• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh ja dat is handig. :")


    Caution first, always.

    Ik ben echt heel slecht in bankhangen


    i put the fun in funeral

    Slijmslijmslijm. Word je niet misselijk van jezelf?


    Caution first, always.

    Pauze en damn, wat indrukwekkend. Wow... zit echt met tranen af en toe. Pffft


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil je alsjeblieft even permanent uit mijn leven verdwijnen? Woorden als 'ik heb je uit je depressie gesleept' gaan mij er echt niet van weerhouden om achter deze ellende een punt te zetten. Je hebt meerdere keren mijn limiet bereikt en ik ben het gewoon helemaal zat. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen, echt waar...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom reageren mensen op een story die al 4 jaar niet meer aangepast is... Het lijkt me duidelijk dat dat het laatste hoofdstuk was en ik niet meer verder ging na het oproepje voor de verloren hoofdstukken na de crash in 2011.

    Oke, that settles it then, geen gevoelens voor mij. Ma okeeeee, dat was vreemd. Van acht tot kwart na tien gezellig zitten babbelen en ineens is het over. Wat...? Wat? Sure, het was laat, en ik wilde ook gaan, maar nog niet eens een degelijke goedendag? Vaagjes, 'succes met de examens' en een wuif terwijl hij al aan het lopen is. Seriously, what?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh lord these guys are so sweeeeet <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Héb ik eindelijk tijd om allerlei dingen te doen, en dan is het zo'n dag waarop alles een beetje vaag en ver weg voelt en ik me nergens echt op kan concentreren. Bleh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eindelijk eens tijd om een hoofdstuk voor mijn verhaal te schrijven. Zal niet al te lang zijn, maar het is pas 't begin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hilarisch dit. :W


    Caution first, always.

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij er een bent geworden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yippie, ik ben eindelijk weer lekker bezig met schrijven. Ik heb inspiratie voor de komende paar hoofdstukken en heb redelijk goede titels (en gebeurtenissen) weten te verzinnen voor hoofdstukken die er tussen zitten.


    Stenenlikker

    Wow. Gewoon wow.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.