• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    En nu kan mijn telefoon niet meer bellen of gebeld worden? Sorry, Samsung, maar ik geloof dat je de memo niet helemaal hebt begrepen over wat een telefoon in ieder geval zou moeten kunnen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jonty schreef:
    Die trailer heeft me zojuist gedood. Wauw... wauw... wauw! Omg! Laat het snel 21 januari zijn, please!


    Shit hey. Same.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Whelve schreef:
    Ik ben zo bang voor morgen, elke dag opnieuw, maar toch verlang ik naar de toekomst, in de hoop voor betere tijden.

    Gehaaaaaald wooehoeee *O*

    Mijn buik doet pijn, mijn rug doet mijn, mijn moeder is 31293712983721371 km van me vandaan, en ik moet dat rotessay nog afmaken. Baaaaaaaai.


    Caution first, always.

    Adrenaline en zo. Ik ga niet kunnen slapen denk ik. HAHAHAHAHAH. OMG STAHP IT.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bros before hoes right? En als ik beide voor je ben, dump dan de Sarah op wie je verliefd bent en blijf bij de Sarah met wie je smash bros speelt, bier drinkt en uitbrakt de volgende morgen. Want ik kan niet zonder je en het is verschrikkelijk oneerlijk dat ik je hierdoor kwijt moet raken.


    i put the fun in funeral

    Sinds wanneer bepaal jij hoe laat ik op bed moet?

    // lel, Geert Wilders politicus van het jaar. XD

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 22:43 ]

    AAAAAAAAAAAAAAH, frustratie niveau 100.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Sommige mensen lijken echt alle tijd van de wereld te hebben. Waar haal je het vandaan?


    Caution first, always.

    Waarom hebben de vrouwelijke aliens altijd borsten, een zandloperfiguur en lange wimpers? :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom hebben de vrouwelijke aliens altijd borsten, een zandloperfiguur en lange wimpers? :W


    omg yeah right


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Morgen pasfoto maken... als ik ergens een hekel aan heb.

    Lol. Butt-kiss all the way.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe ga ik dit ooit aan iemand vertellen zonder raar aangekeken te worden.. *sigh* nog even en er komt een soapserie over mijn leven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."