ben op Q. Waarschijnlijk klopt dat ook. :'D


    Ik ken het zelf niet, maar mijn zusje heeft me er ooit uitgebreid over verteld en ik moet zeggen dat ik toch wel heel nieuwsgierig word. Duiven daten klinkt geweldig bizar. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoveel aanhang voordat er überhaupt geschreven is. It keeps amazing me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I ate all the olives and I'm not even sorry.


    Mhm?

    Idiot.

    Bakleverwooooorst. :Y)

    Trut.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FSOG is vanavond op HBO, helaas hebben we die zender niet.

    // Mensen die plaatjes/filmpjes van internet bewerken en dan verbieden dat anderen ze gebruiken. Sorry hoor, maar het bewerken maakt jou niet ineens de eigenaar.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 17:57 ]

    Apparently it is not necessary anymore to ask me a single goddamn thing. Fuck all of you, to be honest.


    kindness is never a burden.

    Ik brak door verliefd te worden op een instabiel persoon en nu breek jij door verliefd te worden op mij isn't that nice no it's not.


    i put the fun in funeral

    Ik zou een eerste stap kunnen zetten. Of ook niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.