• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel mooi ^^

    Ah thanks! c:

    -leuk om te lezen (: -
    'Houdt je aandacht op het spel.'


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als hij Fauve een beetje kende, deed zij ook maar alsof.

    Ik vind dit topic zo leuk om te lezen xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Totdat er een wetenschapper totaal de mist in ging en in plaats van een geneesmiddel een nieuw virus creëerde.

    Gosh, dit klinkt zo chlicé.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Een heleboel fucking kattenbeeldjes.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fauve knikte vrolijk en vroeg zich af waar een raam anders naartoe kon leiden dan naar buiten, ze besloot het niet te vragen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mijn ziel is verbrand en zo zwart als as.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'It is odd, isn't it?' Caia stated, wrapping her arms around his bare neck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    But they live in my mind, and so I'm alway occupied.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Erik was letterlijk een kerstcadeautje, maar wel haar kerstcadeautje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij draait zich net op tijd om om een mooi blond meisje in een verkreukelde gouden jurk te zien, in één hand bungelen haar slanke pumps en ze kamt haar haar met de ander.

    Heel mooi dit. Compleet met 'om om' en 'haar haar'. Het feesten kan niet op (met oma's aan de top).


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sometimes I call her, just to hear her voice on the voicemail.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Pas maar op Jade, dacht ik. Ik ga je vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En zij niet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het bezoek bij Omie en Opie was nog te doen, zelfs al probeerde ze de pennenkwestie wel zo veel mogelijk te omzeilen, maar bij de oma en opa aan haar moeders kant op Tweede Kerstdag, leek het hele gesprek aan tafel een soort mijnenveld te zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.