• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik wil zo graag een verhaal met iemand schrijven, maar ik ben bang dat ik het verpest of dat niemand reageert op mijn aanvraag :c


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    Ik wil zo graag een verhaal met iemand schrijven, maar ik ben bang dat ik het verpest of dat niemand reageert op mijn aanvraag :c


    Over dat tweede zou ik me niet teveel zorgen maken c: Over het eerste kan ik niet oordelen haha. Je kunt het altijd proberen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Roxette schreef:
    Ik wil zo graag een verhaal met iemand schrijven, maar ik ben bang dat ik het verpest of dat niemand reageert op mijn aanvraag :c

    Je kan 't altijd proberen c: Er zijn misschien een boel (bekende) mensen van Quizlet af, maar er zijn ook nieuwe bijgekomen. Een antwoord zul je er vast wel op krijgen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bit bored

    Zet die trailer nou online meneer Rothenberg! D:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 19:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Zet die trailer nou online meneer Rothenberg! D:


    Inderdaad.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    (...)

    Inderdaad.


    Ik ben zoooo ongeduldig! (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben net thuis van een lange reis en dan wordt er al gevraagd of ik mijn deel voor het groepswerk morgen ga afkrijgen... Please, give me a break...! >.<


    Ik wil een tuin vol egels

    Gezellig met mijn broer naar Star wars binnenkort. Leuk. :Y)

    Whao, dat is zo cool: als je een vraag intypet op google geeft hij antwoord. Letterlijk. Haha. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is het verantwoordelijk om honderdtwintig zestienjarigen voor zeven uur lang in een koud, nat, donker bos toneel laten spelen op een helling (!!! nat + helling is in de geschiedenis nooit echt een goede combo geweest)? Natuurlijk wel, want jullie krijgen toch een eetpauze? Ja, een eetpauze van een halfuur, maar hoe wilt één kok ("jullie kerstmaaltijd wordt in het bos zelf klaargemaakt door de kok") en ongeveer vijf hulpjes in vredesnaam in een halfuur (!!!!!!!!!) honderdtwintig leerlingen voeden?

    Juist ja. Pompoensoep. Slappe pompoensoep met een droge, bruine boterham.

    En dat terwijl letterlijk de rest van de school gewoon een lekker kerstdiner heeft in de school en slechts een uurtje van hun leven door dat bos hoeven te lopen om alle toneelstukjes te zien. Wat de fuck. Hoe heeft mijn school dit zichzelf in vredesnaam goedgepraat?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 20:09 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oke, oke, ik zou hem kunnen uitvragen.
    Hahaha, who am I kidding.
    *sobs*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Silberhaus schreef:
    Oke, oke, ik zou hem kunnen uitvragen.
    Hahaha, who am I kidding.
    *sobs*


    Nee heb je, ja kun krijgen. ;) Vraag het anders subtiel. Ik heb een jongen die ik misschien wel zie zitten ook gevraagd om eens iets te gaan drinken. Gewoon vragen zovan: "hee, heb je zin om eens iets te gaan drinken."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee heb je, ja kun krijgen. ;) Vraag het anders subtiel. Ik heb een jongen die ik misschien wel zie zitten ook gevraagd om eens iets te gaan drinken. Gewoon vragen zovan: "hee, heb je zin om eens iets te gaan drinken."


    Als je iemand online leert kennen, gaat dat al niet zo subtiel, vrees ik


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Silberhaus schreef:
    (...)

    Als je iemand online leert kennen, gaat dat al niet zo subtiel, vrees ik


    Aaaaah oei. Dat is waar. (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt